- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2009 at 16:53 #512023Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Pheta marklyft johan! Fast det var fan coolare att tjejen tyckte att du blivit större.
Respectah!Phedt var ordT, danke Dejvid.
25 mars, 2009 at 17:28 #512024Anonym anvandareMemberStarka marklyft. Grattis till PB:emo-thumb
26 mars, 2009 at 08:35 #512025Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Starka marklyft. Grattis till PB:emo-thumbTack.
26 mars, 2009 at 20:03 #512026Anonym anvandareMemberDagens rehab/triceps-pass avklarat, gick hemskt bra, ingen som helst smärta. Blev en jädrans massa övningar och massa små muskelgrupper, men klarade passet på cirkus 50min ändå. Ingen idé att redovisa vad jag körde.
Summasumarum har den här veckan varit den bästa träningsveckan på många månader, återstår bara att se hur jag presterar på ben/mage passet, I’ll do my best. Som det verkar idag så skulle jag inte kunna köra några knäböj eller liknande imorgon, har förbannat mycket träningsvärk i ländryggen sen de tunga marklyften igår.
I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar kanske på kröka eftersom deffen drar igång på måndag, och då blir det inge alkoholish på ett tag. Kanske åker till Sundsvall och handlar lite kläder också. Får se, får se, tar dagen som den kommer bah, peace.
26 mars, 2009 at 20:45 #512027Anonym anvandareMembernible wrote:Dagens rehab/triceps-pass avklarat, gick hemskt bra, ingen som helst smärta. Blev en jädrans massa övningar och massa små muskelgrupper, men klarade passet på cirkus 50min ändå. Ingen idé att redovisa vad jag körde.Summasumarum har den här veckan varit den bästa träningsveckan på många månader, återstår bara att se hur jag presterar på ben/mage passet, I’ll do my best. Som det verkar idag så skulle jag inte kunna köra några knäböj eller liknande imorgon, har förbannat mycket träningsvärk i ländryggen sen de tunga marklyften igår.
I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar kanske på kröka eftersom deffen drar igång på måndag, och då blir det inge alkoholish på ett tag. Kanske åker till Sundsvall och handlar lite kläder också. Får se, får se, tar dagen som den kommer bah, peace.
Trevligt Om du ser någon med svartjacka och röda dojjor som kommer och går i rask takt över staden kan du ju hojta
26 mars, 2009 at 20:47 #512028Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Trevligt Om du ser någon med svartjacka och röda dojjor som kommer och går i rask takt över staden kan du ju hojtaGör jag så gärna! Sundsvall känns typ som mitt andra hem, nästan all släkt och allting där. Riktigt mysig stad måste jag säga.
Blir lättare att känna igen dig om du har fylle-outfiten som du postade för någon vecka sen i dagsformen tråden, fast då vettefan om jag vågar hälsa
28 mars, 2009 at 01:11 #512029Anonym anvandareMemberVafa n ineget ligg ikväll, men vafan jag får med na på gymmet senare sxå kanske det utvecklas. Ja ja e full som fan men vafan ska jag slälá 100sånn i onödan nöra jag ka n käöka jhemma, vafan liksom hon vill inte knulla ändå. lika bra att vänta till rajt moment då liksoksom. Brb nu ska ja sova som fan meda mssa vatten. hörs imorn,
28 mars, 2009 at 07:00 #512030Anonym anvandareMembernible wrote:Vafa n ineget ligg ikväll, men vafan jag får med na på gymmet senare sxå kanske det utvecklas. Ja ja e full som fan men vafan ska jag slälá 100sånn i onödan nöra jag ka n käöka jhemma, vafan liksom hon vill inte knulla ändå. lika bra att vänta till rajt moment då liksoksom. Brb nu ska ja sova som fan meda mssa vatten. hörs imorn,Det här är för bra för att vara sant! :p
28 mars, 2009 at 09:11 #512031Anonym anvandareMemberHahah, det där var ett inlägg som t.om. skulle göra Huffo stolt!
28 mars, 2009 at 11:12 #512032Anonym anvandareMemberHaha, lite spårat med alkoholen igår ser jag. Vet inte ens vem jag pratar om i mitt tidigare inlägg heller, nice. Iaf så blir det nyktert ett tag framåt nu, till sommarn om det går som planerat.
29 mars, 2009 at 18:13 #512033Anonym anvandareMemberBlev ett ben/vader/mage pass idag. Tror jag satte pb i knäböjen, men orkar inte skriva ner passet. Har ingen som helst matlust heller, men ska väl trycka en pizza sista dagen jag kan nu.
Jajjemus, imorgon drar slipningen till beachformen igång, tänker inte satsa på någon speciell målvikt utan går efter vad spegelbilden säger, men gissar på att jag ska bort med kanske 5kg(har ingen aning egentligen). Har kikat lite på programmet formfixaren nu, fattar inte så farligt mycket med det kommer väl eftersom. Justja, ska åka och handla en matvåg till veckan också.
Kosten kommer bestå av:
Kesella (frukost)
Skolmaten/ev salladen som finns (lunch)
Kyckling/magert kött/lax, lite ris/potatis också. (middag)
Keso, kesella, proteinshake (kvällsmål)Sen kör jag väl på som vanligt i gymmet, plus morgonpromenader på 40min, får se hur länge jag orkar köra det, annars blir det väl kvälls cardio istället.
Aja, mer specifikationer kommer senarish.
29 mars, 2009 at 23:37 #512034Anonym anvandareMemberhahahah vilket härligt inlägg från fyllan
29 mars, 2009 at 23:43 #512035Anonym anvandareMemberStarkt att bränna på ett PB ben pass dagen efter en sådan fylla som du verkar ha haft…^^,
30 mars, 2009 at 09:56 #512036Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:hahahah vilket härligt inlägg från fyllanMåste ju bjuda på sig ibland,
Staffan_STB wrote:Starkt att bränna på ett PB ben pass dagen efter en sådan fylla som du verkar ha haft…^^,Tack, men jag körde benpasset igår och söp i Fredags, var nära att bli kröka på lördagen också men jag hoppade det.
Iaf så har körde jag en morgonpromenad på ganska precis 40minuter i morse, skönt som fan. Idrott om några timmar så blir lite konditionsaktigt då, bröst/axlar/triceps imorgon.
30 mars, 2009 at 19:49 #512037Anonym anvandareMemberEnligt formfixaren så har jag överskridit mitt dagsintag med ca 200kcal, än så länge, och då har jag inte räknat med allt till punkt och pricka jag ätit. Men förstår inte programmet fullt ut ännu. Drar ner på maten, framförallt kolhydraterna imorgon. Måste även inhandla en matvåg.
Mitt dagsintag ska vara på 1750kcal, (eller det kanske jag har ställt in själv?) och vid vila är min grundförbränning ca 1600. Utöver det har jag bränt 615 på promenader osv. Det betyder alltså 2215, så jag förstår inte vad programmet käftar i.
Hittills har jag fått i mig:
Kolhydrater: 175gram
Fett: 70gram
Protein: 150gramIofs har jag inte mätt någonting utav min mat utan bara höftat och snabbräknat lite. Gjorde några matlådor till veckan också, 1kg kycklingfilé och drygt 4portioner ris, gram vettefan. Aja nog käftat nu, måste kirra en matvåg för att få en hum om hur det är egentligen, maten på skolan blir dock lite svårare.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.