- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 april, 2011 at 10:51 #340225Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Underbart att vara tillbaka!
Hoppas bara inte förkylningen känner desamma imorgon…
För då väntar födelsedagsfirande av världens bästa samboDet är fantastiskt skönt att få komma tillbaka efter en periods frånvaro, lite som att hitta tillbaka till sig själv
Hoppas firandet blev topp
4 april, 2011 at 18:26 #340226Anonym anvandareMemberSam wrote:Det är fantastiskt skönt att få komma tillbaka efter en periods frånvaro, lite som att hitta tillbaka till sig självHoppas firandet blev topp
Det är riktigt skönt att komma tillbaka!
Mindre skönt är det att konstatera att man kanske började förtidigt…Firandet blev toppen!
Följde faktiskt indirekt dina rekommendationer och började dagen på Elite Park Avenue och deras hotellfrukost4 april, 2011 at 18:32 #340227Anonym anvandareMemberDå var denna måndagen snart till ända och vad har man egentligen lyckats med idag?
Pluggat en del, tvättat typ 300 maskiner och rymt upp lite här hemma.Träningen kanske?
Först en morgonpromenad med sambon på sisådär 60 minuter och sen ytterligare en promenad nu i eftermiddags.
Vårt lilla hem ligger relativt nära Skatås, en av de stora motionsslingorna här i Gbg.
Så min eftermiddagsrunda blev åttan där, samt till och från skogen då. Totalt tog det hela 115 minuter.
Inte helt fel alltså…
Speciellt inte nu när jag bestämt att våren kommit för att stanna i Göteborg!5 april, 2011 at 22:14 #340228Anonym anvandareMemberKnappt man kan kalla dagen för träningsdag…
Förkylningen är inte bättre, men jag väljer istället att säga att den inte är sämre än tidigare dagar.
I förkylningstider måste man se positivt på lägetTog en morgonpromenad på 60 minuter idag.
Ja, det var den träningen det…MEN!
Jag hann istället med:
– Ombesiktning på bilen
– Inhandling av diverse grejor på favoritstället ICA Maxi
– Massor utav plugg!Imorgon?
Morgonpromenad igen, sen får vi helt enkelt se hur jag mår.
Tyvärr lutar det nog åt en liknande dag… IGEN!6 april, 2011 at 19:10 #340229Anonym anvandareMemberBlev ytterligare en vilodag från styrkan idag.
Är nästan så det svider i själen när sambon tog bilen till gymmet nu i eftermiddags. Jag vill ju också!
Men snart… Snart… Snart är det min tur igen!Morgonpromenad på 60 minuter och sen eftermiddagspromenad på 120 minuter.
Inte helt fel egentligen, så varför klaga?Nu väntar det sista av dagen plugg, en föreläsning och ett förhör på det.
Sen är det ju onsdag idag!
Och vad innebär det? Massa bra tv-program ju![img=http://4.bp.blogspot.com/_wFvn3JxTnns/TJcp-uMAWDI/AAAAAAAAFsM/v66iPfB0FkM/s1600/K%C3%B6kskatten+-+Sveriges+m%C3%A4sterkock.+per+Morberg,+Marcus+Aujalay+ohc+Leif+Mannerstr%C3%B6m.jpg]Halv åtta hos mig, Sveriges Mästerkock (Bilden ni vet) samt senare, Big Brother…
6 april, 2011 at 19:22 #340230Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Morgonpromenad på 60 minuter och sen eftermiddagspromenad på 120 minuter.
Inte helt fel egentligen, så varför klaga?Halv åtta hos mig, Sveriges Mästerkock (Bilden ni vet) samt senare, Big Brother…
Tre timmars promenerande kan du definitivt inte klaga över – well done!
Halv åtta är lite lagom mysigt, Sveriges Mästerkock gillar jag också.
BB däremot gör mig bara bedrövad, alldeles för mycket sunkig dekadens – skäms-TV på hög nivå!6 april, 2011 at 21:17 #340231Anonym anvandareMemberSam wrote:Tre timmars promenerande kan du definitivt inte klaga över – well done!Halv åtta är lite lagom mysigt, Sveriges Mästerkock gillar jag också.
BB däremot gör mig bara bedrövad, alldeles för mycket sunkig dekadens – skäms-TV på hög nivå!Så tänka på ditt beröm imorgon när det förmodligen blir ytterligare en sån här dag i repris… :emo-thumb
BB, vad ska man säga?
Pinsam tv på hög nivå. Men jag är fast…
Hej, jag heter Johanna och jag är beroende av Big Brother6 april, 2011 at 23:29 #340232Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Så tänka på ditt beröm imorgon när det förmodligen blir ytterligare en sån här dag i repris… :emo-thumbLågintensiv kondisträning bränner fläsk och är skonsam mot musklerna – promenader är kanonvettigt :emo-thumb
Quote:BB, vad ska man säga?
Pinsam tv på hög nivå. Men jag är fast…
Hej, jag heter Johanna och jag är beroende av Big BrotherJag tror att man sakta men säkert ruttnar inifrån om man tittar på det där läskiga programmet.
Här har du något riktigt vettigt att zappa till:
[http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/at_dig_sexig?title=at_dig_sexig_del_4&videoid=1555157]Funderar personligen på om det kan fungera eller om man är ett hopplöst fall
6 april, 2011 at 23:34 #340233Anonym anvandareMemberSam wrote:Lågintensiv kondisträning bränner fläsk och är skonsam mot musklerna – promenader är kanonvettigt :emo-thumbJag tror att man sakta men säkert ruttnar inifrån om man tittar på det där läskiga programmet.
Här har du något riktigt vettigt att zappa till:
[http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/at_dig_sexig?title=at_dig_sexig_del_4&videoid=1555157]Funderar personligen på om det kan fungera eller om man är ett hopplöst fall
Lågintensiv cardio it is!
Hoppas jag inte ruttnar bara… Känner inget av det än så länge iallafall
Hmm.. Äta sig sexig. Det vore något :up:6 april, 2011 at 23:45 #340234Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Äta sig sexig. Det vore något :up:Jag hade kunnat bli hetast i världen, typ :whistle:
7 april, 2011 at 11:36 #340235Anonym anvandareMemberBlev morgonpromenad idag med, denna gång tillsammans med sambon.
Har hittat en underbar runda som jag verkligen älskar! Dock gick den inte hem riktigt lika bra hos honom… 😥
Får väl bli den när man går själv istället :emo-thumb[img=http://img832.imageshack.us/img832/1148/110407.jpg]Väl hemma väntade denna underbara gröt på mig.
Har ätit omelett de senaste morgnarna, men jag ska erkänna att jag nästan spyr vid tanken på kyckling tre gånger om dagen… Fy fan!
Så nu blir det havregrynsgröt med caseinprotein på morgon och sen kyckling de två resterande målen.
Funkar fint, får man hoppasNu disk, sen plugg!
7 april, 2011 at 16:16 #340236Anonym anvandareMemberPrecis hemkommen från Maxi där det handlades lite inför sambons lyxfrukost på lördag.
Speciella önskemål fanns på listan, som bland annat Cocopops med mjölk samt Pucko.Sprang även förbi följande:
[img=http://img42.imageshack.us/img42/6448/201104071041.jpg][img=http://img829.imageshack.us/img829/6610/201104071042.jpg]Jag hade inte tackat nej till ett 40 centimeters påskägg med naturgodis och då speciellt dessa müslitoppar på påskafton7 april, 2011 at 20:51 #340237Anonym anvandareMemberBlev en liten, liten bonuspromenad innan idag.
45 minuter för att vara exaktNu ligger detta i magen:
[img=http://img545.imageshack.us/img545/8634/p1100010.jpg]Kyckling och blandade grönsaker
Till det, en shake med fläderlightsaft.Nu håller jag kväll!
Lite surfande på diverse sidor på nätet och sen kallar sängen.8 april, 2011 at 07:18 #340238Anonym anvandareMemberGuuuuuud vad gott det såg ut!!!
8 april, 2011 at 10:35 #340239Anonym anvandareMemberSam wrote:Guuuuuud vad gott det såg ut!!!Müslitopparna eller kycklingwoken?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.