- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2008 at 23:19 #733186Anonym anvandareMember
Bröst, Axlar.
Incline i en david friviktsmaskin i kombination med pecdec 4set
Lutanande hantelpressar i kombination med plana bänkpressar
Lutande hantellflyes i kombo med hantellpressar.
Avlsutade i cabelcrossen med 2 set med högrep!
Sittande hantellyft åt sidan med ett dropp. 3set
Stående hantelpressar med dropp till stående sidlyft med hantell 2 Set
Shruggs i kombination med framsida axlar. 3 set.Återigen ett riktigt bra pass. Ca 60min. Bra tempo och helt galen pump.
13 maj, 2008 at 22:34 #733187Anonym anvandareMemberRygg baksida axlar
Breda Latsdrag med trippeldropp, fullt mag med 10-12rep innan första dropp.
Latdrag med I
I handtag, trippedropp.
Roddar i maskin med drippeldropp 3 set
Hantelroddar på bänk i kombinations set med ryggups. 3set
Special övning i cabelcroppsen. 3set
Omvänd pecdec 3 set med dropp
hantellyft med hantlar för baksida axlar. 3setHelt förstörd lunkade jag ut i bilden och kurade ihop mig. Tur att jag inte körde hem. Med endra ord ett riktigt brutalt och härligt pass!
14 maj, 2008 at 16:45 #733188Anonym anvandareMemberHärliga pass Stefan . Lade upp lite bilder i min blogg men inte direkt så man ser dagsformen .
När ska du deffa?
14 maj, 2008 at 18:42 #733189Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härliga pass Stefan . Lade upp lite bilder i min blogg men inte direkt så man ser dagsformen .När ska du deffa?
Set ut att vara på rätt väg för dig! KUL! hur mycket har du tappat? 6-7kg??? Känner du att du har bra klös i träningen ändå eller?? Som det ser ut just nu så börjar min deff den 1:a Aug. Träna hårt och må gott!
14 maj, 2008 at 18:51 #733190Anonym anvandareMemberNu var veckans hårdaste pass avklarat. Det är med skräckblandad förtjusning som man set fram emot onsdagens benpass.. för man vet att det kommer att göra ont och att man kommer att må dåligt! Samtidigt är det så jävla härligt.
2 lätta set benspark med ca 15-20reps.
4set benspark med dubbeldropp startvikt var 80-100 kg.
4 set Benpress i kombination med hacklift.
3 Set utfallsteg med hantell. Efter det andra set här så passerade ambulans och brandkår utanför på gatan, för ett tag så hoppades jag att det var mig dom skulle hämta .
4set baksida lår liggandes med dropp i kombinationset med raka marklyft med hantel.
3 Set enbenslårcurl med dropp på sista till dubbel lårcurl i kombination med raka mark på samtliga set.Skönt!
14 maj, 2008 at 22:16 #733191Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Set ut att vara på rätt väg för dig! KUL! hur mycket har du tappat? 6-7kg??? Känner du att du har bra klös i träningen ändå eller?? Som det ser ut just nu så börjar min deff den 1:a Aug. Träna hårt och må gott!Visa dagar känner jag mig som hulken när jag tränar och vissa dagar klagar jag till coachen :p Men annars är det skit skoj att se kroppen förändringar .
16 maj, 2008 at 22:24 #733192Anonym anvandareMemberKvällens pass. Bic, tric.
Började med att värma både biceps och triceps med 3 lätta set.
Tricpes pushdowns med rep 3 set med dropp
Dips i kombinationsset med 2 hands hantel extension ovanför huvudet. 3 set.
Pushdowns stång, dubbeldropp och sedan direkt till frenshpress med rep. 3 set
hantel ext 3set med högrep.
Dips i maskin i kombination med uppvärmingsövn för biceps.
Biceps curl i cabel med trippeldropp 3set
Stångcurl i kombinationset med hammercurls 4set
Scottcurl i maskin med dubbeldropp 2 set.
5 set mage i maskin med högrep.
Hade lite dåligt med sömn i ryggen innan passet med jag tände till och drog iväg ett riktigt fint pass! Otrolig pump!!!16 maj, 2008 at 22:34 #733193Anonym anvandareMemberwow blir sugen av att dra och träna när jag läser dina pass. Tränar du själv?
16 maj, 2008 at 23:20 #733194Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:wow blir sugen av att dra och träna när jag läser dina pass. Tränar du själv?Har en fantastisk träningspartner måste jag säga. Vi har grymt bra flyt i träningen och han låter mig aldrig komma lätt undan. Mycket viktig i min satsning! Sen så har jag alltid min underbara tjej som också alltid finns med på ett hörn och fixar allt jag alltid glömmer för att jag har så fullt upp med mig själv! Dom tillsammans med den man som lägger upp min träning och min kost ( märker redan av resultaten av det) är de tre människor som jag faktiskt inte skulle klara mig utan på vägen mot mitt mål. Jag är mycket tacksam att dom finns där för mig! Tränar du med din man eller? tycker han ser rätt köttig ut! Trevlig helg, och fortsätt att göra samma framsteg som du gjort hittills! :up:
18 maj, 2008 at 12:30 #733195Anonym anvandareMemberGårdagenspass!
Latsdrag med dubbeldropp 3set. Tunga!
T-bar rowing med dropp till stående roddar från nedre trissa i CC. 3set
Maskinroddar med dropp och direkt till stående latsdrag med raka armar i CC 3set.
Drag bakom nacken 3set.
Ryggups 2set med högrep.
Baksida axlar liggande på bänk med direkt dropp till höga roddar med rep i CC 4set.18 maj, 2008 at 13:11 #733196Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Har en fantastisk träningspartner måste jag säga. Vi har grymt bra flyt i träningen och han låter mig aldrig komma lätt undan. Mycket viktig i min satsning! Sen så har jag alltid min underbara tjej som också alltid finns med på ett hörn och fixar allt jag alltid glömmer för att jag har så fullt upp med mig själv! Dom tillsammans med den man som lägger upp min träning och min kost ( märker redan av resultaten av det) är de tre människor som jag faktiskt inte skulle klara mig utan på vägen mot mitt mål. Jag är mycket tacksam att dom finns där för mig! Tränar du med din man eller? tycker han ser rätt köttig ut! Trevlig helg, och fortsätt att göra samma framsteg som du gjort hittills! :up:Vad härligt att du har 3 underbara personer som hjälper dig . Jo jag tränar med min man men ibland vill jag köra på egen hand . David hjälper mig mycket också , behover jag vila så sköter han barnen så vi har hittat det som funkar för oss. Härligt att du ser resultat redan . Coachen är duktig gör precis som han säger och bilderna på mig talar för sig själva.
Är det bara jag som fryser
Ha en underbar söndag .18 maj, 2008 at 18:05 #733197Anonym anvandareMemberBen, vader. Fokus bakisda lår.
Liggande lårcurl 5 set i pyramid sedan 2 set med dropp och sedan direkt till raka mark.
Liggande lårcurl 3 set kombination med mycket lätta raka mark med hantel.
Hacklift 4 set i pyramid, många rep.
Stående vadpress 3 set i pyramid + 3 set med dropp
Vader i hacklift 3 set med högrep.Hårt pass med relativt tunga vikter! Känns mycket bra!
19 maj, 2008 at 20:52 #733198Anonym anvandareMemberVar lite besviken att jag inte hade ondare i bröst och axlar efter förra passet så idag bestämde jag mig för att panga på ordentligt.
Bröst pressar i friviktsmaskin 3 lätta set med högrep. 3 tunga i kombination med pecdec 3set. Brösten var ordentligt fylda redan här.
Lutande hantelpressar i kombinationset med pecdec. 3 set.
Lutande bänkpressar i kombinationset med Kryssdrag i cabel 3set.
Plana bänkpressar i kombinationset med pecdec med dropp.
Många set pecdec blev det. Men det är en bra övning att droppa till.
Stående sidlyft med hantel- 2set med högrep.
Sittande hantelpressar i kombinationset med sittande sidlyft med hantell+dropp.3set.
Stående drag till hakan 3set
Axelpressar i maskin med dropp i kombination med utsida axlar maskin.
Avslutade med lite rotator övningar. Längre pass än vanligt med absolut inte med bekostnad av intesitet. Bestämde mig för att göra skiten ut tattar och axlar och jag kan meddela att jag lyckades rätt braImorgon blir det rygg, baksida axlar! Can’t wait!
20 maj, 2008 at 15:41 #733199Anonym anvandareMemberFan vad du matar pa grabben, man kan ju inte saga annat an att det ar HARDCORE, DRIVE IT ALL OUT DICEL MAN . Keep it up, du ar ett DJUR.
MVH cesse
20 maj, 2008 at 22:04 #733200Anonym anvandareMemberIkväll tränade jag solo.
Rygg, baksida axlar.
Breda Latsdrag 5 set
Rodd i maskin i kombinationset med latsdrag i maskin 3set.
Smala stående latsdrag i kombinationset med smala roddar från undretrissan i CC med dropp 3set.
Smal latsdrag med dropp i kombinationset med hantelroddar liggande på bänk. 3-4set.
Maskinroddar med dropp 3set.
5set reversed pecdec med alternerande grepp i kombinationset med frammåtlutande hantellyft.
3-4set trapz. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.