- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juli, 2009 at 15:40 #613831Anonym anvandareMember
Skriver mer sällan nu. Kryoer nedåt i fett-procent. Har just under 1 månad kvar tills jag ska vara klar med deffen. Känns bra. Mer o mer ådror börjar synas och rutorna lika så. Styrkemässigt känns det riktigt bra faktiskt. Kört mån-torsdag denna vecka i gymmet och blir även imorgon. Förutom det har det blivit mycket cyklade och en del promenerande. Ska lägga in nått kort löppass och lite hopprep här och där nu på sluttampen också.
Håller på och bli tokig på alla mygg som kommit i uppland nu.. helt sjukt! Är värre än i norland som jag kommer ifrån!
12 augusti, 2009 at 11:52 #613832Anonym anvandareMemberSå var man tillbaka på jobbet. Deffen är avslutad sen en tid och vikten då stanade på 68 kg på mina 167 cm. Mitt mål med att vara i min ”livs form” hittils, känner jag inte att jag uppnådde då jag på konditionsfronten presterat betydligt bättre än jag gjorde nu.
Rent estetiskt var jag hyffsat nöjd även om jag kunat vara lite hårdare i kroppen men rutorna och ådrorna fanns där. Dock så var deffen mest en kul grej till jag fylde 30 och mitt egentliga mål är att lägga på ig nått kilo till i massa.
Nu har jag börjat äta lite mer igen. Nu ligger vikten på 70 kilo. Målet är att gå upp till 75 kilo till att börja med. Min normalvikt brukar ligga på 72-73 kilo vilket innebär att jag vill lägga på mig en 2-3 kilo muskler.
I år ska jag köra med extra focus på kontakt hade jag tänkt mig. Se vad det kan göra för massa tillväxten. Mitt mål att reppa på 100 kg i bänk står också kvar.
6 september, 2009 at 12:02 #613833Anonym anvandareMemberEn lite uppdatering
Igår var det ett jättesnabbt ryggpass på 20 min. Körde ”vanliga” chins utan vikt för att få upp uthålligheten lite och focusera på långsamt utförande och kontakt.
Chins breda strikta:
14 st
7stChins med stången bakom nacken
6st
5stRodd i maskin:
91kg * 5
91kg * 5Drag till bröst med v-grepp:
90+? * 5
90+? * 4Marklyft
60*6
80*6
100*6Vikten just nu ligger på ca 70 kg.
30 september, 2009 at 15:34 #613834Anonym anvandareMemberIgår började en ny inriktning på träningen. Kommer lägga om min styrketräning aningen. Det blir att lägga in pass med fler ”kroppsvikts” övningar. Alltså oviktade chins, dips, bänkpress på kroppsvikt mm för att få upp lite mer uthållighet. Men största förändringen blir att jag kommer att lägga in ett pass där jag kör explosivitetsträning för att få mer ”klipp” och mer funktionalitet.
Efter nyår kommer jag att ha möjlighet att köra lite mer funktionell träning och detta är en liten förberedelse för det.
PÅ träningsfronen har jag inte kört så hårt senaste tiden, varit sjuk och lite annat men hariaf inte tappat nått speciellt så det är bara uppåt från och med nu. Blir även lite nytändning när jag går från mitt gamla upplägg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.