Dax för lite bilder. Åt frukost innan bilderna togs så är inte helt tom. Vågen stod på 95kg!!! Otroligt, 7kg ner. Men av dom är nog minst 4kg kolhydrater å vatten. Här kommer bilderna iaf.
1 vecka.
Blev inget vidare seriöst pass idag. Körde lite triceps, lite marklyft. Undrar om jag kommer kunna köra det tungt igen pga av min onda rygg. Men körde väldigt strikt å med full kontakt 5×10 på 60kg. Var inte alls tungt men på 5e settet kände jag hur det började kännas i ryggen. Tänkte köra superlätt 2ggr i veckan och rygglyft med förhoppning om att kunna köra tungt någon gång i framtiden. Tänkte öka på marklyftet med 5kg per gång om det inte gör ont. Vore ju extremt kul att vara i närheten av mina rekord nästa sommar, även 220kg är mil borta just nu. Körde även benpress 6×10 på 130 bara för att känna på det. Första som benen får. Så schemat gick jag inte alls efter idag. Ska iväg å jobba i morgon så kanske försvinner ett tag, men om det sker så kommer jag tillbaka å förhoppningsvis smalare.
Btw säger då det Phil Heath… Hur ska någon kunna ta titeln från han om han håller sig hel. Vilken symmetri å massa. Jadu jävlar…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY