Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512533
    Freppazz wrote:
    Grattis till ett riktigt bra PB i marklyft! Och rippad är du ju också :up:

    Tack så mycket. :)

    #512534

    Också tvingar du mig höja igen. Idiot. ;)

    #512535
    Gustaf Lindberg wrote:
    Också tvingar du mig höja igen. Idiot. ;)

    Lika bra att du satsar på 165kg på en gång, det kommer ändå åka upp nästa vecka. ;)

    #512536

    2,5ggr kroppsvikten i marklyft är ju grymt! Satsar du på 3ggr kroppsvikten nästa gång.

    PS: Läser här lite titt som tätt men är desto sämre på att lämna avtryck! ;)

    #512537
    Tommy Ivarsson wrote:
    2,5ggr kroppsvikten i marklyft är ju grymt! Satsar du på 3ggr kroppsvikten nästa gång.

    PS: Läser här lite titt som tätt men är desto sämre på att lämna avtryck! ;)

    Tack Tommy! 3ggr kroppsvikten är ett långsiktigt mål faktiskt, skulle vara riktigt grymt att klara av det. :)

    Jag måste säga det samma om din jag också, kikar in den så ofta den ligger under ”Nya inlägg” men lämnar sällan en kommentar. :)

    #512538
    nible wrote:
    Tack Tommy! 3ggr kroppsvikten är ett långsiktigt mål faktiskt, skulle vara riktigt grymt att klara av det. :)

    225 kilo @ 75 kg kroppsvikt kanske? :)

    Vad maxar du i de andra två stora?

    #512539
    ReNeGaDe wrote:
    Jävlar, bra lyft i marken! :emo-thumb

    Hur går plånboksletandet förresten? :D

    Tack Pierre!

    Ingen vidare lycka på den fronten dock. Blir nog till att fixa nytt leg, bankkort och alla andra kort som fanns i plånboken.

    henkebenke wrote:
    225 kilo @ 75 kg kroppsvikt kanske? :)

    Vad maxar du i de andra två stora?

    Har som mål att klara det på under 70kg. Kommer ju inte gå upp så mycket som 10kg under den här ”bulken” ändå så.

    I knäböj maxar jag kanske 110kg med halvdant djup (dryga 90 grader). I bänk så kanske jag maxar 70kg med lite tur och lite fusk. Min axel klarar inte av bänkpress ett dugg. Men i hantelpress klarar jag kanske 25kg x 8-10 som max. :)

    #512540

    Vaknade i morse och frös som aldrig förr trots att jag hade tre täcken på mig. Gick upp och duschade i kanske 45grader en bra stund innan jag gick och gjorde lite te. Försatte att frysa men lyckades somna om en stund iaf. Sen visade sig att jag hade 40 graders feber. Så jävla typiskt att jag alltid får det under loven också.

    Aja, har tagit två alvedon nu så jag mår lite bättre, kan sitta utan täcke iaf. Har lyckats få i mig lite käk och en proteindrink nu på kvällen också. Ska försöka äta någonting mer innan jag går och lägger mig.

    #512541

    Grattis :)

    #512542
    Gustaf Lindberg wrote:
    Grattis :)

    Tack! :)

    #512543

    Mycket bättre i förkylningen nu, tror inte att jag har någon feber faktiskt. Men är fortfarande rätt yr i huvudet och har lite huvudvärk, så det blir nog till att ta det lugnt idag också, tyvärr.

    #512544

    Tänkte träna idag efter uppehållet på 5 dagar men har börjat fått lite ont i huvudet nu, så jag får se hur jag mår framåt eftermiddagen. Hemskt träningssugen är jag.

    #512545

    Visst är det skönt att va sjuk såhär på lovet? :frust:

    #512546
    fredrik92a wrote:
    Visst är det skönt att va sjuk såhär på lovet? :frust:

    Helt underbart är vad det är. :ike:

    #512547

    Körde ett lättare armpass idag för att få träna någonting och slippa att bara vara hemma. Tror det är första gången någonsin jag kör ett armpass, kör alltid armarna med rygg eller bröst annars.

    Triceps:

    Smalbänk i smith: – vikten är den jag hänger på
    10kg x 10
    10kg x 10
    10kg x 10

    Liggande tricepsextensions med rak skivstång:
    20kg x 10
    20kg x 10
    20kg x 10

    Pushdowns i CC:
    35kg x 10
    35kg x 10
    40kg x 10

    Biceps:

    Hantelcurl:
    15kg x 4
    15kg x 4
    15kg x 4

    Kabelcurls i CC:
    35kg x 10
    40kg x 10
    40kg x 10

    Scottcurl med EZ-stång:

    20kg x 12
    20kg x 12
    20kg x 10

    Några set underarmar

    Kommentar: Okej pass, inget speciellt alls egentligen.

    Imorgon blir det ben om jag mår bättre.

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.