- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2008 at 11:58 #733156Anonym anvandareMember
Tack så mycket grabbar! Kull att höra!!! Hur går det själv då??? Vila idag och imorgon ska armarna tränas!
28 februari, 2008 at 00:00 #733157Anonym anvandareMemberKvällens pass. Riktigt lång dag på jobbet. 08-21 .. så motivationen var faan inte på topp. Men så fort man klev innanför dörren på jobbet och möttes av en togtaggad Micke så var alla bekymmer som bortblåsta. Körde ett riktigt bra armpass. Viktigt med bra träningskompis!
Alternerande hantelcurl. 4 set med tyngsta set på 30kg. Bra pump.
Scottcurl med hantell. 4 set med stegrande vikt. 18,5kg fick avsluta.
Hammercurls. 4set.
sittande stångcurl i cabel med dubbeldropp! 3set. startvikt 70kg.Frencjpresses med rep i cabel.
Dips
triceps extension ovanför huvudet!Avslutade med 8 set mage!
Sov gott!
28 februari, 2008 at 00:08 #733158Anonym anvandareMemberdu är kung ffs
mer bilder tack (A)
28 februari, 2008 at 16:58 #733159Anonym anvandareMemberTjoohej wrote:du är kung ffsmer bilder tack (A)
:emo-thumb Gör mitt yttersta för att bli bättre! Det tar tid, men jag gör det jag måste!
Angående bilderna så kommer det. Men det får inte bli så att det inverkar på träningen på ett negativt sätt!
Sköt om dig!29 februari, 2008 at 23:22 #733160Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Ser ut att vara ett härligt gym.Ja det är rått och härligt!
Ikväll så kommer följande månadens upplägg. Kroppen känns mycket bättre nu!!!
1 mars, 2008 at 20:25 #733161Anonym anvandareMemberUnder en månads tid så kommer jag att köra såhär. Ska försöka att öka kardion lite för att hårdna till. Därför lägger jag om styrketräningen lite.
dag 1 Bröst, Rygg.
dag 2 Ben, vader
Dag3 axlar och armar.Fokus ligger här på axlarna.
Dag4 vila
Dag5 Bröst Rygg
Dag6 Ben vader
Dag 7 Axlar, armar.Magen kommer att tränas varannat pass. Kardio varje dag i någon form kommer också att ingå.
Ska under denna period inte köra till fail förns möjligen i sista set. Målet är att behålla styrkan i största möjliga mån samtidigt som jag går ner ungefär 5 kg på en 5 veckors period. Kroppen känns mycket bättre nu och senaste veckans pass har varit riktigt bra. Har varit kass på att uppdatera då det har varit så mycket annat. Snart är det dags för fler bilder.
Det är lördag och livet är härligt!
30 mars, 2008 at 19:26 #733162Anonym anvandareMemberNu har jag inte skrivit här på länge och det beror på att jag inte har haft internet hemma och tiden har inte funnits att uppdatera. Men jag kan medela att träningen flyter på riktigt bra. Har droppat 5kg under denna månade och formen börjar arta sig. Ska under nästa vecka ta lite nya bilder.
22 april, 2008 at 10:28 #733163Anonym anvandareMemberFan Sunkan, du har kört på fint i vinter ser jag! Själv har man väl legat på latsidan i jämförelse, men ändå lagt på sig en 6-7 kilo som i vanlig ordning håller på att skalas bort inför löparsäsongen..
Blir de deff eller byggning i sommar för din del?
Väl mött! /Tommy N2 maj, 2008 at 22:07 #733164Anonym anvandareMemberTomainen wrote:Fan Sunkan, du har kört på fint i vinter ser jag! Själv har man väl legat på latsidan i jämförelse, men ändå lagt på sig en 6-7 kilo som i vanlig ordning håller på att skalas bort inför löparsäsongen..
Blir de deff eller byggning i sommar för din del?
Väl mött! /Tommy NHallå där!!! Vet inte riktigt var jag ska börja.. med att berömma dig för dina ökningar eller med att banna dig för att du har tänkt springa bort dem i sommar! Löpning är livsfarligt, man kan drabbas av kroniska inflamationer och annan snuskig skit i benhinnorna! Träningen har gått riktigt fint i vinter, även om jag har hårdnat till ordentligt sedan bilderna är tagna så är det inte aktuellt med något deff i sommar, mina mål ligger längre bort och därför så bygger jag ett tag till! Gåt utbildningen bra? Ska du tävla på Umeå tävlingen i maj??
Kul att höra från dig! Sköt om dig!
2 maj, 2008 at 22:20 #733165Anonym anvandareMemberHar varit kass på att uppdatera, ska bli bättring med det!
Dagenspass. Biceps, Triceps.
Skott curl i cabel med dubbel dropp. 3set
Z-stångcurl i kombinationsset med en specialare i cabel+ dropp i den 3 set
Hammercurls med dubbel dropp. 4 set
Där tackade biceps för sig.
Smala tricepspressar i maskin med dubbeldropp 4 set
pushdown med stång i cabel. 4 set– samtiliga med dubbeldropp
Pushdowns med rep 3 set med dubbeldropp
Omvända pushdowns med dropp 4 set
Enarm extension ovanför huvudet 4 set med så många reps jag klarade innan hanteln åkte i huvudet.Riktigt jävla underbart pass! Visste inte om jag skulle skratta, gråta eller bara skrika i slutet av varje set! Allt eller inget! Nu åker vi!
3 maj, 2008 at 10:03 #733166Anonym anvandareMemberVet känslan bara att skrika :p
3 maj, 2008 at 14:07 #733167Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vet känslan bara att skrika :pYeeaah buddy! KÖR HÅRT!!
3 maj, 2008 at 14:16 #733168Anonym anvandareMemberIDAG HAR JAG PLÅGAT MINA BEN!
Framsida ben i david maskin: 4 set med dubbeldropp
Knäböj med dropp till utfallsteg 3 set
2 set till i David maskinen med måånga rep tills musklerna skrek och jag skrek högre!
Enbenslårcurl med dropp 3 set
Sittande lårcul i David maskin 3 set med dubbel dropp
Raka marklyft med hantlar 2 set med högrep
Stående Vadpressar med dropp till vadpress i benpress maskin 2 set
2 set med sittande vadpressar med dropp!Skönt pass.. Nu ska jag ut i solen och försöka att traska bort den otroliga pump som fortfarande sitter kvar!
4 maj, 2008 at 18:23 #733169Anonym anvandareMemberRygg och baksida axlar
Smala latsdrag, dubbeldropp 3 set
Breda latsdrag, dubbeldropp 3 set Startvikten här var på tyngsta set 100kg
Latdrag med rep dropp till höga roddar med rep 3 set.
Dubbel hantellrodd liggande på bänk 3 set med dropp.
Roddar i maskin 3 set med dubbeldropp.
2set framåtlutande hantellyft för baksida axlar med dropp
2 set med enarmslyft för baksida axlar stående framåtlutad på bänk.
3 set Mage i cabel med rep dropp till situps på lutande bräda.Bra pass, fin styrka och bra kontakt. Helt slut!
5 maj, 2008 at 19:14 #733170Anonym anvandareMemberBIG MAN! Ser bra ut, bara drive it all out. Take care.
PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.