Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

Home Forums Dagböcker Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 247 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Kroppen är i bra form redan. Det du borde arbeta mer med är självbild och kroppsuppfattning. :)

Tack:D

hmm.. jag de kanske jag behöver.. Men å anda sidan e allt relativt,, å jag har vart i bättre form ,, så de blir liksom helt automatiskt att jag tycker att jag e urform.. Plus att jag säkert jämnför mig me andar vilket jag vet e fel,, men vilket tyvärr känns oundkomligt för min del..

sebbeboy wrote:
    riktigt het mage :emo-thumb

tack :D

I´m back!!!! 8) :yahoo:

Axlar + Bröst + Dips
    Drag åt sidan i cabelcross
    5kg
    3set
    12-15 reps

Hantel lyft åt sidan
    3kg
    3set
    15reps

Sittande hantel press
    6kg
    3set
    12-15 reps

Lutande bänk press
    10kg
    3set
    12-15reps

Plan hantel press
    10kg
    2set
    12-15 reps

Dips
    25
    3set
    15-20reps

Comeback! Vad kul! Kör hårt nu bruden! :)

lovelysmile wrote:
    Comeback! Vad kul! Kör hårt nu bruden! :)

Tack tjejen :D

Hårt och hårt.. tänkte väl kör lite lungt nu i början eftersom jag vart sjuk och vart bort från träningen rätt länge :(

Ikväll blir re ryggträning iaf :D

VeronicaSöderman wrote:
    Tack tjejen :D

Hårt och hårt.. tänkte väl kör lite lungt nu i början eftersom jag vart sjuk och vart bort från träningen rätt länge :(

Ikväll blir re ryggträning iaf

Lycka till på ryggträningen :emo-thumb

kan tänka mig att abstinensen att få träna e rätt stor :p

Rygg + Baksida axlar

Rotor cuffen
    2kg
    3set
    12-15reps

Framåt böjda hantel lyft åt sidan
    3kg
    3set
    15reps

Lats drag brett grepp
    30kg
    3set
    20-25reps

Smal latsdrag Suppinerat grepp
    30kg
    2set
    15reps

Smal latsdrag pronerat grepp
    30kg
    2set
    15kg

Sittande rodd me v-bar
    20kg
    3set
    15-25 reps

Chins
    1 ½ set sen tvär dog jag;) När orken e bort då e den fanemej bort ..

Å så ett par biff kort på mig ifrån 2005:p alltså precis när jag börja styrke träna :D

sebbeboy wrote:
    Lycka till på ryggträningen :emo-thumb

kan tänka mig att abstinensen att få träna e rätt stor :p

Tack !!

Jo de har vart lite små jobbigt.. Men de värst e ju att de känns som jag har tappat så sjuk mycket mass å typ bara blivit mjukar och mjukare i kroppen för var dag som gått,, å inte kunna gjort ett skit åt saken 😥
    Men men that´s life.. Nu e jag ju frisk och kry igen å de e ju huvudsaken :D

Har re bra grabben..

60 min morgon prom

Sen en jävla massa cardio på satan.. Skulle kört intervaller nu i kväll me nya dojorna och allt :D men jag ska på ADR utbildning tidigt imorn bitti me farsan sen dar vi på kryssning.. Så jag får hoppa de idag för jag har lite att annat att dona me i för morgon dagen då rå:( Men de kanske bara e bra att ta de lite lungt nu när jag vart sjuk å allt…

Längtar tills på Söndag då e re Shot guns som gäller :D

Ser ut att gå bra här, sjysta abs å latsen ser ut att ha växt en del. Kör hårt:emo-thumb

Tack :) men bilderna e efter knappt två veckors deff i mars,, när jag fick för mig att jag skulle va me på lucia pokalen 2007 :| sluta me katastrof me iaf:frust: Så bilderna e inte på dax formen..

Blev tyvärr ingen arm träning idag… däremot blev de 75 min löping i fredags kväll… ja jag har lite dålig längds uppfattning,, så de blev lite jävla långt… men nya dojorna fick sig en rejäl inkörning iaf:D och sen blev 60 min löping i dag oxå …arm träningen får jag ta imorn..

60 min intervall innan frulle.. Varva joggning och gång i rask takt..

Å eftersom jag bor på jävla skit landet 20 mil utanför uppsala så kom jag inte in till de där för bannade gymmet idag heller,, så imorn får jag gå ner till den där förbannade bussen i regn och allt.. Men de e de värt:D

Mina Spinning och inlines ben 2006… Saknar Lindas hard core pass 😥
    Å me lite nice musik i ipoden sen e jag farlig på vägarn me mina salomon på fötterna :p

De går bra för mig me min styrket träning.. eller inte.. aja lite komplcerad sitution just,, för jag har nämligen lite svårt att ta mig till och från gymmet rent praktiskt :(
    men men förhoppingsvis blir de bättre nästa vecka …

60 min Intervall blev de ikväll iaf.. Älskar min nya skor skulle nog kunna springa marton i dom:D
    Å idag åkte understället och vindjackan på,, för fan va kallt de har blivt… Duntäcket åker iaf fram ikväll.. Åhhh snart e vintern här,, å då blir de åka bräda ut av :yahoo:

e jag så jävla trött på allt,, kost hållingen och fixeringen.. hel stört ju att behöva känna sig fet för att inte alla ådror på kroppen syns… nee fan,, jag vill inte leva resten av mitt liv som nån egocentiskt jävla fanatiker… jag har ett liv att leva å vänner att ta vara på…

nu blir re kort distans igen,, för de e iaf roligt även fast man inte ser alla jävla ådror som finns på kroppen.. .. studenternas IP here I come!! :D

å ja P jag e lättpåverkad.. men whata fuck.. e jag en sämre människa för de ?!!

Sleep Tight

VeronicaSöderman wrote:
    60 min intervall innan frulle.. Varva joggning och gång i rask takt..

Å eftersom jag bor på jävla skit landet 20 mil utanför uppsala så kom jag inte in till de där för bannade gymmet idag heller,, så imorn får jag gå ner till den där förbannade bussen i regn och allt.. Men de e de värt:D

Mina Spinning och inlines ben 2006… Saknar Lindas hard core pass 😥
    Å me lite nice musik i ipoden sen e jag farlig på vägarn me mina salomon på fötterna :p

fyffan det där kallar jag GRYYYYMT[/b] vilken form du har tjejen.. Keep it up! :up:

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.