Vägen mot målet

Home Forums Dagböcker Vägen mot målet

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 151 through 159 (of 159 total)
  • Author

Började semestern idag så spykänsla kanske jag kan fixa med ölen jag tänker dricka, men annars… NEJ TACK! :D

Hehe. Ja.. Jag får önska dig lycka till med drickandet. Glöm inte bort vatten och mat bara. Så lindrar du den härliga bakfyllan om du ska försöka uppnå spykänslan via öl. ;)

Då har man dragit ner tiden med ytterligare 2 minutrar. Fan så bra det går (förutom att jag sträckte ryggen lite)!
    Nästa vecka ökar jag vikterna på stången, så får vi se om jag hamnar på 29 igen, istället för 23.47 som det är nu. Återhämtningen är riktigt bra nu. Ska bli kul att se hur det ser ut om en månad när ordinarie MMA-träning drar igång. :)

Här kommer en suddig och en skarp/skitig bild.
    [img=http://iloapp.hinreich.net/data/_gallery/public/0/1248282066_resized.jpg][img=http://iloapp.hinreich.net/data/_gallery/public/0/1248282065_resized.jpg]

Har inte tränat styrka på snart en vecka pga sträckningen i ryggen. Tar det lugnt med att träna mitts nu. Det funkar inte att köra submissionbrottning heller.
    Hoppas det går över snart. Det har släppt lite, men inte tillräckligt för att ge sig på styrka eller submission.
    Jippie. :P

Såja!
    Nu har jag kört igång igen. Drog ner tiden igen. Nu ligger den på 22.51 Minuter.
    Körde mer strikt och behövde inte släppa stången många gånger (3-4 gånger allt som allt). När jag kan köra alla 6 set utan att sätta ner stången under setet’s gång så ska jag öka på vikten igen.

Drog ner tiden till 21.39 i onsdags. Känns riktigt bra. Kroppen börjar få bra kondition. :)
    Nu väntar man på att dra iväg en snabbis till Tjeckien och Tyskland för jobb. Blir lite sömn, men väldigt kul.

Körde idag igen. Går riktigt bra. Drog ner tiden till 20.13. Grymt skönt och utpumpande!
    Om två veckor drar terminen igång igen. Ska bli grymt kul att köra igång med instruktörer igen!

Dragit på mig en förkylning.. Så det blir väl ett litet uppehåll nu. Lite värdelöst.

Ökade på vikterna idag med 27,5 kg som start och 35 kg som max. Gick sjukt bra! 22 minuter och 50 sekunder stannade klockan på.
    Återhämtningen har då inte gått ner mycket av förkylningen. :)

Viewing 9 posts - 151 through 159 (of 159 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.