- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juli, 2007 at 20:33 #846055Anonym anvandareMember
Morgon prom 60 min
Stretchin 10-15 minArmar
Enarma extention me hantel
3set 7kg*6-8reps
Pushdowns me rep
1 set 15kg 10rep
2set 20kg 6reps
Dips
3set 6-8reps
Koncentions curls
1set 7kg*10reps
2set 9kg*6reps
Hantel curls
3set 11kg*6-8reps
Skivstångs curls
1set 10kg+stång 10reps
2set 20kg+ stång 6reps
Chins
-20kg 3set 6-8repsStretching 10min
Riktigt bra pump på armpasset.. trodde fan armaran skulle sprängas;) de va nog marmelad mackornas förtjänst
:bb2:
26 juli, 2007 at 20:51 #846056Anonym anvandareMemberMorgon prom 60 min utan ipod
Stretching 10-15minAxal+bröst
Hantellyft åtsidan
2set 6kg 6reps
1set 7kg 6reps
Rotorcuffen
2set 3kg 10reps
1set 2kg 10reps
Enarms drag åt sidan i c.c
1set 5kg 8reps
2set 7kg 6reps
Sittande hantel press
1set 9kg 8reps
2set 10kg 5-6reps
Lutande hantelpress
1set 16kg 8reps
2set 18kg 6reps PB
Plan hantelpress
3set 16kg 6reps
Pullovers
13kg 10reps
16kg 8reps
18kg 8repsStretching 10min
26 juli, 2007 at 20:55 #846057Anonym anvandareMemberVa nån som fråag om min vikt.. Slänger upp en bild ifrån imorse istället.. inte så mycket att se,, men eftersom en bild säger lite mer än en om en siffra på en våg så..
som sagt jag har fuskat rätt rejält me dieten,, så jag ser ju ut som en slät knubbsäl:cry: :ph34r:kanske lättare att se om jag bifogar bilden oxå
26 juli, 2007 at 21:06 #846058Anonym anvandareMemberthess wrote:hej tjejen!nu har jag tittat igenom alla sidorna,ser bar ut..gryma ben o rygg! fina bilder på vovven och allt..riktigt kul att se..kör på hårt och tänk posetivt..rensa tankaran på morgon prommenaderna!!kramTack tjejen
Hur går de me din träning då?
26 juli, 2007 at 21:08 #846059Anonym anvandareMemberthess wrote:hej tjejen!nu har jag tittat igenom alla sidorna,ser bar ut..gryma ben o rygg! fina bilder på vovven och allt..riktigt kul att se..kör på hårt och tänk posetivt..rensa tankaran på morgon prommenaderna!!kramTack tjejen
Hur går de me din träning då?
Kram
26 juli, 2007 at 21:15 #846060Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Tack tjejenHur går de me din träning då?
Kram
hejsan!jodå den ligger iprincip helt stilla sen typ tre månader tillbacks…men kondiotion löser ett och annat också
27 juli, 2007 at 07:29 #846061Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Hej !Tack..
Ja du ang kolhydrats cyklingen så har jag lagt den på hyllan..
Funka väl inte så där jätte bra för min del 1 så tycker jag de va skit tråkigt att bara träna styrka varannan dag2 så va jag mos hjärn och orkeslös större delen av dagarna.. en dag va de så illa att jag fan höll på att köra ner i diket 3 så så springer jag hellre intervaller än kör cardio..jag kör på dennna fördelning just nu istället P180g K180-200g F35g ungefär samma energi mängd bara de att jag inte kör me hög och låg dagarn utan kör me samma kolhydrats intag veckan igenom .. kanske inte optimala deffen men eftersom jag inte ska tävla än utan bara vill få fram lite mer detaljer så prioriterar jag välmående framför effekt.. Kan ju inte va hel egoistisk heller å måst tänka lite på min kära omgivning oxå så måste umgås me mig…
Ja du vågen jag tror den har gått upp till 69kg igen.. har haft min roliga tjejvecka i månden,, å jag e fan helt otrolig när de gäller mat under dess perioder plus alla vätska jag lägger på mig men nu e de över å jag har åter gått till mitt normala kost.. kan väga mig imorrn igen och skriva morgon vikt..
Kul att jag kan inspirera lite iaf
Har du nån journal hör på body?Lycka till me att nå din mål vikt!!
Ha de fint tjejen..
Hej hej!
Vilken fin bild..formen ser det ju inte ut att vara några problem med alls! Hur många kalorier landar ditt intag på på endag ungefär? Vet inte riktigt vad jag ska lägga mig på, man vill ju gärna att det ska gå snabbt å komma i form men det får man ju otast äta upp med att man fullkomligt studsar upp i vikt igen;)
Är precis som du under den där förj…liga ”kvinnoveckan” Kan gå upp 2-3 kilo o det är ingen hejd på suget, fast som sagt det är ju en del vätska o det rinner ju av sen.
Hur kommer det sig att du inte ska tävla då? Ser ju ut som att det skulle va en bra idé utifrån bilderna.
Har ingen journal här:( Vore kul men jag är lite kluven, just nu är jag lite förvirrad angående min träning. Hade en uppbyggnadsperiod på ett halvår o det funkade riktigt bra..var riktigt sugen på att prova bf. Men sen dum som man är så lyssnar man lite för mycket på sin omgivning (pojkvän) som är måttligt glad åt för mycket muskler. Känns som att om man ska ha journal så ska man åtminstone ha en liten målbild framför sig. Iof tränar o äter jag för att få mer definition nu.
Har du några helkroppsbilder? Vore kul o se:D
Lycka till nu!
27 juli, 2007 at 07:37 #846062Anonym anvandareMemberFormen kommer inte gratis, kämpa på, du kan!
Lycka till, du är på rätt väg! /lilla b:nod27 juli, 2007 at 08:59 #846063Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Hmm.. de vat jag väl inte om jag kan hålla me om: men men..nice.. varför kör du inga chins för??
öhh.. kronlyft aldrig hört talas om ?? tell meHehe ok, då får du antingen lägga upp bättre bilder så vi ser hur du ser ut, eller så har du fel uppfattning om din kropp.
Jag kör chins, dock inte för tillfället då jag har ryggproblem.
Kronlyft är partiella mark, med start vid knäna istället för golvet.
5 augusti, 2007 at 17:44 #846064Anonym anvandareMemberGahh… Magsjuk och bihålleinflammtion Fan va livet e underbart.. eller inte… de suger rätt hårt de här alltså.. blää…
5 augusti, 2007 at 19:18 #846065Anonym anvandareMemberyra wrote:Hej hej!Vilken fin bild..formen ser det ju inte ut att vara några problem med alls! Hur många kalorier landar ditt intag på på endag ungefär? Vet inte riktigt vad jag ska lägga mig på, man vill ju gärna att det ska gå snabbt å komma i form men det får man ju otast äta upp med att man fullkomligt studsar upp i vikt igen;)
Är precis som du under den där förj…liga ”kvinnoveckan” Kan gå upp 2-3 kilo o det är ingen hejd på suget, fast som sagt det är ju en del vätska o det rinner ju av sen.
Hur kommer det sig att du inte ska tävla då? Ser ju ut som att det skulle va en bra idé utifrån bilderna.
Har ingen journal här:( Vore kul men jag är lite kluven, just nu är jag lite förvirrad angående min träning. Hade en uppbyggnadsperiod på ett halvår o det funkade riktigt bra..var riktigt sugen på att prova bf. Men sen dum som man är så lyssnar man lite för mycket på sin omgivning (pojkvän) som är måttligt glad åt för mycket muskler. Känns som att om man ska ha journal så ska man åtminstone ha en liten målbild framför sig. Iof tränar o äter jag för att få mer definition nu.
Har du några helkroppsbilder? Vore kul o se:D
Lycka till nu!
Tack!
Mitt kalori intag hamnade ungefär på 1700-1800..
men du ska utgå ifrån dig själv och börja me att räkna ut hur många kcal du gör av me på en dag och så börjar du me att dra av 500kcal på de och se va som händer.. viktigt att inte lägga sig för lågt på kcal,, för du ska ju orka träna oxå.. försöka att tappa ungefär 0,5-0,8kg i veckan,, för att behålla så mycket muskel massa som möjligt.. Altså jag e ju långt ifrån expert men de e dom ramarn jag lärt mig att gå efter..Jag har haft planer på att tävla i AF.. Men vi får se hur de blir me dom.. Just nu e mina planerna att jag ska jag satsa på Breaking och kort distans igen..
okej om du vill tävla i BB då skulle jag förstå honom men BF ,, herre gud va då mycke muskler?!! Har han ens sett hur en tjej ser ut som tävla i BF ?
Jag tycker iaf du ska göra de som känns rätt för dig.. Vill satsa på BF så tycker jag att du ska gör a de:up: Men tänk på att en tävligs satsning tar väldigt mycket tid och en diet kan nog va rätt påfrestande på ert förhållandet,, för om han inte gillar dina drömmar om att tävla i BF pga muskler nu ,, så kommer han hata dom sen när du börjar dieta.. Lovar att du inte kommer va på allt för roligt humör mellan varven och de kan va väldigt svårt för nån som inte lever samma liv eller för samma sak att förstå..Lycka till iaf,, å hoppas du kommer fram till någonting bra…
// Veronica
5 augusti, 2007 at 20:15 #846066Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Va nån som fråag om min vikt.. Slänger upp en bild ifrån imorse istället.. inte så mycket att se,, men eftersom en bild säger lite mer än en om en siffra på en våg så..
som sagt jag har fuskat rätt rejält me dieten,, så jag ser ju ut som en slät knubbsäl:cry:kanske lättare att se om jag bifogar bilden oxå
Skall du inte upp på scen om 2 dagar, så är väl den där formen en helt perfekt sommarform
riktigt het mage :emo-thumb
8 augusti, 2007 at 09:45 #846067Anonym anvandareMemberyra wrote:Har du några helkroppsbilder? Vore kul o se:DAFanatic wrote:Hehe ok, då får du antingen lägga upp bättre bilder så vi ser hur du ser ut, eller så har du fel uppfattning om din kropp.Hmm okej då,, men ingen får mobbas för att jag e slät och fet:cry: Bästa ljuset och allt oxå :p men de e den bästa jag har.. Ska försöka fixa bättre bilder sen när jag kommit igång me träningen igen..
8 augusti, 2007 at 09:49 #846068Anonym anvandareMemberHar böjat piggna till lite nu,, så jag va ute på 40 min hund prom i skogen me Tasso igår kväll,,, skönt:)
Sitter och funderar lite på om jag ska vågar bege mig iväg till gymmet snart igen oxå,, saknar min vikter ju8 augusti, 2007 at 10:04 #846069Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Hmm okej då,, men ingen får mobbas för att jag e slät och fetKroppen är i bra form redan. Det du borde arbeta mer med är självbild och kroppsuppfattning.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.