- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2007 at 22:38 #624126Anonym anvandareMember
Hej!
Upptäckte nyligen detta forum, så otroligt inspirerande! Så många intressanta tankar, idéer och tips på hur man når sina träningsmål. Tänkte skriva om min väg till SM i Fitness i oktober och hoppas på många intressanta inlägg från alla er där ute!
Har under våren byggt, ätit, byggt och ätit lite till. :pop:
Nu ska jag däremot börja tappa för att inte bli manisk månaden innan och tappa all min styrka :frust:Idag tränar jag:
Mån: Morgonintervall 60 min. Gymnastik+mycket stretch 60min
Tis: Ben+mage (lätta ben, har lätt att få tallstubbar till lår)
Ons: Morgonpromenad, Axlar+armar, Instruerar Pulspilates
Tor: Intruerar morgonpass (Spinning el. aerobics) Instruerar Bodypump på kvällen.
Fre: Vila
Lör: Morgonpromenad, bröst+rygg
Sön: Långpromenad eller vila beroende på hur jag känner mig.Då jag jobbar som instruktör och PT kan det ibland bli lite extra, oplanerad träning. Tycker dock att jag lärt mig säga nej när det blir för mycket
Idag äter jag:
Inte superstrikt, men mycket magert protein, fullkornskolhyderater och bra fetter. En riktigt strikt diet är det inte dags för riktigt än.Vikt idag 67kg
Längd: 169cm
Fettprocent:21%Nej, nu hörni ska jag ut i köket och blanda iordning en smarrig kvällsproteinshake.
Sköt om er!
1 juni, 2007 at 22:38 #76277Anonym anvandareMember2 juni, 2007 at 08:38 #624127Anonym anvandareMemberKul med ännu en till Journal att följa:emo-thumb
Önskar dig all lycka !2 juni, 2007 at 08:45 #624128Anonym anvandareMemberLycka till med SM-satsningen! Det behövs verkligen tävlanden inom sporten.
Var är du PT? Börjar bli en del Linköpingsfolk här inne nu. Kul. :emo-thumb
2 juni, 2007 at 08:45 #624129Anonym anvandareMemberCoolt att du ska köra fitness, sjukt roligt at se på.
Inte allt för många som gör det nu dock.Får man se på tallstubbarna
Lycka till.