- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2008 at 20:20 #733201Anonym anvandareMember
Ben!
2 set benspark med högreps
3 set benspark med dropp
3 set hacklift med dubbel dropp och sedan direkt till benpressen..
2 set benpress, direkt till utfall med hantel direkt till benspark.
Duktig pump kan jag lova.
3 set med högrep med liggande lårcurl.
3 set med dropp, liggande lårcurl.
Raka marklyft 3 set med högrep.
Bra pass, 65min tog passet.23 maj, 2008 at 20:44 #733202Anonym anvandareMemberArmar idag!
Stång curl dropp till lättare stång dropp till hantlar. 4set
Curl i cabel med dubbeldropp 3 set.
Koncentrationscurl i cabel med dropp. 3set
Hammercurls 2 set i superset med lätta tricepspushdowns.
Pushdowns med stång och dropp. 3set
Smala bänkpressar 3set
enarmsextension bakom huvudet i kombinationsset med omvändra enarmspushdowns 3set
Dips i maskin 4 set och dropp på de sista 2 set.Gick riktigt bra idag. Känner mig starkare och starkare och det är alltid kul. Är så trött i armarna just nu att jag har tänkt att hålla dem hängande efter sidan resten av kvällen.. allt annat gör bara ont!
24 maj, 2008 at 17:28 #733203Anonym anvandareMemberRygg, baksida axlar
Latsdrag med smalt grepp 5set i pyramid och dubbeldropp på det sista.
Smala roddar, fullt mag med dropp 3set
Stående smala latsdrag med dropp till t-bar rowing med dropp. 3set
Breda latsdrag med omvänt dropp, dropp till vanliga breda latsdrag och sedan dropp till liggande hantelrodd på bänk. 1 set. Sedan var jag helt slut i ryggen.
Ömvända pecdec 5set med dropp.Otrolig kontakt på hyffsat tunga vikter. Super mör i ryggen! skönt!
25 maj, 2008 at 21:41 #733204Anonym anvandareMemberBen (fokus på baksida lår), vader, mage
Enbenspressar i benpress (foten högt upp) 5 set i pyramid.
Liggande lårcurl 3 set i pyramid 2 set med dropp.
Enbenslårcurl 2 set med dropp.
3 set med högrep, raka marklyft.
1 sista set där jag mjölkade ur allt i lårcurlen.
Vadpressar i hackliften 3 set i pyramid.
Stående vadpressar i maskin 3set med dubbeldropp.
Mage i maskin 4 set. högrep
Benlyft 2 set med högrep.
2 set vanliga situps med högrep.26 maj, 2008 at 20:46 #733205Anonym anvandareMemberBröst, fram och utsida axlar.
Lutande bänkpressar med dropp till incline pressar i friviktsmaskin 4 vändor.
Lutande hantelpressar, dropp till lätta lutande bänkpressar, dropp till pecdec maskin 4vändor.
Axelpressar med hantlar, dropp till stående sidlyft med hantel 4set.
Sittande sidlyft med hantel, med dropp. 2 set.
Sittande axelpressar i maskin, med dropp 2 set.
2 set för framsida axlar
3 set shrugs.27 maj, 2008 at 15:59 #733206Anonym anvandareMemberTjao! hur går det för byggare bob? Full matning eller?:emo-thumb
27 maj, 2008 at 16:48 #733207Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Tjao! hur går det för byggare bob? Full matning eller?:emo-thumbTjena! Ja, inte är det mycket att fundera på! Full matning hela vägen! Det är både skönt och härligt! Själv då? Hård träning eller kvinnor, sprit och dans? Hadet bra!
27 maj, 2008 at 21:25 #733208Anonym anvandareMemberRygg, baksida axlar!
Var tok taggad idag.
Smala latsdrag 3set med högrep + 2 set med dropp.
Latsdrag med I—-I handtag 3 set med dropp.
Enarmshantelrodd med dropp till rodd från undre trissa i cabel 3 set
Maskinroddar 3 set med dropp
Liggande rodd på bänk med dropp till Specialare i cabel. 3set.
Omvända pecdec 4set med dropp
Frammåtlutande hantellyft för baksida axlar 2 set.Bra drag passet igenom!
28 maj, 2008 at 21:24 #733209Anonym anvandareMemberBen, fokus på framsida lår.
Enbenspressar 3 set med högrep.
Benpress med dropp till hackliften. 4set. Det gör så ont och det är så skönt.
Hacklift med dubbeldropp 2 set.
Benspark med dropp 3 set.
Liggande bencurl 5 set med dubbeldropp på sista.
Raka marklyft med ca 20 reppare 3 set.
Avlsutade med 6 set mage i högrep.Riktigt bra pass, satt mig ner på en stol och tog min efterdrink.. tänkte lite och kände på alvar att jag inte hade ett rep till kvar i kroppen. Så ska det vara!
28 maj, 2008 at 21:38 #733210Anonym anvandareMemberska läsa din benpass på lördag och försöka köra likadan. Coachen brukar ändå inte låta en lata sig. Snart kommer du ha riktig kul !!!! på alvar
29 maj, 2008 at 00:17 #733211Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ska läsa din benpass på lördag och försöka köra likadan. Coachen brukar ändå inte låta en lata sig. Snart kommer du ha riktig kul !!!! på alvarDet tycker jag att du ska göra. Sen så lovar du mig att du ger allt varje set och varje rep! Ska åka ner till stockholm nästa vecka och låta honom plåga skiten ur mig under några dagar! Kommer att sälja mig dyrt! Hadet fint!
29 maj, 2008 at 15:57 #733212Anonym anvandareMemberÄntligen har sommaren hittat upp till norrland! Blir nog lite vader och mage ikväll trots att det är vilodag..
29 maj, 2008 at 16:07 #733213Anonym anvandareMemberlooking good Stefan !!!!
Gillar det du skrev” kommer sälja mig dyrt”
Det kommer bli en grym slutresultat utan tvekan.29 maj, 2008 at 17:34 #733214Anonym anvandareMemberFY FAN VILKEN BIT:), köttigt kan man lugnt säga. Keep it up brorsan och kul att ni har lite sommar uppe i norr.
MVH cesse
30 maj, 2008 at 00:23 #733215Anonym anvandareMemberTog ett sent kvällspass, på min vilodag.
10 set vader, dropp set på hälften av dem.
5 set mage med högreps på boll.Imorgon ska armarna fyllas!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.