Vägen till Fitnessdebut!

Home Forums Dagböcker Vägen till Fitnessdebut!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 51 total)
  • Author

Hej!

Upptäckte nyligen detta forum, så otroligt inspirerande! Så många intressanta tankar, idéer och tips på hur man når sina träningsmål. Tänkte skriva om min väg till SM i Fitness i oktober och hoppas på många intressanta inlägg från alla er där ute! :)

Har under våren byggt, ätit, byggt och ätit lite till. :pop:
    Nu ska jag däremot börja tappa för att inte bli manisk månaden innan och tappa all min styrka :frust:

Idag tränar jag:

Mån: Morgonintervall 60 min. Gymnastik+mycket stretch 60min
    Tis: Ben+mage (lätta ben, har lätt att få tallstubbar till lår);)
    Ons: Morgonpromenad, Axlar+armar, Instruerar Pulspilates
    Tor: Intruerar morgonpass (Spinning el. aerobics) Instruerar Bodypump på kvällen.
    Fre: Vila
    Lör: Morgonpromenad, bröst+rygg
    Sön: Långpromenad eller vila beroende på hur jag känner mig.

Då jag jobbar som instruktör och PT kan det ibland bli lite extra, oplanerad träning. Tycker dock att jag lärt mig säga nej när det blir för mycket

Idag äter jag:
    Inte superstrikt, men mycket magert protein, fullkornskolhyderater och bra fetter. En riktigt strikt diet är det inte dags för riktigt än.

Vikt idag 67kg
    Längd: 169cm
    Fettprocent:21%

Nej, nu hörni ska jag ut i köket och blanda iordning en smarrig kvällsproteinshake.

Sköt om er!

Kul med ännu en till Journal att följa:emo-thumb
    Önskar dig all lycka !

Lycka till med SM-satsningen! Det behövs verkligen tävlanden inom sporten.

Var är du PT? Börjar bli en del Linköpingsfolk här inne nu. Kul. :emo-thumb

Coolt att du ska köra fitness, sjukt roligt at se på.
    Inte allt för många som gör det nu dock.

Får man se på tallstubbarna :D

Lycka till.

Michan22 wrote:
    Kul med ännu en till Journal att följa:emo-thumb
    Önskar dig all lycka !

Tack så jättemycket!! :)

Stort lycka till tjejen, detta kommer bli intressant att följa :). Vart i Linköping tränar du? Ha det great och trevlig helg.

MVH Cesse

Mizz_Frida wrote:
    Denna journalen ska jag följa.

Blir det vanlig fitness eller athletic fitness förresten???
    kul om det blir vanlig för grenen börjar dö ut, inte så många tävlande där längre.

lycka till nu

Det blir vanlig Fitness för min del, är gammal gymnast och älskar fart och fläkt! Lättare sagt än gjort. Tragglar grensittande och styrkemoment och just nu ser det ut som om ögonen ska ploppa ut så jobbigt är det. ;) Men skam den som ger sig!

Kramar Linda

Jay wrote:
    Lycka till med SM-satsningen! Det behövs verkligen tävlanden inom sporten.

Var är du PT? Börjar bli en del Linköpingsfolk här inne nu. Kul. :emo-thumb

Tack så jättemycket!:)

Jag är PT på Studio Fitness just nu. Jo, vi är en del från Linköping, röstar för en träff runt våran stångå snart:)

Gött tjejen! Vad kul att du startar journal, nu kan jag ha koll på dig också. :D

Hösten kommer bli spännande i år. Lycka till! :up:

~Frida~ wrote:
    Vad roligt med en fitnessjournal!!! Den skall följas!

Lycka till tjejen

Btw –grym avatar!! :up:

Tack så jättemycket, vilken peppning!!

Kramar Linda

Steppen1983 wrote:
    Stort lycka till tjejen, detta kommer bli intressant att följa :). Vart i Linköping tränar du? Ha det great och trevlig helg.

MVH Cesse

Tackar, tackar! :) Jag tränar på Studio Fitness idag där jag även jobbar som instruktör och PT. Skaffa dig världens bästa helg du också, själv ska jag ut i Stockholm idag och shoppa loss, även hitta något trevligt gym att besöka tror jag.:)

Samir wrote:
    Coolt att du ska köra fitness, sjukt roligt at se på.
    Inte allt för många som gör det nu dock.

Får man se på tallstubbarna :D

Lycka till.

Jo, det är inte så många som kör, hoppas dock på ett uppsving!

Här kommer några bilder.. Detta är i oktober då jag jobbade på Mallis som instruktör. Är inte riktigt så tunn längre

lindabergqvist wrote:
    Tack så jättemycket!:)

Jag är PT på Studio Fitness just nu. Jo, vi är en del från Linköping, röstar för en träff runt våran stångå snart:)

Hello Linda!Kul med ännu en Linköpingsbo som startar en journal här på Body!:emo-thumb Och dessutom i Fitness och tävlingsinriktat!Ska bli grymt kul att följa!
    +1 För träffen runt Stångån snart:emo-thumb Slulle vara mycket trevligt!
    Lycka till nu med ditt mål!
    Trevlig helg//s*

Började dagen med en rejäl sovmorgon. Kändes som jag inte haft det sedan dackefejden:o
    Sedan gav jag mig in och shoppade loss, var som ett rejält träningspass att maka sig fram bland alla människor:|

Åt sushibuffé och snålade inte på antalet bitar

Väl hemma igen snörade jag på skorna och gav mig ut i sommarvärmen för ett intervallpass. Hittade en backe jag spurtade upp för tills jag kände att det smakade wasabi i munnen. ;) Sprang sedan 0,5mil i lagom takt och stretchade ordentligt på det. På vägen hem hittade jag ett stånd där de sålde svenska (!) jordgubbar. Funlight+kesella och jordgubbar plus lite protein och denna lördag var fulländad!

Kramar /Linda

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.