- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2008 at 13:13 #733141Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tack! jävligt roligt att höra av dig! Har en man en sopig dag så räcker det långt med den inspiration man insuper från din journal! Ja Lilja, mina damer och herrar! Jobbade med honom förut så sedan så kom han och en annan kille ner till Grekland när jag och tjejen var där! Sköt om dig och fortsätt att göra det du gör!
aha ok! känner honom inte direkt men vi körde på samma gym i karlskoga förr…
Tack så mycket för orden mannen, kul att höra:) , jag satsar hårt och hoppas kunna komma in rejält förbättrad i år, vi får se hur det blir…
Kul med massa pics oxå btw!!! syns att du kör seriöst med en snygg fysik,häng i nu så kommer det bli super:up:
all the best!!
18 februari, 2008 at 15:22 #733142Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:HEHEHE gooood daaaamn ,BIIIIG MAAAAAN, så härligt att se korten och skillnaden, har ju de bilderna från förr i datorn jag med, gosse alltså, du har köttat på bra, och fan så du kör, ser riktigt hårt ut på bilderna, UNDERBART. keep it up brorsan.MVH cesse
Tack mannen! Jag gör allt jag kan! Sköt om dig så hörs vi!
18 februari, 2008 at 15:36 #733143Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:aha ok! känner honom inte direkt men vi körde på samma gym i karlskoga förr…Tack så mycket för orden mannen, kul att höra:) , jag satsar hårt och hoppas kunna komma in rejält förbättrad i år, vi får se hur det blir…
Kul med massa pics oxå btw!!! syns att du kör seriöst med en snygg fysik,häng i nu så kommer det bli super:up:
all the best!!
Tack som fan Johan! Fortsätt att titta in så lovar jag ordentliga förbättringar under de kommande månaderna.
Är övertygad om att du kommer att uppvisa stora förbättringar i din fysik nästa gång du kliver upp på scen. Med din inställning så är det omöjligt att misslyckas. Bra kan bli bättre, och bättre kan bli bäst! Du är grym!
Finns igentligen bara en sak som jag är fruktansvärt besviken på.. hur fan kunde du glömma bort att påminna Lilja om att han skulle träna benen också! haha!
Sköt om dig, och tjejen!
18 februari, 2008 at 18:16 #733144Anonym anvandareMemberIdag så blir det en välbehövlig vila. Tar en kvällspromenad och lite töj på det!
19 februari, 2008 at 22:32 #733145Anonym anvandareMemberGodkväll!!!
Är så jävla lycklig idag för att jag har fått plåga sönder mina bröst. Jag gillar bröst i alla former! Jag gillar också att träna bröst! Mer bröst till oss alla.. Förövrigt så är det en av sakerna jag prioriterar just nu.. och har sett stora förbättringar.
Lutande bänkpressar.. rätt hög lutning och ordentlig kontakt.. fick den sjuka pumpen på en gång idag.
2 lätta pumpset.
80kg 90kg 100kg. Osäker på repsen..Plana hantell pressar. 3×46,5kg. Runt 8 reps på varje. (kort vila)
Decline hantellpressar. 3 set med 15+ reps på 35kg
Bröstpress i maskin. 3 set med droppset till jag bara ville gråta. Skönt som faan!
Avslutade med 2 set i cablarna!
SKönt pass med bra tempo. Nu väntar sängen.. Sov gott!20 februari, 2008 at 11:52 #733146Anonym anvandareMemberKörde morgonpass idag!
Rygg: Roddar i maskin 4 set x 15reps
Latdrag med omvänt grepp. 60kg 70kg 80kg 100kg reps på ca 12-15.
Smala drag till bröstet. 3 set i pyramid där det sista låg på 80kg.
Breda roddare 3 set med tropset.
Ryggups med 15kg viktilläg i 3 set till jag var helt slut.Bra pass med bra tempo. Kör alla mina latsdrag med benen bakom kroppen vilket gör det så mycket tyngre och enligt min mening mer effektivt. Har riktigt bra flyt i träningen nu och motivationen är på topp. Både Frida och Mike som jag tränar med kör hårt som faan och mellan mig och Micke är det alltid kamp om reppen.. Blir så förbanad när han är starkare!(sällan :emo-thumb) Snart äger jag dina 105kg din j*vel! :
20 februari, 2008 at 14:32 #733147Anonym anvandareMemberBRa pass go grabben, DRIVE IT ALL OUT. SKulle ju behöva lite av dina bröst, vore ju inte fel, mina är super kassa, dock har jag börjat ett nytt bröst schema för 3 veckor sedan och jag tror faktiskt det kan hjälpa mig att utveckla mina kassa pattar. Ha en bra dag. mvh cesse
21 februari, 2008 at 16:44 #733148Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BRa pass go grabben, DRIVE IT ALL OUT. SKulle ju behöva lite av dina bröst, vore ju inte fel, mina är super kassa, dock har jag börjat ett nytt bröst schema för 3 veckor sedan och jag tror faktiskt det kan hjälpa mig att utveckla mina kassa pattar. Ha en bra dag. mvh cesseHej!!!
Klart att variation förgyller! Jag har själv sänkt vikterna lite och därigenom fått bättre kontakt och bättre utveckling. Hörs på msn nån dag! sköt om dig och dina senioritas där nere!
21 februari, 2008 at 17:01 #733149Anonym anvandareMemberAxlar Körde alla övn i pyramid och sedan dropp från tyngsta vikt till lättaste= otrolig pump! Skriver ut tyngsta set
Axelpress i maskin (14plattor)
Press bakom nacken med fristång (65kg)
Sidlyft m. hantell (18kg)
Singelarms lyft med hantell
frammåtlutande hantellyft (22kg)
framisda axel i cabel. (45kg)Körde också 3 övningar på magen.
Så lite tid nu att ta bilder.. blir nog några under helgen!
25 februari, 2008 at 10:06 #733150Anonym anvandareMemberHAr varit lite kass på att uppdatera men det beror på att jag inte har känt mig frisk sista tiden och därför vilat. Tränade iaf igår.. ett lite lättare pass där jag försökte hålla ner pulsen.
Bänkpress.. körde få reps här.. många set. skriver vikterna, repsen är oskäkert.
50kg 80kg 90kg 100kg 110kg 120kg 130kg 135kg. Kändes att det vanliga powern saknades.. inte explosiv för 5 öre.Hantelpress .. 3 lätta set på 35kg hantalarna fler reps här.
avslutade i cablarna.
Skönt att köra ett pass även om det var skräp rakt igenom. Kommer att träna några lätta pass nu fram tills jag känner att kroppen är med igen!
25 februari, 2008 at 13:22 #733151Anonym anvandareMemberbra jobbat där mannen, du är stark som faaan . TRAIN EAT GROW för dig och för mig TRAIN STARVE DROP
25 februari, 2008 at 20:00 #733152Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:bra jobbat där mannen, du är stark som faaan . TRAIN EAT GROW för dig och för mig TRAIN STARVE DROPTack för det gubben! Kul att du är innne och kikar! Ska ha en liten lättare månad nu där jag lägger om både kost och träning lite för att ladda batterierna. Kör hårt mannen.. nothing to it but to do it!
25 februari, 2008 at 20:07 #733153Anonym anvandareMemberNu kommer kvällenspass upp.
Körde rygg och axlar idag.
övnigar på ryggen.
Smala rodd. 1 set med moderat vikt och 1 set med trippeldropp där högsta vikt var 18 viktplattor.
Latsdrag bakom nacken. 1 moderat set och 1 set med dropp. startvikten var 70kg. benen bakom kroppen för bästa kontakt.
Drag till bröstet. Samma procedur.
Breda roddar 1 set på fullt mag. sedan ett droppset med fullt mag +25kg.
Sunkdeluxe special i cabel. Kommer bild.
Stående hantelpressar. 4 set varav de 2 tyngsta var på 30kg och 8reps. (tung övning, ger bra kontakt)
Sidlyft.
Baksida axlar frammåtlutande sidlyft.
Marklyft var kvällen avslutande körde inte så många rep per set. Avslutade med en singel på 220kg och en singel på 230kg. Kändes rätt ok.
Saknar fortfarande klippet i kroppen men kände mig lite piggare idag än igår iaf! Nu är det mat och en juste film! hålla om damen lite!
25 februari, 2008 at 20:15 #733154Anonym anvandareMemberSatan vilken oxe du är! Ska bli roligt att följa. Kör hårt!
25 februari, 2008 at 20:22 #733155Anonym anvandareMemberDu ser riktigt massiv ut, grym fysik! vad betyder dina tattoos?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.