- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 augusti, 2007 at 12:23 #846070Anonym anvandareMemberJay wrote:Kroppen är i bra form redan. Det du borde arbeta mer med är självbild och kroppsuppfattning.
Tack:D
hmm.. jag de kanske jag behöver.. Men å anda sidan e allt relativt,, å jag har vart i bättre form ,, så de blir liksom helt automatiskt att jag tycker att jag e urform.. Plus att jag säkert jämnför mig me andar vilket jag vet e fel,, men vilket tyvärr känns oundkomligt för min del..
9 augusti, 2007 at 12:27 #846071Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:riktigt het mage :emo-thumbtack
21 augusti, 2007 at 21:08 #846072Anonym anvandareMemberI´m back!!!! :yahoo:
Axlar + Bröst + Dips
Drag åt sidan i cabelcross
5kg
3set
12-15 repsHantel lyft åt sidan
3kg
3set
15repsSittande hantel press
6kg
3set
12-15 repsLutande bänk press
10kg
3set
12-15repsPlan hantel press
10kg
2set
12-15 repsDips–
25
3set
15-20reps21 augusti, 2007 at 21:17 #846073Anonym anvandareMemberComeback! Vad kul! Kör hårt nu bruden!
22 augusti, 2007 at 13:08 #846074Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Comeback! Vad kul! Kör hårt nu bruden!Tack tjejen
Hårt och hårt.. tänkte väl kör lite lungt nu i början eftersom jag vart sjuk och vart bort från träningen rätt länge
Ikväll blir re ryggträning iaf
22 augusti, 2007 at 17:24 #846075Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Tack tjejenHårt och hårt.. tänkte väl kör lite lungt nu i början eftersom jag vart sjuk och vart bort från träningen rätt länge
Ikväll blir re ryggträning iaf
Lycka till på ryggträningen :emo-thumb
kan tänka mig att abstinensen att få träna e rätt stor :p
22 augusti, 2007 at 21:19 #846076Anonym anvandareMemberRygg + Baksida axlar
Rotor cuffen
2kg
3set
12-15repsFramåt böjda hantel lyft åt sidan
3kg
3set
15repsLats drag brett grepp
30kg
3set
20-25repsSmal latsdrag Suppinerat grepp
30kg
2set
15repsSmal latsdrag pronerat grepp
30kg
2set
15kgSittande rodd me v-bar
20kg
3set
15-25 repsChins
1 ½ set sen tvär dog jag;) När orken e bort då e den fanemej bort ..Å så ett par biff kort på mig ifrån 2005:p alltså precis när jag börja styrke träna
22 augusti, 2007 at 21:30 #846077Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Lycka till på ryggträningen :emo-thumbkan tänka mig att abstinensen att få träna e rätt stor :p
Tack !!
Jo de har vart lite små jobbigt.. Men de värst e ju att de känns som jag har tappat så sjuk mycket mass å typ bara blivit mjukar och mjukare i kroppen för var dag som gått,, å inte kunna gjort ett skit åt saken 😥
Men men that´s life.. Nu e jag ju frisk och kry igen å de e ju huvudsakenHar re bra grabben..
23 augusti, 2007 at 19:57 #846078Anonym anvandareMember60 min morgon prom
Sen en jävla massa cardio på satan.. Skulle kört intervaller nu i kväll me nya dojorna och allt men jag ska på ADR utbildning tidigt imorn bitti me farsan sen dar vi på kryssning.. Så jag får hoppa de idag för jag har lite att annat att dona me i för morgon dagen då rå Men de kanske bara e bra att ta de lite lungt nu när jag vart sjuk å allt…
Längtar tills på Söndag då e re Shot guns som gäller
23 augusti, 2007 at 20:19 #846079Anonym anvandareMemberSer ut att gå bra här, sjysta abs å latsen ser ut att ha växt en del. Kör hårt:emo-thumb
26 augusti, 2007 at 21:14 #846080Anonym anvandareMemberTack men bilderna e efter knappt två veckors deff i mars,, när jag fick för mig att jag skulle va me på lucia pokalen 2007 sluta me katastrof me iaf:frust: Så bilderna e inte på dax formen..
Blev tyvärr ingen arm träning idag… däremot blev de 75 min löping i fredags kväll… ja jag har lite dålig längds uppfattning,, så de blev lite jävla långt… men nya dojorna fick sig en rejäl inkörning iaf:D och sen blev 60 min löping i dag oxå …arm träningen får jag ta imorn..
28 augusti, 2007 at 12:39 #846081Anonym anvandareMember60 min intervall innan frulle.. Varva joggning och gång i rask takt..
Å eftersom jag bor på jävla skit landet 20 mil utanför uppsala så kom jag inte in till de där för bannade gymmet idag heller,, så imorn får jag gå ner till den där förbannade bussen i regn och allt.. Men de e de värt:D
Mina Spinning och inlines ben 2006… Saknar Lindas hard core pass 😥
Å me lite nice musik i ipoden sen e jag farlig på vägarn me mina salomon på fötterna :p28 augusti, 2007 at 22:26 #846082Anonym anvandareMemberDe går bra för mig me min styrket träning.. eller inte.. aja lite komplcerad sitution just,, för jag har nämligen lite svårt att ta mig till och från gymmet rent praktiskt
men men förhoppingsvis blir de bättre nästa vecka …60 min Intervall blev de ikväll iaf.. Älskar min nya skor skulle nog kunna springa marton i dom:D
Å idag åkte understället och vindjackan på,, för fan va kallt de har blivt… Duntäcket åker iaf fram ikväll.. Åhhh snart e vintern här,, å då blir de åka bräda ut av :yahoo:30 augusti, 2007 at 00:01 #846083Anonym anvandareMembere jag så jävla trött på allt,, kost hållingen och fixeringen.. hel stört ju att behöva känna sig fet för att inte alla ådror på kroppen syns… nee fan,, jag vill inte leva resten av mitt liv som nån egocentiskt jävla fanatiker… jag har ett liv att leva å vänner att ta vara på…
nu blir re kort distans igen,, för de e iaf roligt även fast man inte ser alla jävla ådror som finns på kroppen.. .. studenternas IP here I come!!
å ja P jag e lättpåverkad.. men whata fuck.. e jag en sämre människa för de ?!!
Sleep Tight
30 augusti, 2007 at 00:29 #846084Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:60 min intervall innan frulle.. Varva joggning och gång i rask takt..Å eftersom jag bor på jävla skit landet 20 mil utanför uppsala så kom jag inte in till de där för bannade gymmet idag heller,, så imorn får jag gå ner till den där förbannade bussen i regn och allt.. Men de e de värt:D
Mina Spinning och inlines ben 2006… Saknar Lindas hard core pass 😥
Å me lite nice musik i ipoden sen e jag farlig på vägarn me mina salomon på fötterna :pfyffan det där kallar jag GRYYYYMT[/b] vilken form du har tjejen.. Keep it up! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.