- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2008 at 09:46 #733486Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Verkar köra HÅRT, i like it.
110 knutar! något annat finns inte!!!
21 augusti, 2008 at 09:47 #733487Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEES MY MAN, Let´s go to war with weights. Kommer nog bli ett brutalt pass som vanligt, för brutal det är vad du är rakt igenom. you got my support and you know it. MVH cesseTack mannen! Ger allt det vet du! Gör det samma du nu också!!!! hoppas allt är bra!
21 augusti, 2008 at 09:53 #733488Anonym anvandareMemberbenny_gt wrote:Alltid lika kul att komma till gymmet när man hör ett stånkande och stönande och slammrande vikter, spelar ingen roll hur otaggad man är så blir man på hugget när du å micke är å vispar, tycker det är förjävla otroligt hur du orkar vispa så med så lite mat i kistan.men med willpower bra passare å lite skrik så kommer man långt, du börjar hårdna till ordentligt nu. Annat är det me en svullande strongman men man har då bra tryck i kroppen när man ligger på ett ”litet” överskott. just nu sitter jag å käkar pringles chips å smuttar på en protte drink:emo-thumb
synns på gymmet mannen!
MR West side!
Har man gett sig fan på något så spelar det ingen roll hur hungrig man är! Ju griningare ju bättre på gymmet! Ser bara målet och tunneln blir smalare och smalare för varje dag. Tur att man har bra folk runtom som hjälper till att hålla humöret uppe när det känns tungt. Passa du på att äta chips för efter dec så kommer det att vara slut i alla affärer i komunen under några veckor iaf. Ser fram emot ett stort kalas runt jul!!! vet att du inte bangar!!! yeeeaaah buddy let´s go crazy!!!
21 augusti, 2008 at 09:55 #733489Anonym anvandareMember2,5 timmars morgonpromenad idag föresten. Bra fart i benen idag kan jag lova!
21 augusti, 2008 at 10:47 #733490Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:2,5 timmars morgonpromenad idag föresten. Bra fart i benen idag kan jag lova!GREAT MANNEN. Japp jag vet, har varit så där, saknat damen oerhört mycket, visst inte någon stor ursäkt bara att det svider oehört att vara ifrån den man älskar mest i hela världen en hel månad, men kört mina pass, behöver bara komma tillbaka till det riktigt jävlar anamma, men hade ett sådant pass i helgen med min vän Henrik, så Still got It bara att ta ut sig så varje gång. ben och axlar för mig idag. Keep it up my friend, got your back.MVH cesse:emo-thumb
21 augusti, 2008 at 10:51 #733491Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:2,5 timmars morgonpromenad idag föresten. Bra fart i benen idag kan jag lova!Molto bravo :up:
22 augusti, 2008 at 02:44 #733492Anonym anvandareMemberGick i säng kl 21:00 igår och somnade innan jag hade nåt kudden. Vaknade nu klarvaken. Sitter här med morgonkaffet och ska bege mig ut i natten på en promenad. Morgonvikten denna morgon 81,8 och det är den lägsta någonsin. Ordentligt med ådror på ben och vader tom denna morgon. Det tycker jag om! 2,5timmar kardio nu och sedan väntar ett hårt armpass och en lång dag på jobbet. Nothing to it but to do it!!!
Godmorgon alla! Gör detta till en bra dag!!!
22 augusti, 2008 at 07:38 #733493Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Gick i säng kl 21:00 igår och somnade innan jag hade nåt kudden. Vaknade nu klarvaken. Sitter här med morgonkaffet och ska bege mig ut i natten på en promenad. Morgonvikten denna morgon 81,8 och det är den lägsta någonsin. Ordentligt med ådror på ben och vader tom denna morgon. Det tycker jag om! 2,5timmar kardio nu och sedan väntar ett hårt armpass och en lång dag på jobbet. Nothing to it but to do it!!!Godmorgon alla! Gör detta till en bra dag!!!
Men Stefan fan vad du va tidigt ute
22 augusti, 2008 at 12:25 #733494Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Men Stefan fan vad du va tidigt uteSugen på livet vettu! Somnade gott efter promenaden igen!!! Som det ska vara!!!
22 augusti, 2008 at 21:46 #733495Anonym anvandareMemberDu pinnar på ser jag…..Resultat ger det mer en säkert oxå……
Ha en trevlig helg!!
24 augusti, 2008 at 10:32 #733496Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Du pinnar på ser jag…..Resultat ger det mer en säkert oxå……Ha en trevlig helg!!
Ja jag går och går och kommer aldrig fram verkar det som! Nej men allvarligt så är det svåra att inte göra för mycket. Vill så mycket! Måste tänka att det är lång tid kvar och att det finns tid. Formen går åt rätt håll! Hur går det själv??
24 augusti, 2008 at 10:34 #733497Anonym anvandareMemberHar haft några riktigt tuffa dagar när energin att uppdatera inte riktigt har funnits. Kort resume. Mått riktigt skit! Tränar några av mina bästa gympass någonsin. Just avslutat min frukost efter en skön morgonpromenad. Känner mig mycket harmonisk idag. Kommer att gå bra det här!
25 augusti, 2008 at 20:48 #733498Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja jag går och går och kommer aldrig fram verkar det som! Nej men allvarligt så är det svåra att inte göra för mycket. Vill så mycket! Måste tänka att det är lång tid kvar och att det finns tid. Formen går åt rätt håll! Hur går det själv??Här går det riktigt bra…!!!
I dag började ju min diet, så pumpad, laddat och maxad till tusen…….
Nu gäller det….. NICE!!!!Ha det!
28 augusti, 2008 at 19:32 #733499Anonym anvandareMemberHoppas allt går bra, och att det känns bra också . Se till ospela in en ny video lr ngt sjukt kul och inspirerande o kolla på!
8 september, 2008 at 21:46 #733500Anonym anvandareMemberKanske börjar vara dags för en uppdatering. Har haft några riktigt tunga veckor när huvud, kropp och jag inte alls har varit vänner.. men nu går det mot ljusare tider. Bifogar nån bild på dagsform med..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.