- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2007 at 22:38 #624126Anonym anvandareMember
Hej!
Upptäckte nyligen detta forum, så otroligt inspirerande! Så många intressanta tankar, idéer och tips på hur man når sina träningsmål. Tänkte skriva om min väg till SM i Fitness i oktober och hoppas på många intressanta inlägg från alla er där ute!
Har under våren byggt, ätit, byggt och ätit lite till. :pop:
Nu ska jag däremot börja tappa för att inte bli manisk månaden innan och tappa all min styrka :frust:Idag tränar jag:
Mån: Morgonintervall 60 min. Gymnastik+mycket stretch 60min
Tis: Ben+mage (lätta ben, har lätt att få tallstubbar till lår)
Ons: Morgonpromenad, Axlar+armar, Instruerar Pulspilates
Tor: Intruerar morgonpass (Spinning el. aerobics) Instruerar Bodypump på kvällen.
Fre: Vila
Lör: Morgonpromenad, bröst+rygg
Sön: Långpromenad eller vila beroende på hur jag känner mig.Då jag jobbar som instruktör och PT kan det ibland bli lite extra, oplanerad träning. Tycker dock att jag lärt mig säga nej när det blir för mycket
Idag äter jag:
Inte superstrikt, men mycket magert protein, fullkornskolhyderater och bra fetter. En riktigt strikt diet är det inte dags för riktigt än.Vikt idag 67kg
Längd: 169cm
Fettprocent:21%Nej, nu hörni ska jag ut i köket och blanda iordning en smarrig kvällsproteinshake.
Sköt om er!
1 juni, 2007 at 22:38 #76277Anonym anvandareMember2 juni, 2007 at 08:38 #624127Anonym anvandareMemberKul med ännu en till Journal att följa:emo-thumb
Önskar dig all lycka !2 juni, 2007 at 08:45 #624128Anonym anvandareMemberLycka till med SM-satsningen! Det behövs verkligen tävlanden inom sporten.
Var är du PT? Börjar bli en del Linköpingsfolk här inne nu. Kul. :emo-thumb
2 juni, 2007 at 08:45 #624129Anonym anvandareMemberCoolt att du ska köra fitness, sjukt roligt at se på.
Inte allt för många som gör det nu dock.Får man se på tallstubbarna
Lycka till.
2 juni, 2007 at 10:34 #624130Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Kul med ännu en till Journal att följa:emo-thumb
Önskar dig all lycka !Tack så jättemycket!!
2 juni, 2007 at 10:38 #624131Anonym anvandareMemberStort lycka till tjejen, detta kommer bli intressant att följa . Vart i Linköping tränar du? Ha det great och trevlig helg.
MVH Cesse
2 juni, 2007 at 10:38 #624132Anonym anvandareMemberMizz_Frida wrote:Denna journalen ska jag följa.Blir det vanlig fitness eller athletic fitness förresten???
kul om det blir vanlig för grenen börjar dö ut, inte så många tävlande där längre.lycka till nu
Det blir vanlig Fitness för min del, är gammal gymnast och älskar fart och fläkt! Lättare sagt än gjort. Tragglar grensittande och styrkemoment och just nu ser det ut som om ögonen ska ploppa ut så jobbigt är det. Men skam den som ger sig!
Kramar Linda
2 juni, 2007 at 10:40 #624133Anonym anvandareMemberJay wrote:Lycka till med SM-satsningen! Det behövs verkligen tävlanden inom sporten.Var är du PT? Börjar bli en del Linköpingsfolk här inne nu. Kul. :emo-thumb
Tack så jättemycket!
Jag är PT på Studio Fitness just nu. Jo, vi är en del från Linköping, röstar för en träff runt våran stångå snart:)
2 juni, 2007 at 10:41 #624134Anonym anvandareMemberGött tjejen! Vad kul att du startar journal, nu kan jag ha koll på dig också.
Hösten kommer bli spännande i år. Lycka till! :up:
2 juni, 2007 at 10:41 #624135Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Vad roligt med en fitnessjournal!!! Den skall följas!Lycka till tjejen
Btw –grym avatar!! :up:
Tack så jättemycket, vilken peppning!!
Kramar Linda
2 juni, 2007 at 10:44 #624136Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Stort lycka till tjejen, detta kommer bli intressant att följa . Vart i Linköping tränar du? Ha det great och trevlig helg.MVH Cesse
Tackar, tackar! Jag tränar på Studio Fitness idag där jag även jobbar som instruktör och PT. Skaffa dig världens bästa helg du också, själv ska jag ut i Stockholm idag och shoppa loss, även hitta något trevligt gym att besöka tror jag.
2 juni, 2007 at 11:00 #624137Anonym anvandareMemberSamir wrote:Coolt att du ska köra fitness, sjukt roligt at se på.
Inte allt för många som gör det nu dock.Får man se på tallstubbarna
Lycka till.
Jo, det är inte så många som kör, hoppas dock på ett uppsving!
Här kommer några bilder.. Detta är i oktober då jag jobbade på Mallis som instruktör. Är inte riktigt så tunn längre
2 juni, 2007 at 12:55 #624138Anonym anvandareMemberlindabergqvist wrote:Tack så jättemycket!Jag är PT på Studio Fitness just nu. Jo, vi är en del från Linköping, röstar för en träff runt våran stångå snart:)
Hello Linda!Kul med ännu en Linköpingsbo som startar en journal här på Body!:emo-thumb Och dessutom i Fitness och tävlingsinriktat!Ska bli grymt kul att följa!
+1 För träffen runt Stångån snart:emo-thumb Slulle vara mycket trevligt!
Lycka till nu med ditt mål!
Trevlig helg//s*2 juni, 2007 at 20:08 #624139Anonym anvandareMemberBörjade dagen med en rejäl sovmorgon. Kändes som jag inte haft det sedan dackefejden:o
Sedan gav jag mig in och shoppade loss, var som ett rejält träningspass att maka sig fram bland alla människor:|Åt sushibuffé och snålade inte på antalet bitar
Väl hemma igen snörade jag på skorna och gav mig ut i sommarvärmen för ett intervallpass. Hittade en backe jag spurtade upp för tills jag kände att det smakade wasabi i munnen. Sprang sedan 0,5mil i lagom takt och stretchade ordentligt på det. På vägen hem hittade jag ett stånd där de sålde svenska (!) jordgubbar. Funlight+kesella och jordgubbar plus lite protein och denna lördag var fulländad!
Kramar /Linda
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.