- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juni, 2007 at 23:29 #624155Anonym anvandareMember
Hemma från en helt otroligt skön resa i Sthlm. Mycket cardio, men dock inte mycket styrketräning blev det. Hittade ett gym där jag smet in och körde ett rygg och benpass.
Väl hemkommen rivstartade dagen med 3 PT kunder som alla ville vara ute i det fina sommarvädret. Efter det var det jobb 11-22 som servitris.
Imorn däremot ska jag dra av ett army-fitness pass runt ån med en annan tjej som ska tävla i AF. En riktigt bit som får mig att känna mig som Janne-långben. Senaste gången hade jag sådan träningsvärk att jag ramlade ihop med matbrickor på jobbet. Benen vek sig under mig
Hoppas dock på att kroppen lärde sig lite efter den gången.För er som undrar vad vi sysslar med då så kör vi utomhus. Mycket intervall-löpning. Hoppande utfall i släntrar, jämfotahopp uppför trappor, skottkärran med klappar, dips, chins på räcken och bänkar, armhävingar, hängande benlyft, bära varandra på axlarna och köra benböj & utfall mm. Folk tittar lite snett på oss, men kul har vi. Och riktigt bra träning är det!
Sköt om er så skriver jag och uppdaterar om hur mördarpasset gått
Kramar Linda
5 juni, 2007 at 23:32 #624156Anonym anvandareMemberSamir wrote:Diplomaten har talatFormen såg ju bra ut på korten i varjefall..
Du skrev att du inte e så tunn längre. Menade du att du lagt på dig mer muskler eller vaddering eller båda och ?tycker du rapporterar dåligt med ..skärpning nu
Jo, lite klyschigt lät det kanske :p Såklart att alla är där för att stå på pallen, men samtidigt är det första gången ser jag det mer som erfarenhet.
Mest är det muskler, men visst lite vaddering får man alltid på köpet
6 juni, 2007 at 11:07 #624157Anonym anvandareMemberHejhopp Linda!
Ja denna journalen vill också jag gärna följa, kul initiativ!
Och vilka snygga bilder på dig du :bb3:
Lycka till tjejen! :up:
6 juni, 2007 at 11:37 #624158Anonym anvandareMemberDet här kommer bara att sluta jäkligt bra:emo-thumb
Fina linjer på din kropp:)6 juni, 2007 at 17:41 #624159Anonym anvandareMemberlindabergqvist wrote:Vad glad jag blir, TACK! Alla stöttande ord här är verkligen så inspirerande!till viss del iaf !
Alla som gymmar… eller åtminstone de som är aktiva här inne och tävlar mm vill ju att sporten skall växa!:up:
Så mer tränande och tävlande kommer att bidraga till en större sport !
Ha en BRA kväll och träna på! /J.
ps.jag kommer iaf att stötta, räkna m mig!.ds6 juni, 2007 at 21:45 #624160Anonym anvandareMemberVad kul att du startat journal! Det verkar som att Fitness får lite mer popularitet eller vad sägs om en ökning med 500% i antal deltagare från förra året (räknar med att vi blir 5).
För att kommentera tidigare inlägg: Visst, vi är ”konkurrenter” men eftersom intresset för Fitness varit minst sagt svalt de senaste åren så tror jag att vi tycker det är extra kul med fler tävlande. Roligare att köra en tävling med 5 deltagare än med 2.
Kanske jag skulle ta och fixa musiken till det fria nu..
Vi hörs!
7 juni, 2007 at 15:18 #624161Anonym anvandareMemberlindabergqvist wrote:Joo, visst måste man hålla lite koll Men ser er inte riktigt som konkurrenter. Det är ett gemensamt mål vi har, och på den stora dagen säger jag bara; Må bäste tjej vinna! Känner att det är en vinst i sig att bara vara med!Lycka till! kramar Linda
Absolut. :nod Hur kul som helst att fler vill tävla, kanske kommer sporten komma igång på riktigt igen?
Bara att ställa sig på scen är väldigt stort, kul för sofie att hon inte är ensam där uppe nu i alla fallLycka till du också, kram.
8 juni, 2007 at 18:12 #624162Anonym anvandareMemberJapp, då var det avklarat. Ett rejält fyspass runt ån. Rejäl älgmarsch och vid varje bänk stannade vi och körde dips/armhävningar/upphopp *40 Efter några hundra meter var armarna som överkokta nudlar då det f*n var en bänk hela tiden!
Efter 12:e bänken körde vi intervall uppför trappor, det gällde att ha koll på de snabba fötterna då jag vid ett tillfälle nu är glad att jag har framtänderna kvar.
Efter hoppande utfall, chins och ännu mer intervalllöpning i uppför i värmen satt torsken jag åt till lunch i halsen. Men vilken härlig känsla i kroppen!! :pIgår var en riktig fysdag också. Morgonpass, Bodypump och boxning med grabbarna och tjejerna på regementet i Kvarn
Känner mig riktigt stark och taggad ut i fingertopparna!!
Sköt om er ute i sommarvärmen!
9 juni, 2007 at 13:09 #624163Anonym anvandareMemberOj vad du kör på i värmen, bra jobbat! :emo-thumb Själv stog jag nog mestadels och kollade upp i takfläkten som surrade på gymmet i dag morse, he he :whistle:
Ha en trevlig lördag….och akta framtänderna nesta gång
24 juni, 2007 at 20:28 #624164Anonym anvandareMemberYeah girl keep up the good work, men nu är det dags för lite updates .
MVH cesse
25 juni, 2007 at 21:53 #624165Anonym anvandareMemberOj, oj, oj, nu har jag legat på latsidan vad det gäller uppdaterandet. Har dock inte legat på latsidan vad det gäller träningen
Igår var det jag och en annan tjej som skulle grillas lite av våran coach. Resultatet blev som följer:
På 1 min.. (Godkända)Situps: 62
Armhävningar (Med en knytnäve vid mellangärdet att nudda varje gång): 68
Dips, på bänk (90 grader och fötterna på golvet): 92Stretchar och tänjer för fullt och är snart nere i spagat
Som senaste tiden sett ut har jag instuerat väldigt mycket i såsom Bodypump, Pilates, Spinning och Step vilket har gjort att den tunga styrkan i gymmet fått komma i skymundan lite. Känner mig dock lättare och tappat 2 kg vaddering :emo-thumb
Ska snart uppdatera med lite bilder igen…
Hoppas ni mår bra därute!
Kramar//Linda
26 juni, 2007 at 07:42 #624166Anonym anvandareMemberTänkte bara titta in och önska lycka till!! Kul med fler som börjar tävla! Det är så jävla kul backstage o runt omkring hela tävlingen så när du väl är där.. NJUT AV VARJE SEKUND!!
26 juni, 2007 at 08:03 #624167Anonym anvandareMember68 armhävningar är inte att leka med. :up:
27 juni, 2007 at 08:33 #624168Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Tänkte bara titta in och önska lycka till!! Kul med fler som börjar tävla! Det är så jävla kul backstage o runt omkring hela tävlingen så när du väl är där.. NJUT AV VARJE SEKUND!!Tack så jättemycket!! Ser verkligen fram emot det!!
Lycka till med allt du också så ses vi backstage:)27 juni, 2007 at 08:35 #624169Anonym anvandareMemberOgge wrote:68 armhävningar är inte att leka med. :up:Tack! Kändes dagen efter också
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.