Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512113

    blir avensjuk på rutorna nu=( :P

    #512114
    villle8 wrote:
    blir avensjuk på rutorna nu=( :P

    Haha, tack, men magrutor är inte allt. :)

    #512115

    ne men brudarna gillar de (Y) :D

    #512116

    Som ni redan vet om ni läst mitt tidigare inlägg så var jag och solade igen igår. Och för den här gången inte få någon ful ”sol-linje” så solade jag naken, vilket resulterade i att jag vaknade 03:45 imorse av en jävlig sveda vid arslet. Jag kliver upp och går till spegeln och ser att det ser ut som att jag har röda hotpants på mig. Att inte tänka längre än vad näsan räcker kan vara smärtsamt ibland. Men att jag inte fattade att det skulle bli så här? Sist jag solade med kalsonger på blev jag röd på hela kroppen eftersom jag inte hade solat på skit länge, varför fattade jag inte att det skulle bli samma sak med den osolade huden på arslet och vid snabeln för? Haha, lite roligt ser det ut ändå.

    Men nu till dagens träning:
    Morgonpromenad, rask takt, 45minuter (5km)
    Promenad till och från skolan 4st gånger + en liten sväng med vovven, 60minuter (ca 4- eller 5km)

    Ben:

    Knäböj i smith:
    41kgx6 – atg
    61kgx6 – atg
    71kgx3 – ca 90grader
    81kgx3 – ca 90grader PB (i djup alltså :D)
    81kgx3 – lika som ovan
    81kgx3 – lika
    41kgx10 – snabba reps, atg
    41kgx12 – lika som ovan
    41kgx10 – lika

    Sittande benpress:
    90kgx8
    100kgx6
    100kgx5 -> 70kgx6

    Benspark: – krama upp den och squezee i slutet
    40kgx6
    30kgx6
    Med ett ben:
    20kgx6
    20kgx6

    Liggande lårcurl:
    25kgx10
    40kgx5
    40kgx5
    40kgx5 -> 25kgx6

    Vader:

    Vader i benpressen:– vågade inte köra så mycket pga problemet med dem (inlägget ovan)
    80kgx12
    90kgx10
    90kgx10

    Mage:

    Liggande benlyft supersetat med liggande crunches med 2sec squeeze:
    kvx8 -> kvx8
    kvx8 -> kvx8
    kvx10 -> kvx8

    20min på crosstrainern.

    Kommentar: Var verkligen taggad inför passet när jag satt här hemma och smuttade på min Ragex2 drink, men när jag kom till gymmet var jag skittrött. Knäböjen gick dock ovanligt bra idag, rätt så nöjd med djupet 81kg även fast det inte var ATG. Benen var heeelt slut när jag kom till benpressen, och där fick jag en jävlans pump. Sjukt svettigt var det på crosstrainern också, jag hade gymkortet och gymlappen (som man får på friskis) i fickan och de två sakerna hade typ limmats ihop av svettet genom byxorna. :D

    #512117

    1 fråga hoppas du tar den rätt. Varför så mycke kardio du är ju inte direkt tjock

    #512118
    Treo wrote:
    1 fråga hoppas du tar den rätt. Varför så mycke kardio du är ju inte direkt tjock

    Nejdå, inga problem. Jag kör mycket cardio nu de två-tre sista veckorna i dieten, har stått still i 2veckor nu så fick öka den. :)

    #512119

    Ok det köper jag. Vad är planen efter dieten typ efter sommaren? förstår om du vill va i bra form under den tiden.

    #512120
    Treo wrote:
    Ok det köper jag. Vad är planen efter dieten typ efter sommaren? förstår om du vill va i bra form under den tiden.

    Planen efter sommaren är att göra en liten bulk, ingen tokbulk. Och att inte vara rädd för att äta, det var jag nämligen i början av den här hösten/vintern såg jag stod still i vikt rätt länge tills jag ökade 6kg på några månader.

    #512121

    Snygga magrutor, det är inte allt men det är verkligen snyggt. Tycker du har rätt skön inställning till träning och livet.

    Kör hårt.

    #512122
    Gustaf Lindberg wrote:
    Snygga magrutor, det är inte allt men det är verkligen snyggt. Tycker du har rätt skön inställning till träning och livet.

    Kör hårt.

    Roligt att du kikar in igen Gustaf. Hur går det för din diet förresten?

    Skönt att höra att någon tycker om min inställning iaf, även fast jag är riktigt tjurig ibland, tack. :)

    #512123

    Jaaaadu, jag har käkat 375g lösviktsgodis, 12 st daim (ja, 12 st) och druckit 2l juice idag. Känns rätt bra faktiskt.

    (edit, just ja, glömde att jag har en stor ben and jerrys i frysen också som ska ner innan läggdags)

    #512124

    Testar du en ny diet? Du kanske ska marknadsföra någon sån här diet till aftonbladet HCNE (HighCarbsNothingElse), jag lovar att de skulle nappa. :D

    Skämt åsido, har du ätardag eller är du bara allmänt omotiverad?

    #512125

    Njae, hela den här ”den-här-sommaren-ska-jag-vara-fit-som-fan” gick åt helvete faktiskt. Det ser inte katastrofalt ut men man har ju 1-2-14kg kvar till magrutor :)

    #512126
    Gustaf Lindberg wrote:
    Njae, hela den här ”den-här-sommaren-ska-jag-vara-fit-som-fan” gick åt helvete faktiskt. Det ser inte katastrofalt ut men man har ju 1-2-14kg kvar till magrutor :)

    Forsätt kämpa bara, det kommer, det kommer. Fast jag vet ju inte riktigt hur det är för dig eftersom du har dietat typ 10ggr längre än mig, och jag som tycker 7veckor varit jobbigt. :p

    #512127

    Äsch, skulle jag bara orka göra något den vägen jag planerar någon gång så skulle det inte ta mer än 10 veckor hehe. Ska inte smutsa ner din tråd mera, dra iväg ett pm med din msn om du vill prata mer.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.