Vägen mot nya mål

Home Forums Dagböcker Vägen mot nya mål

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 169 total)
  • Author

Sitter på jobbet och känner mig grymt trött som jag gjort i några dar nu. Passet igår gick bra så jag är pigg i kroppen men ändå väldigt trött. Har ltie småont i halsen också som kom i morse. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk för det finns inte i planerna. Är superladdad för kvällens pass. Funderar eventuellt på att växla idag och köra armar idag och ben imorgon istället för tvärt om. Får se vad jag känner för när jag går in i gymmet. *gäääääsp* Fy.. som sagt.. trött är jag :)

Blev inget pass igår efter inrådan från en kollega. Var jättetrött och seg och kände som att jag börjar bli sjuk och han tyckte inte jag skulle träna igår, Känner mig lika idag men tänker träna iaf. Om jag blir sjuk blir jag sjuk och träningsabstinensen tar över. Får se hur mycket man orkar prestera idag, Imorgon slutar jagmycket tidigare än planerat så det blir ett morgonpass och sen drar jag hem vid lunchtid.

Har precis tryckt en semla också. Företaget bjöd på den så det blev lite ”extraladdning” inför passet efter jobbet :) Hoppas att jag kan undvika att bli sjuk men det känns inte lovande.. lite småont i halsen börjar jag få också.

Så var man tillbaka på jobbet efter 1 dags ledighet. Trotsade sjukdomssymptomen och tränade 2 dar på raken och kände mig rätt stark i kroppen efter det sista av passen kände jag mig till och med bättre än innan så min chansning har hittils hållit. Ikväl blir det ytterligare ett pass. Veckorna fram över blir det en hel del jobbande och övertid men det blir ju pengar också. Får se hur det påverkar kroppen. Ska iaf försöka se till att få tillräckligt med vila under den perioden. Allt går frammåt. Igår fick jag dessutom lite extra ”marklyftsträning” då jag drog upp stolpar ur den frysta marken… det var riiiiktigt tungt det.. så och statiskt slita tills de börjar ge med sig. :)

Lite sol visar sig idag också… nice! Tyvärr jobbar men…. känenr att min kropp längtar efter sol och värme. Det är då jag trivs som bäst. Vintern är en sann plåga.

Dagens pass var full av små ökningar, fin fint. Bröst/axlar var det som stod på schemat. Lördagar o söndagar är bästa dagarna att träna då jag har mest tid på mig att trötta ut kroppen ordentligt. Andra övningen som var pecdec gick riktigt ”lätt” på första settet. tog ut mig riktigt mycket där och pumpade rep vilket resluterade i att jag mer än halverade antal repp på andra och var helt slut i sista settet. Good shit. Nu väntar man bara på att få sluta.

Skulel behöva en ny mobil har jag insett… det har jag iof insett för länge sen men nu börjar den trilskas lite för mycket. Problemet är dock som alltid… vilken ska man välja?

Ryggpasset avklarat tidigare ikväll. Går frammåt även där. Inte käkat optimalt idag. Imorgon blir det armar. Kände av marken ganska mycket i benen. Fler repp eller ökad vikt på alla övningar så tummen upp där. Inte mycket att rapportera idag tyvärr

Pumpat armar idag och det kändes finfint. Har fått upp styrkan lite där med. Lite småsliten kände jag mig efter passet. TOg ut mig ganska mycket men framförallt kände jag nog av gårdagens ryggpass i underarmarna och lite biceps. Nu är det snabbt i säng som gäller! Ha det gött!

Idag känner jag av en härlig träningsvärk i latsen och även lite smått i biceps från gårdagens pass. Det är hur fint som helt. Får börja dra på lite mer i intensitet och belastning. Senare efter jobbet blir det benpass, hoppas man har blivit lite starkare även där. Det är där det behövs mest. over and out!

Harajuku wrote:
    Idag känner jag av en härlig träningsvärk i latsen och även lite smått i biceps från gårdagens pass. Det är hur fint som helt. Får börja dra på lite mer i intensitet och belastning. Senare efter jobbet blir det benpass, hoppas man har blivit lite starkare även där. Det är där det behövs mest. over and out!

Lycka till med ben, håller tummarna för träningsverk dagen efter!:emo-thumb

Staffan_STB wrote:
    Lycka till med ben, håller tummarna för träningsverk dagen efter!:emo-thumb

Tack tack, jo det känns lite i benen idag men brukar ha mest 2 dar efter. Dock är det otroligt vad mycket pjäx benen tål. Men känenr definitivt att av passet igår:)

Gårdagens benpass tog fint och jag blev riktigt trött i musklerna dock var det lite tidspressat så jag hoppade över vissa sets etc. Hade snack med chefen idag och det känns positivt, finns mer visioner och förändringbenägenhet nu vilket är bra. Så över lag har dagen varit väldigt bra.

Här följer en redovisning av gårdagens benpass.

Knäböj: 105*7
    100*9
    100*8
    Benpress ett ben: 78.3*8
    80.5*6
    80.5*4
    Benspark isolateral: 55*6
    55*6
    Stående enbenscurl: 65*8
    65*5

StåendeVadpress: 150*8

Som tidigare nämnt funderar jag på att köpa en ny telefon… lutar åt nokia 5800. Någon som har eftarenhet eller åsikter om denna? :)

Sitter hemma och softar på min lediga dag. Gårdagens bröst/axelpass gick rätt bra i början inget speciellt dock kände jag att jag behöll styrkarn bra genom hela passet och på slutet kände jag mig mycket starkare än tidigare. Det gäller att hålla i med maten och få i mig nog med kalorier utan att bulka allt för enormt. Nu ska det fixas lite musik!

Sitter och laddar ned musik till gymmet. Hittar en hel del bra. Fastnade för The prodigys album Invaders must die Deluxe Edition och det var inte bra… blir sjukt laddad och vill bara rippa loss på vikterna! Det dumma är att det är vilodag idag… nånå… men imorgon blir det hårt utav bara F%N i gymmet! *taggad till tusen*

[http://www.youtube.com/watch?v=r3EIogaEwxY]

Så har man precis dragit en gainomax efter ryggpasset. Kändes finfint i ryggen och kände mig rätt stark med mycke att hämta. Dock hade jag av någon anledning dåligt med kräm i benen när jag skulle köra marklyft i slutet. Vet ej riktigt varför så jag gick ned och körde lätt. Nu sitter jag här och väntar på att växa.. :)

Visst ät det gött känslan man får efter passet med drinken i handen. Som att få lön.
    Har du hittat nån telefon som du fastnat för än?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.