Vägen till Fitnessdebut!

Home Forums Dagböcker Vägen till Fitnessdebut!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • Author

HÄRLIG lördag för din del!! DEN HÄR journalen lär bli kul att följa :nod så jag önskar mig en massa updates :)

Håller med folket som skrivit i tråden, ska bli grymt kul att följa.. Framför allt skoj att se det live under SM :)! Önskar dig all lycka! Ännu en journal att följa *wiiihuuu* :D

lovelysmile wrote:
    HÄRLIG lördag för din del!! DEN HÄR journalen lär bli kul att följa :nod så jag önskar mig en massa updates :)

Tack, en helt underbar lördag! Hoppas din blir lika bra. En massa updates lovar jag :)

sh0w wrote:
    Håller med folket som skrivit i tråden, ska bli grymt kul att följa.. Framför allt skoj att se det live under SM :)! Önskar dig all lycka! Ännu en journal att följa *wiiihuuu* :D

Tack så jättemycket! Jo, ska göra allt jag kan för att leverera på SM! :buttrock:

Ha en trevlig helg!
    :)

lycka till! :)

kommer bli grymt detta :up: kör hårt o ge järnet nu till sm 8)

Lycka till!
    Kommer att gå kalas, ska hejja och läsa räkna m mig!
    Tummen upp! /J.

Den här journalen ska bli spännande, kommer hänga en hel del här känns det som. Måste ju ha koll på ens konkurrenter ;)

Martin.P wrote:
    kommer bli grymt detta :up: kör hårt o ge järnet nu till sm 8)

Tack så jättemycket!!:)

superberggren wrote:
    Lycka till!
    Kommer att gå kalas, ska hejja och läsa räkna m mig!
    Tummen upp! /J.

Vad glad jag blir, TACK! Alla stöttande ord här är verkligen så inspirerande!:)

Skoj med fler tävlande ifrån Linköping. Lycka till med din satsning.

Dessan wrote:
    Den här journalen ska bli spännande, kommer hänga en hel del här känns det som. Måste ju ha koll på ens konkurrenter ;)

Joo, visst måste man hålla lite koll ;) Men ser er inte riktigt som konkurrenter. Det är ett gemensamt mål vi har, och på den stora dagen säger jag bara; Må bäste tjej vinna! Känner att det är en vinst i sig att bara vara med! :)

Lycka till! kramar Linda

carrolax wrote:
    Gillar din kropp starkt!! lycka till! :up:

Tack, vad glad jag blir!! 😮

Ogge wrote:
    Skoj med fler tävlande ifrån Linköping. Lycka till med din satsning.

Tack så mycket!!:)
    Jo, det verkar vara en ganska stor skara från Linköping!

lindabergqvist wrote:
    Joo, visst måste man hålla lite koll ;) Men ser er inte riktigt som konkurrenter. Det är ett gemensamt mål vi har, och på den stora dagen säger jag bara; Må bäste tjej vinna! Känner att det är en vinst i sig att bara vara med! :)

Lycka till! kramar Linda

Diplomaten har talat =)

Formen såg ju bra ut på korten i varjefall..
    Du skrev att du inte e så tunn längre. Menade du att du lagt på dig mer muskler eller vaddering eller båda och ? =)

tycker du rapporterar dåligt med ..skärpning nu

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.