Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512233

    Måste tilllägga att Arlas Kesella smakar inte gott.

    #512234
    JakobMinell wrote:
    Måste tilllägga att Arlas Kesella smakar inte gott.

    Jag tycker de smakar typ exakt likadant när man blandar dem med saft.

    #512235

    Första hörepspasset på framsida lår/vader/mage idag, fyfan vad tungt det var.

    Framsida lår:

    Knäböj i smith:
    stångenx15
    41kgx15
    51kgx10
    51kgx10
    51kgx10
    51kgx10
    41kgx15
    41kgx10 – snabba reps

    Benspark: – Riktigt jävla strikt, krama upp vikten och squeeze i 2-4sec i toppen.
    35kgx10
    35kgx10
    35kgx10

    Vader:

    Stående vadpress i Smith:
    41kgx15
    61kgx12
    61kgx12
    61kgx12

    Vadpress i benpressen:
    100kgx12 – smal fotfattning
    100kgx12 – bred fotfattning
    100kgx12 – smal
    100kgx12 – bred

    Mage:

    MussN: (muslimen) – i vanlig trissa
    30kgx10
    30kgx10
    30kgx10

    Liggande benlyft supersetat med crunches, squeeze 2sec:
    kvx8 -> kvx8
    kvx8 -> kvx8
    kvx10 -> kvx10

    Kommentar: Bra pass! Passet tog ca 55min. Vikterna är inget att hurra över, men fick sjuk kontakt och det var snorigt jobbigt, speciellt knäböjen. När jag gick till gymmet var jag helt otaggad, börjar fan bli en vana nu det, men en stund in i passet så taggade jag till som vanligt.

    Efter passet fick jag en sån här skön känsla som jag bara kan få efter löppass och benpass, underbart!

    När jag kom hem gjorde jag återigen tonfisksbiffar och grönsaker, typ 800g grönsaker. :D

    Nu har jag laddat med supa till fredagen också, sooft. Det blev 10st Corona och 10st Smirrnoff ice, kostade en slant gjorde det. Ska nog inte ta med mig allt, för när man är full behöver man inte sånt här findricka, då får jag väl dricka någon billig smuggelöl, här ska det supas!

    Imorgon får jag sommarlov, woohoo! :dance:

    #512236

    Vi har inte bokat ännu men tanken är Ayia Napa, får se dock. Missberäknade sista minuten resorna och får nog åka riktigt dyrt men men. Pengar är inte allt här i världen.

    Skulle vara intressant att se dig efter 10st Corona och 10st Smirnoff ice. Du har ju inte den största kroppshyddan såhär nydietad och klar så tror du skulle vara rätt taggad efter 20 st haha!

    #512237
    Gustaf Lindberg wrote:
    Vi har inte bokat ännu men tanken är Ayia Napa, får se dock. Missberäknade sista minuten resorna och får nog åka riktigt dyrt men men. Pengar är inte allt här i världen.

    Skulle vara intressant att se dig efter 10st Corona och 10st Smirnoff ice. Du har ju inte den största kroppshyddan såhär nydietad och klar så tror du skulle vara rätt taggad efter 20 st haha!

    Okej, låter sjukt soft med utlandsresa, speciellt nu när det är sånt här dyng väder.

    Haha, ja, jag kommer nog vara ganska kalasfull! Jag tål dock rätt mycket med tanke på min storlek, eller jag har gjort iaf. Ska ju börja vid 4-tiden, så de ska nog gå i. :D

    #512238

    haha du satsar på en rejäl fylla ser jag!:D
    Måste bara fråga, många kör övningen ”muslimen” vad är det för nåt?

    #512239
    Henkehasse wrote:
    haha du satsar på en rejäl fylla ser jag!:D
    Måste bara fråga, många kör övningen ”muslimen” vad är det för nåt?

    Cable cruches:
    [http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/CBKneelingCrunch.html]

    Jag tycker bara muslimen låter så mycket coooolare. 8)

    #512240

    Jaahaa! den brukar jag ju köra hela tiden:D aldrig hört namnet förut bara:)

    #512241

    TJEEEEEEEENAAAAFAAAAAAAAAAAN.
    Nu har jag sommarlov.
    Det är väldigt skönt.
    Imorgon ska jag bli jättefull
    och äta mycket mat
    idag har jag tränat
    det gick bra
    axlar/trapz stod på schemat
    så jag tränade axlar/trapz
    såhär såg passet ut:

    Axlar:

    Sittande militärpress med EZ-stång:
    stångenx20
    21kgx12
    21kgx12
    26kgx12
    28.5kgx12
    28.5kgx12
    28.5kgx18
    30sec vila
    28.5kgx8 – snabba reps

    EZ-stång lyft framåt:
    13.5kgx12
    13.5kgx12
    13.5kgx12

    Sidolyft med hantlar:
    5kgx12
    6kgx12
    6kgx12
    5kgx12
    Sittandes: (båda armarna samtidigt)
    5kgx12
    5kgx12
    5kgx12

    Rotatorcuffar

    Framåt lutande hantellyft: (baksida axlar)
    4kgx15
    5kgx12
    5kgx12
    5kgx12

    Bakåtvända flyes: (liggandes på bänk)
    3kgx12
    3kgx12
    3kgx12

    Trapz:

    Hantelshrugs:
    22.5kgx15
    22.5kgx20
    22.5kgx15
    22.5kgx12

    Shrugs i smith:
    41kgx12
    41kgx12
    41kgx12

    Kommentar: Blev ett långt pass idag, men det kändes bra! Blev på gymmet rätt länge för jag snackade med några kompisar som hade kommit hem från studentresa, så det blev upp till 5mins vila mellan seten. Vänsteraxeln fungerade bra idag också, ingen som helst smärta.

    Just nu sitter jag och äter glass och laddar inför imorgon. Det ska bli riktigt roligt! Äh, har inget mer att skriva idag. Eller jo! Jag åt kladdkaka till frukost, det var gott.

    #512242

    Eftersom dagsformen sakta rinner bort så tänkte jag bjuda på lite fler bilder från fotograferingen, dessa är endast redigerade i paint, HEHEHE.
    Bild 1. Jag kan göra armhävningar, asheeftit!!!
    Bild 2. Jag ser farlig ut
    Bild 3. Buggarna såg TUFFIG ut, och min vänsteraxel ser lika liten ut som den i själva verket är.
    Bild 4. Ryggen såg hård ut, poseringen sög rompa.

    Edit: Kvaliteten sög också rompa. Kan ladda upp de tidigare bilderna med riktig kvalité för de som önskar det. Bara ni förklarar hur man gör, gick skit senast.

    #512243

    Lite ’jag knullar ensam’ känsla på första bilden, men annars var det jättebra.
    Lycka till med supandet och vält många kvinnor ikväll.

    #512244
    David Eriksson wrote:
    Lite ’jag knullar ensam’ känsla på första bilden, men annars var det jättebra.
    Lycka till med supandet och vält många kvinnor ikväll.

    Yes, det är i full gång nu. Eller ja, full gång kan jag inte säga, jag sitter själv och dricker lite smirnoff ice. Han som jag är hos är över hos sina grannar och äter studentmiddag, men han och de andra kommer snart.

    Dudå, ska du vara nykter?

    #512245

    Grisigt jävla bakis, fyfan alltså. Men men, sånt man får ta. Hoppas det blir lite bättre efter några koppar kaffe bara. Känns som jag har en förkylning som kommer smygande också, hemskt tråkigt, hoppas det bara är för att jag skrek som en tok igår jag har ont i halsen.

    Idag blir det ingen träning. Imorgon är det tänkt att köra sista passet för veckan, rygg (tjocklek), biceps och lite vader. Ikväll ska jag över till grannarna och äta mat, kommer bli sjukt gott så funderar nästan på att inte käka så mycket fram tills dess.

    Vågen stod på +2.5kg sen i lördags, hur fan är det möjligt!? Om inte vikten går neråt snart måste jag fan dra igång en liten minideff igen, fan vad jobbigt.

    #512246

    Blev inget inlägg på kvällen igår för att jag glömde bort det. Iaf så släppte bakfyllan efter frukosten (kaffe för faeeeen), det var riktigt skönt. Jag åt heller typ ingenting förrens kl 18:30 heller förutom typ 250g kvarg. Vi åt middag hos grannarna, och jag åt mer än alla dem tillsammans tror jag. Det var revbensspjäll, potatis, sallad och lite såser, äckligt gott. Fan vilken skillnad det blir på min hunger om jag hoppar frukosten, riktigt mysko. Drar jag i mig några koppar kaffe och en snus så klarar jag mig lätt till middagen utan någon större måltid, men om jag äter frukost är jag hungrig som en björn redan 2-3 timmar senare, mysko. Kanske inte är så optimalt men vafan är optimalt egentligen?

    Blev samma visa idag, drack några koppar kaffe till frukost och tog en snus, sen åt jag ingen riktig måltid förrens middagen som bestod av kinamat. Fast jag åt oxfilé i någon tomatsås och lite ris.

    Var ut och promenerade i regnet med brorsan idag också, det var skönt men ändå inte, frös som fan om händerna. Men fick lite motion som jag inte annars hade fått idag, så jävla tråkigt väder ju. Så jag har mest degat framför datorn idag. Ett träningspass blev det dock, rygg (tjocklek), biceps och vader stod på schemat.

    Rygg: – tjocklek

    Skivstångsrodd:
    stångenx15
    40kgx10
    40kgx10
    40kgx10 – supinerat grepp, tog för mycket på biceps
    45kgx10 – PB (högreps)
    45kgx10
    45kgx10

    Hantelrodd:
    22.5kgx10
    25kgx10 – PB (högreps)
    25kgx10
    25kgx12 – PB (högreps)

    Biceps:

    Pull-ups: – första setet strikt, resten lite halvdant
    kvx8
    kvx8
    kvx8
    kvx8 -> Latsdrag supinerat grepp 40kgx10

    Scottcurl med EZ-stång: – strikt, smalt grepp
    21kgx10
    21kgx10
    21kgx10

    Sittande hammercurls:
    8kgx12
    9kgx10
    9kgx12
    9kgx10 – snabba reps

    Vader:

    Sittande vadpress i benpressen:
    80kgx15
    100kgx12 – bred fotplacering
    100kgx12 – smal -”-
    100kgx12 – bred -”-
    100kgx12 – smal -”-
    100kgx16 – bred -”- snabba reps

    Crosstrainern 15min

    Kommentar: Gryyymt pass, fan så kul det var. Skivstångsrodden var det år sen man körde, tror det var 3-4:e gången jag körde den eller nå, har haft gräsligt utförande tidigare. Hantelrodden tog grymt också, aldrig kört högreps på den heller tror jag. Kände att biceps blev lite trött efter hantelrodden, därav de lama pull-upsen. Fick dock en jävla pump så jag öste på en extra övning på biceps.

    Fick även ett smakprov EAA-XX av MMsports för någon dag sen, utan att beställa något, STORT + för sådan service! Den smakade riktigt bra för att vara EAA, mycket bättre än EAA-X i mitt tycke. Drickbart, helt enkelt.

    Har bestämt mig nu för att ligga på kcalunderskott de dagar jag kan och de dagar jag känner för det. Kommer inte räkna en enda kalori utan höfta det mesta och utgå från det. På helgerna kommer jag ligga på ett sånt gräsligt överskott ändå så det blir nog +- noll, men jag ska försöka vässa min form till max nu! Får se hur det går. Vikten stod på 60.7kg imorse, men då hade jag inte ätit på ca 12-14timmar. Nu står den på ca 62kg.

    Nu ska jag kika serie och be till gud att solen kommer fram så jag kan sätta igång med lite sysslor här hemma och tjäna lite cash, tjarrå!

    #512247

    Har fått lite jobb gjort idag här hemma. Ska jobba med lite sysslor såsom måla om takplåten, laga mat, ut med hunden, handla osv eftersom jag inte fick något sommarjobb, rätt soft eftersom jag får mycket ”cardio” på köpet.

    Idag har jag varit ut med hunden i ca 60minuter och börjat slipa bort färgen på takplåten ca 2.5timmar. Riktigt skitgöra det där med att slipa bort färgen, men jag tjänar ju pengar på det så.

    Har bara käkat lite kyklingfajitas än så länge, blir nog rätt stor måltid till middag.

    Nu ska jag åka och handla och fixa lite på altanen, laga lite mat ska jag nog göra också. Senare ikväll bär det av till gymmet för att köra ett rygg (bredd), baksida lår och ländrygg pass.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.