- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 april, 2009 at 21:05 #613816Anonym anvandareMember
Tack för de uppmuntrande orden. Jo det är mycket mer än formen som ska fixas nu innan sommaren. Fullt upp med det mesta. Men det är härligt nu när värmen börjar komma. Sitta ute och käka fruckost på morgonen i solen. Det är livskvalite. Annars så ser jag väldigt mycket fram emot semestern nu.. mycket jobb på sistine. Men inna dess får jag iaf 5 lediga dar runt valbord. Härligt!
5 maj, 2009 at 18:48 #613817Anonym anvandareMemberHar inte skrivit här på ett tag pga av att vi saknat internet. Idag var det bröst /axlar som gällde. Fick bra pump i bröstet och det tog riktigt bra. Styrkemässigt kändes det ok hela passet. Idag började jag också min kreatinkur så ser med spänning fram emot hur det kommer resultera. Förra gången för massor med år sedan kände jag en klar effekt återstår at se om det upprepas.
Är rätt trött idag, sitter o gäspar på jobbet. Imorgon är det även dags för en ny arbetsuppgift. Ska hålla ett föredrag om kost, motion, och sömnens betydelse för det psykiska välbefinnandet. Ska bli skoj men samtidigt lite småpirrigt innan man fått rutin på det.
7 maj, 2009 at 09:14 #613818Anonym anvandareMemberSkrev inget går men det blev ett pass. Armar ver det som gällde. Ett rätt bra pass. inte fantastiskt inte dåligt. Idag blir det rygg, får se hur det känns. Hoppas man är rätt pigg och kan dra på.
11 maj, 2009 at 18:53 #613819Anonym anvandareMemberIdag började den mer kaloribegränsade kosthållningen. Tanken är att vara fit for fight den 30 juli. Körde bröst/axlar idag och det kändes rätt fint. Speciellt i slutet av passet. Kunde till och med höja lite. Inte fel inte. Blir spännande och se hur dieten lyckas och hur det påverkar träningsenergin och styrkan.
14 maj, 2009 at 10:45 #613820Anonym anvandareMemberGårdagen spenderades i gymmet med att ge armarna vad de tål. Ett riktigt bra pass. Kände mig riktigt starkt trots att jag börjat min diet. Kände grym pump. Härligt. Det går bra med maten. Har inget direkt problem, är lite mer hungrig än vanligt men har inte drabbats av nått ohanterligt sug ännu.
14 maj, 2009 at 17:57 #613821Anonym anvandareMemberDagen pass gick finfint trots att jag nu ligger på mindre kaloriintag. Ryggen stod på dagordningen
Chins kv+15 kg * 9
chins kv+15 kg *6Roddmaskin
89*6
89*5Pulldowns med v-stång
101,5 *6
101,5* 5
101,5 *5Marklyft
Ett antal uppvärmningssett
102,5*? Körde ett antal rep jag inte har minne av. Känner inget direkt i ryggen men tar det lite försiktigtShrugs
120 *9
122,5 *716 maj, 2009 at 11:08 #613822Anonym anvandareMemberDagens pass med bröst/axlar gick rätt segt styrkemässigt. Kände både av det i bröst och axlar. Det lägra antal kalorier som spökar. I övrigt så kändes det rätt bra. HAr börjat synas aaaningen mer av dafinition och fick riktigt bra pump i bröstet. Bara att kämpa på och hoppas man kan behålla så mycket muskelmassa som möjligt. Deffar långsamt. lite mindre än 10 veckor kvar nu.
18 maj, 2009 at 14:03 #613823Anonym anvandareMemberArmpass idag. Det gick finfint. Kände mig stark och fick bra pump. Deffen går bra. Inga direkta problem med sug efter onyttigheter. Lite mer hungrig än vanligt ibland. Har haft en nice helg. Härigt väder.
19 maj, 2009 at 14:25 #613824Anonym anvandareMemberTräningen går fortsatt bra. Ryggpasset kändes fint och hade bra med energi. Styrkemässigt var det lika bra som förra passet. Har bra tryck i just ryggen. Blir rätt korta inlägg nuförtiden.
Jobba, träna, äta och sova. Så ser livet ut just nu… eller ja lite roligt är det ju ibland också. Men e fix hemma på gården med hästar, trädgård etc. Körde hela stora gräsmattan med handjagare i helgen. Bra kardio
21 maj, 2009 at 15:46 #613825Anonym anvandareMemberHarajuku wrote:Träningen går fortsatt bra. Ryggpasset kändes fint och hade bra med energi. Styrkemässigt var det lika bra som förra passet. Har bra tryck i just ryggen. Blir rätt korta inlägg nuförtiden.Jobba, träna, äta och sova. Så ser livet ut just nu… eller ja lite roligt är det ju ibland också. Men e fix hemma på gården med hästar, trädgård etc. Körde hela stora gräsmattan med handjagare i helgen. Bra kardio
Härligt att det funkar med träningen! :emo-thumb
Att ha häst är ju rena rama träningspasset varje dag, så jag kan bara tänka mig hur det är med en hel gård…Men Gud, va avis jag är nu när det är sommar!
22 maj, 2009 at 18:21 #613826Anonym anvandareMemberJo hästarna tar en del tid. Som tur var är det min sambo som står för huvuddelen av arbetet men men får oundvikligen rycka in lite då och då. Mest när det är lite tyngre grejer som ska göras
Men ja det är verkligen bästa tiden nu under vår och sommar. Härligt med grönskan och saker att pyssla med ute i det fina vädret.
hannav86 wrote:Härligt att det funkar med träningen! :emo-thumb
Att ha häst är ju rena rama träningspasset varje dag, så jag kan bara tänka mig hur det är med en hel gård…Men Gud, va avis jag är nu när det är sommar!
22 maj, 2009 at 18:25 #613827Anonym anvandareMemberDagens pass gick fint. Verkar behålla styrkan rätt bra. Än så länge inte börjat tappa nått styrkemässigt men har inte gått ned så mycket ännu. Dock roligt när den relativa styrkan ökar och sakta sakta rutorna börjar komma fram
Inhandlade nytt vassle idag. Köpte även nytt nätagg och kylpasta till burken i hop om att få fason på den. Stänger av sig ibland vid hög belastning, Förmodligen för att nätagget spökar men tänkte försöka få ned tempen på prollen med så man kan kräma på nät man sitter o leker med datorn på den lilla fritid man har.
Thats all for me over and out!
1 juni, 2009 at 18:44 #613828Anonym anvandareMemberKommer med en kort liten uppdatering. Vikten går nedåt enligt planen. Kan ibland bli lite nojjig att jag äter för lite och går ned för fort och därmed tappar onödigt mycket muskelmassa. Så verkar dock falet inte vara. Idag är jag fortfarande lika stark som innan deffen började och det känns kanon! Lite fler ”maskar” börjar dyka upp och musklerna börjar framträda lite tydligare. Supernöjd efter dagen pass. Hoppas det fortsätter hålla i sig!
7 juni, 2009 at 17:48 #613829Anonym anvandareMemberDragit ett snabbt ryggpass innan jobbet. Formen känns rätt bra. Lite trött efter cyklignen innan. Känns lite som jag stått still denna vecka på BF nivå men det är inte så konstigt då jag ”syndat” lite med fika då jag var bortbjuden och inte ville vara dryg och tacka nej. Gott var det iaf! O sen käkade jag lite smultronglass med… ingen hejd på syndandet
Nu är det back on track iaf och får se om jag kan mejsla fram lite mer konturer framöver.
16 juni, 2009 at 18:38 #613830Anonym anvandareMemberUppdaterar inte här så ofra nu då det mest är min egen vikt som förändras nedåt. Vikterna står ännu kvar rätt oförändrat vilket är bra.
Idag var dock ett lite annorlunda ”träningspass”. Körde maskinerna med 50% av viktmagasinet och sen 100% i gymmet. Dock bara 1 repare då vi sedan pallade upp viktmagasinet när det var i toppläget för att rengöra maskinerna. Vissa maskiner gick det dock inte att palla upp utan man fick hålla statiskt vilket i vissa var rätt jobbigt. Efter att ha kört igenom alla maskiner känner jag nu lite efteråt att det nog har tagit lite.. som sagt annorlunda ”träning” idag
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.