- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 mars, 2008 at 20:07 #74149Anonym anvandareMember10 mars, 2008 at 20:07 #587288Anonym anvandareMember
Resan har börjat på allvar, vågen som gjort toppnotering på 132 i höstas ska nu ner till 100, 1:e februari skrek den 125, den 1:e mars 123,4 och idag var den för första gången nere under 120, närmare bestämt 119.8 kg.
Det som tagit år av mitt liv att bygga upp skall nu raseras på bara ett par månader, kvar kommer att bli en spillra av mitt forna jag, en spillra som förhoppningsvis kommer att må bättre, se bättre ut och framförallt, ta en plats i jobbets korplag i fotboll.
vem är då JAG?
tränat på gym i ca 10 år, spelat fotboll/innebandy/volleyboll/bandy hela mitt liv tror jag. Är gift med en fantastisk kvinna, 3 barn, äger en liten hästgård, jobbar för mycket.mer kommer senare….
4 april, 2008 at 18:47 #587289Anonym anvandareMember080401: Då var vågen nere under 118, känns riktigt bra och det bästa av allt är att det inte känns så jobbigt längre att behöva tacka nej till godsaker , känns mer som en självklarhet. Är riktigt nöjd med mig själv att jag lyckats klara av att inte småäta hela tiden utan klarar att hålla mig till de utsatta måltiderna..
Förra veckans träning gick riktigt bra, fick in 5 pass på gymet och lika många cardiopass, denna vecka är lite sämre men en ursäkt är att kvällsarbete + husrenovering + övriga familjens intressen inte alltid fungerar så bra tillsammans, så ibland måste träningen strykas, men vad spelar det för roll på det stora hela, kan till o med vara bra att ta en lite lugnare period då och då (intalar jag mig iaf)..
Har nu framför mig en riktig j-a pisshelg med över 40 timmars jobb och ca 6 timmars sömn från fredag morgon till söndag kväll, nästa gång ska jag kolla almanackan lite bättre innan man tackar jag till att jobba extra i dörren…4 april, 2008 at 19:07 #587290Anonym anvandareMemberTycker din trådrubrik är så jävla kul!!!
4 april, 2008 at 19:11 #587291Anonym anvandareMemberLycka till det här klarar du lätt
4 april, 2008 at 20:00 #587292Anonym anvandareMember😀
Nice tråd!!
Lycka till
6 april, 2008 at 13:23 #587293Anonym anvandareMember5 timmar kvar att jobba, gårdagens 16 timmarspass börjar kännas av och med tröttheten kommer sötsuget, försöker att bota med keso + fruktsallad, gårdagens mat var katastrofalt dålig, började kl 8 med en köttbullsbaguette, kl 13 var det dags för en kycklingrulle och 23.50 så sköljdes det ner 3 cheeseburgare med hjälp av en stor sprite zero, kaloriintaget var säkert inte så farligt högt men hur bra mår psyket efter en sådan här dag, och det värsta är att har man tillgång till både kyl/frys/micro/kokplatta på jobbet så ska det inte behöva vara så här men men…
även träningen har lyst med sin frånvaro denna helg, men jag hoppas att det ska gå att klämma in en timme på cykeln ikväll. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.