- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2008 at 22:11 #622902Anonym anvandareMember
[img=http://bodybilder.hinreich.net/080821-tric.jpg]En liten, kornig och suddig bild på min arm.
Mina ögon blev sådär snyggt halvstängda.
22 augusti, 2008 at 01:22 #622903Anonym anvandareMemberSer riktigt jävla bra ut, jag avundas dina triceps.
Men karl, vart är du? Med farfarsklocka och herrtoa-skylt..22 augusti, 2008 at 08:30 #622905Anonym anvandareMemberAmohn wrote:Ser riktigt jävla bra ut, jag avundas dina triceps.
Men karl, vart är du? Med farfarsklocka och herrtoa-skylt..Hemma.
Har du någonsin sett en flicka hemma hos mig förutom katten? Och hon har för övrigt sin egen toalett.
Farfarsklockan är en barometer.23 augusti, 2008 at 10:06 #622907Anonym anvandareMemberTestade att köra en lite annorlunda pryl, för mig, under gårdagens bröstpass.
Öka varje set med 2,5 kg. Kanske kallas något speciellt? Jag gjorde det bara på första övningen.45 grader hantelpress
17,5 kg: 1×20
20 kg: 1×15
22,5 kg: 1×10
25 kg: 1×10
27,5 kg: 1×8
30 kg: 1×9 (WOHOO!!! Jag fick upp dom själv!!!)Liggande hantelpress
27,5 kg: 1 x 8
27,5 kg: 1 x 7
27,5 kg: 1 x 6Kryssdrag
30 kg: 1 x 8
30 kg: 1 x 7
20 kg: 1 x 18Blev inga flyes då det blev lite tight med tid..
Men jag är bra nöjd ändå.2 september, 2008 at 09:38 #622908Anonym anvandareMemberHar kört träning på Outlet under veckan som var. Skrev inte ner några övningar eller så.
Igår började jag träna Muay Thai. Sjukt kul.
Måste försöka få ihop ett bra schema som kroppen klarar av.
Vi kommer att träna tre ggr / vecka, så frågan är hur man ska lägga upp styrketräningen?
Letar runt lite på internettet, men tar gärna emot tips!3 september, 2008 at 22:13 #622911Anonym anvandareMemberJag ska ge det ett försök att köra på i princip samma schema jag kört tidigare, men köra mer högreps.
Ta ner det till tre gympass / vecka. Måndag, tisdag och torsdag känns som bra dagar.
Vi får se hur det går. Bara att testa sig fram.Börjar det schemat nästa vecka.
Snart ryker håret…
4 september, 2008 at 07:33 #622913Anonym anvandareMemberNajs bröstpass!!
Hur ser upplägget ut?
om jag tränade 3 dagar(måndag, tisdag, torsdag) så skulle det nog se ut såhär:Måndag: Bröst,axlar (och triceps)
Tisdag: Rygg och biceps
Torsdag: ben,mage (och triceps)Triceps på den dagen då tiden räcker till, antingen på bröstdagen eller bendagen!
Eller så variera och köra varannan vecka med bröst och varannan med ben!4 september, 2008 at 08:31 #622915Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Najs bröstpass!!Hur ser upplägget ut?
om jag tränade 3 dagar(måndag, tisdag, torsdag) så skulle det nog se ut såhär:Måndag: Bröst,axlar (och triceps)
Tisdag: Rygg och biceps
Torsdag: ben,mage (och triceps)Triceps på den dagen då tiden räcker till, antingen på bröstdagen eller bendagen!
Eller så variera och köra varannan vecka med bröst och varannan med ben!Tackar som fan!
Jag har inte tänkt på något upplägg ännu, men måste säga att det du skrev ser bra ut. Det enda är väl om man ska flytta axlarna till ryggdagen och köra såhär?:
Måndag: Bröst + Biceps
Tisdag: Rygg + Axlar
Torsdag: Ben + Mage + Triceps
Så länge jag får tummen ur och drar till gymmet i tid på morgonen, så ska jag hinna med hela passen. :up:
Sen får vi se om kroppen tycker det blir för mycket…4 september, 2008 at 17:00 #622917Anonym anvandareMemberVa fan ska du klippa dig Henke?!?!
Då får du inte åka på turne me oss…inga skalliga grabbar i bussen:)Bra bröst pass där gubben!
Fan de tar sig må jag säga.4 september, 2008 at 17:03 #622920Anonym anvandareMemberHinreich wrote:Tackar som fan!
Jag har inte tänkt på något upplägg ännu, men måste säga att det du skrev ser bra ut. Det enda är väl om man ska flytta axlarna till ryggdagen och köra såhär?:
Måndag: Bröst + Biceps
Tisdag: Rygg + Axlar
Torsdag: Ben + Mage + Triceps
Så länge jag får tummen ur och drar till gymmet i tid på morgonen, så ska jag hinna med hela passen. :up:
Sen får vi se om kroppen tycker det blir för mycket…Så hade jag INTE ändrat det!
orsak:
1) axlarna får mycket stryk under bröstträningen och är därför inte 100% dan efter
2) biceps används riktigt mycket i ryggträningen och därför inte biceps dan före ryggOm du absolut vill ha axlar på ryggdagen så delar du upp det så att du kör bröst+triceps+ mitten och främre axlar på måndag och rygg+biceps+ bakre axlar på tisdag!
4 september, 2008 at 18:48 #622921Anonym anvandareMemberElofsson wrote:Va fan ska du klippa dig Henke?!?!
Då får du inte åka på turne me oss…inga skalliga grabbar i bussen:)Bra bröst pass där gubben!
Fan de tar sig må jag säga.Blir antagligen inte helt rakat, men vi får se vad som händer. På tisdag sker det. :up:
Ska bli så jävla skönt att kunna träna utan att bry sig om det förbannade håret som hela tiden hamnar i vägen!Tackar. Vi får se hur mycket jag kan mosa på nu när jag tränar kampsport med.
4 september, 2008 at 18:50 #622922Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Så hade jag INTE ändrat det!
orsak:
1) axlarna får mycket stryk under bröstträningen och är därför inte 100% dan efter
2) biceps används riktigt mycket i ryggträningen och därför inte biceps dan före ryggOm du absolut vill ha axlar på ryggdagen så delar du upp det så att du kör bröst+triceps+ mitten och främre axlar på måndag och rygg+biceps+ bakre axlar på tisdag!
Fan vad du ska ha rätt hela tiden.
Det sistnämnda lät riktigt bra, med axlarna uppdelat på två olika dagar.Tackar som fan för tips och lärdom.
4 september, 2008 at 19:57 #622923Anonym anvandareMemberHinreich wrote:Fan vad du ska ha rätt hela tiden.
Det sistnämnda lät riktigt bra, med axlarna uppdelat på två olika dagar.Tackar som fan för tips och lärdom.
Det finns inget rätt inom träning… Bara olika bra sätt! Allt passar inte alla!
Men jag har prövat ungefär alla olika upplägg som går att prova, och vissa funkar helt enkelt inte!
Kul att man kan hjälpa till!
17 september, 2008 at 23:25 #622924Anonym anvandareMemberHar testat ett annat schema den senaste tiden.
Som sagt, tre dagar Muay Thai-träning och nu två dagar styrka med frivilligt val att köra söndag med.Måndag: Muay Thai
Tisdag: Bröst, Armar och Mage
Onsdag: Muay Thai
Torsdag: Rygg + Axlar (och mage om jag hinner)
Fredag: Viiiilaaaa
Lördag: Muay Thai (oftast fyspass)
Söndag Vila eller helkroppspass (med ben)Benen, speciellt vaderna, blir verkligen söndermosade på Muay Thai-träningen.
Funderar dock på att lägga in lite ben-övningar ändå. Inte för vaderna utan för låren. Man vill ju inte att benen ska släpa.Har börjat köra 12-reps / set, vilket funkar kalas på allt utom hantelcurl med 15 kg’s-hantlar. :p
24 oktober, 2008 at 09:17 #622925Anonym anvandareMemberLänge sedan du uppdaterade.
Inga bilder på nya frisyren heller -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.