- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2008 at 21:44 #733171Anonym anvandareMember
Släng upp lite bilder nu rå?
5 maj, 2008 at 21:47 #733172Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BIG MAN! Ser bra ut, bara drive it all out. Take care.PEACE
Tack!! Trevligt att snacka på msn för ett tag sedan!!! Kör alltid skiten ur mig! Alltid!
5 maj, 2008 at 21:49 #733173Anonym anvandareMemberDSQUARED wrote:Släng upp lite bilder nu rå?Det kommer! Problemet med träningsbilder är att någon stackare ska knäppa dem också, oftast blir det samma stackare som ska passa mig och pressa mig i mina set. Bilder kommer absolut vid tillfälle, men det får inte gå ut över träningen! Hadet bra!
5 maj, 2008 at 21:59 #733174Anonym anvandareMemberBröst, framsida, utsida axlar
Lätta lutande flyes i cabel 2 set med högrep.
Press i maskin med dubbeldropp 3 set
Lutande hantelpressar med dropp till cabel övning ( stående från undre trissorna)3 set
decline bänkpressar med dropp till hantel flyes 3 set
Sittande axelpress i maskin med dubbeldropp 2 set
sidlyft med hantell med dropp till drag till hakan i cabel 3 set
3 set för framsida axlar.Högt tempo passet igenom! Det är kul att träna just nu!
6 maj, 2008 at 20:19 #733175Anonym anvandareMemberRygg och baksida axlar
Smala roddar med dubbel dropp 3set
Breda latsdrag med dubbel dropp 3 set
Breda stångroddar i cabel med dubbeldropp 3set
Smala stående latsdrag i cabel i kombinationset med drag bakom nacken 3 set.
Breda roddar i maskin med dubbeldropp 3 set.
Stående kryssdrag för baksida axlar i cabel
Frammåtlutande hantellyft för baksida axlar.Ryggen är riktigt mör nu! Skööönt!
Imorgon ska ska benen plågas!
6 maj, 2008 at 20:43 #733176Anonym anvandareMemberJag körde också rygg idag :p
körde trippel drop i latsdrag
kör på det kommer bli kanon !7 maj, 2008 at 12:01 #733177Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag körde också rygg idag :pkörde trippel drop i latsdrag
kör på det kommer bli kanon !Ja! Visst är det underbart!? Skönt att påminnas om att man verkligen lever åtminstone en gång om dagen. Det är en härlig stund. Visst dietar du redan?? Ser fram emot att få lite bildbevis på framstegen! Ikväll så blir det ben! Lutar åt trippeldropp! wonderbaar!
Kör hårt och må gott!
7 maj, 2008 at 12:08 #733178Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja! Visst är det underbart!? Skönt att påminnas om att man verkligen lever åtminstone en gång om dagen. Det är en härlig stund. Visst dietar du redan?? Ser fram emot att få lite bildbevis på framstegen! Ikväll så blir det ben! Lutar åt trippeldropp! wonderbaar!Kör hårt och må gott!
Ok du har ben på onsdagar jag har det på lördagar . Trippeldropp i benspark då vet man att man lever hahahah
Jo jag dietar nu och det går riktig bra är så nöjd. Får se med bilderna men de kommer det kan jag lova .
7 maj, 2008 at 12:13 #733179Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ok du har ben på onsdagar jag har det på lördagar . Trippeldropp i benspark då vet man att man lever hahahahJo jag dietar nu och det går riktig bra är så nöjd. Får se med bilderna men de kommer det kan jag lova .
Kul att det går bra! Vill man bara nog mycket så kan man! Kör hårt, kommer att bli bra!
7 maj, 2008 at 21:16 #733180Anonym anvandareMemberKvällens pass.
Fram och baklår.
Började med 5 set baklår där 3 av dem hade trippeldropp
Benspark 3 set med trippeldropp
Benpress 3 set med dubbeldropp
Knäböj med dropp till benpress 3 set
Benspark med dubbeldropp tills fördrinken kom upp i munnen.
Baksida lår sittandes i Davidmaskin med dropp till raka marklyft 3set.Är nöjd med vad jag uträttade idag på gymet. Tack Micke för ett jävligt fint pass!
9 maj, 2008 at 19:09 #733181Anonym anvandareMemberArmar.
Stångcurl med dropp till hantelcurl 3set
stångcurl sittande på bänk i cabel med trippeldropp 3 set
special curl i babel med dropp i kombination med hammercurls. 3set.
Pushdowns med trippeldropp 3set
dips i kombination med enarms extension ovanför huvudet. 3set
Frenchpress med dropp 3set
omvända pushdowns med dropp 3 set.Bra tempo. skön kontakt!
10 maj, 2008 at 21:12 #733182Anonym anvandareMemberRygg, baksida axlar
Breda latsdrag 3 set med drippeldropp.
Latsdrag i maskin 2 set med dubbeldropp
Smala latsdrag 2 set med trippeldropp
Maskinrodda 3 set med trippeldropp
dubbel hantel rodd liggande på bänk 3 set
Reversed pecdec 3 set i superset med frammåtlutande hantellyft.Känner mig starkare för var dag som går. Känns mycket bra!
10 maj, 2008 at 21:17 #733183Anonym anvandareMemberHärliga pass du kör !!!!
Hoppas du har en grym helg !11 maj, 2008 at 11:59 #733184Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härliga pass du kör !!!!
Hoppas du har en grym helg !Tack! Helger är alltid grymma, tyvärr är dom också alldeles för korta! Ha en trevlig söndag!
11 maj, 2008 at 18:51 #733185Anonym anvandareMemberBen, vader och mage
Liggande lårcurl
Hacklift omvänd
enbenslårcurl
Raka marklyft
Stående vadpress
Mage 5 set med många rep.Dessa övningar gjordes med dropp/ superset. Högt tempo och total kontakt. Riktigt trasig i baklåren just nu!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.