- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2010 at 11:41 #339940Anonym anvandareMember
Glömde helt bilderna från gårdagen ju! 😮
För hur rolig är en dagbok utan bilder?Urkassa bilder från mobilen dock, triceps syntes aningens tydligare IRL. Och magen sen, jag kan knappt fatta själv att jag förlorat 20 cm runt den. Där finns ju fortfarande en del att ta av liksom!
29 september, 2010 at 17:43 #339941Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Glömde helt bilderna från gårdagen ju! 😮
För hur rolig är en dagbok utan bilder?Urkassa bilder från mobilen dock, triceps syntes aningens tydligare IRL. Och magen sen, jag kan knappt fatta själv att jag förlorat 20 cm runt den. Där finns ju fortfarande en del att ta av liksom!
20 centimeter?! Herregud, det är ju massor!
Fantastiskt bra jobbat – grymt bra!Hur känns det då och vilken typ av förändringar har du noterat om du jämför nu mot då, totalt sett?
30 september, 2010 at 11:08 #339942Anonym anvandareMemberSam wrote:20 centimeter?! Herregud, det är ju massor!
Fantastiskt bra jobbat – grymt bra!Hur känns det då och vilken typ av förändringar har du noterat om du jämför nu mot då, totalt sett?
Ja, det är ju en hel del. Har så svårt att fatta det själv.
Och det känns helt underbart! Jag mår bättre, har bättre självförtroende, gillar faktiskt min spegelbild och mår bättre. Har till och med fått bättre hud :emo-thumb Helt enkelt, bara en massa positivt.Imorgon är det mät, väg och fotodag, ska blir ytterst spännande
30 september, 2010 at 11:30 #339943Anonym anvandareMemberI vanliga fall brukar jag som sagt köra två benpass per vecka då dom ligger efter något otrolig i utvecklingen om man frågar mig. Dock hinner jag inte med det denna veckan, så passet som följer är gårdagens och veckans enda benpass.
Fria knäböj
30 kg*15, 40 kg*15, 45 kg*10, 45 kg*9, 30 kg*15Rak utfallsgång
26 kg*15, 26 kg*15, 26 kg*15Liggande legcurl
25 kg*8, 25 kg*8, 25 kg*7Benspark (Dropset)
32,5 kg*10(22,5 kg*6/12,5 kg*, 32,5 kg*10(22,5 kg*6/12,5 kg*Sittande legcurl
32,5 kg*10(22,5 kg*12/12,5 kg*15), 32,5 kg*10(22,5 kg*12/12,5 kg*15)Efteråt väntande en timmes cardio på crosstrainern. Fy fan vad den är tråkig alltså! Men med Samirs podcast från Body i lurarna gick det ändå helt okej. De 60 minutrarna flöt förbi och man brände en sisådär 525 kcal. Efter det skrek magen efter mat vill jag lova!
Nu sitter man här, något sjukt stel i benen och hatar det faktumet att man jobbar på andra våningen…
30 september, 2010 at 11:34 #339944Anonym anvandareMemberOch lägsta vikten på denna diet imorse.
Men exakt redogörelse för det kommer om någon dag :whistle:Taskade iallafall runt i ett stjärnklart Helsingborg imorse, och ja, idag höll jag mig till de upplysta stigarna och gatorna. Blev en runda på 72 minuter, helt underbart! Hade kunnat fortsätta men jobbet kallade ju tyävrr… Får se om man kommer ut på en kvällspromenad ikväll också, hur som helst är det vilodag från gymmet idag.
Kastar in en bild på mitt nya träningslinne, som utan tvekan ska invigas i helgen! :bb:
30 september, 2010 at 12:38 #339945Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Glömde helt bilderna från gårdagen ju! 😮
Wow! Bra jobbat! Då man ser sina framsteg så är det värt allt (roligt) slit Snopet också att det alltid ser bättre ut i spegeln än på bild. Det är ett bra tag sedan jag såg dig IRL, men man ser att du gått ner :up:
30 september, 2010 at 13:17 #339946Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Wow! Bra jobbat! Då man ser sina framsteg så är det värt allt (roligt) slit Snopet också att det alltid ser bättre ut i spegeln än på bild. Det är ett bra tag sedan jag såg dig IRL, men man ser att du gått ner :up:Tackar enormt för komplimangen! 😮
30 september, 2010 at 13:25 #339947Anonym anvandareMemberNästa benpass måste du allt kasta på mer vikt i böjen!!!!! Frågor på det?
30 september, 2010 at 13:27 #339948Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Nästa benpass måste du allt kasta på mer vikt i böjen!!!!! Frågor på det?Nej, inte direkt faktiskt
2 oktober, 2010 at 17:06 #339949Anonym anvandareMemberSnyggt linne i inlägg #34
4 oktober, 2010 at 09:10 #339950Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Kastar in en bild på mitt nya träningslinne, som utan tvekan ska invigas i helgen! :bb:Snyggt x 2! Curves to die for
4 oktober, 2010 at 12:40 #339951Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Glömde helt bilderna från gårdagen ju! 😮
Jäklar du!! Gode avis på din mage! :up: Borde också satsa ordentligt på att slimma lite!
och så himla mycket an de inte va o ta av!!
5 oktober, 2010 at 08:23 #339952Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Kul journal, kommer lätt att fäljas. Hittade även in i din blogg, grymt kul läsning du bjuder på!Trevligt att du tittade in, och roligt att du gillar bloggen
Alltid kul att få veta vem som är inne och kikar.Mr Keff wrote:Snyggt linne i inlägg #34Kan bara hålla med, och det var riktigt najs att träna i också.
Känns lite extra kul då det är sällan man ser bodybuilding.com på tjejer5 oktober, 2010 at 08:24 #339953Anonym anvandareMemberSam wrote:Snyggt x 2! Curves to die fornorrbottenstjej wrote:Jäklar du!! Gode avis på din mage! :up: Borde också satsa ordentligt på att slimma lite!och så himla mycket an de inte va o ta av!!
Vad rörd jag blir! Tack så mkt båda två! 😮
5 oktober, 2010 at 09:22 #339954Anonym anvandareMemberDå var man hemma från en underbar helg i Västerås!
En helg som verkligen drypte av inspiration då den var full av så många snygga och vältränade människor. Det man framförallt tänkte på i bilen hem, som tog sin lilla tid, var: Kan dom, då kan fan jag med! Allt handlar om inställning, nog för att jag vetat det innan med, men det blev ännu mer påtagligt nu. Så nu jävlar kör vi igen, i med nästa växel!Hade en liten formcheck i fredags innan vi åkte mot Göteborg. Vikten och måtten blev följande:
Vikt: 61,2 kg (-0,7 kg)(-11,4 kg)
Bröst: 92 cm (0 cm)(-4 cm)
Revbenen: 71 cm (0 cm)(-5 cm)
Midja (navelhöjd): 69 cm (-0 cm)(-20 cm)
Höfter: 88 cm (-0 cm)(-11 cm)
Lår: 52 cm (0 cm)(-8 cm)
Överarm: 29 cm (-0 cm)(-3 cm)Nuvarande resultat(Förändring sen förra mätningen)(Förändring sen start)
Så måtten har stått rätt stilla denna omgången, men vikten pekar neråt, som tur är Känns kanon och nu är det verkligen inte långt kvar!
Bifogar en liten bild på formen också.
Poseringen är skit, inget att säga om det. Men vem orkar träna på det när man inte ens ska tävla? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.