Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

Home Forums Dagböcker Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 247 total)
  • Author
    Crea_diem wrote:
    Jag tycker inte dina bilder gör din fysik riktigt rättvist,om det var dig jag såg i gymet idag så tycker jag att det ser j..vligt mycket bättre ut verkligheten än vad dina bilder visar.Har du några tävlingsplaner? Kör hårt

Kanske:what: Hade skapligt tryck igår :D Men jag vill väl inte påstå att jag e i bra form :| så de kanske va nån annan ?!!

Jo jag hade väl tänkt satsa på att tävla i AF ,, när jag fått ordning på min kropp och när chinsen och dipsen sitter som dom ska :)

15 min uppvärmning på rullband
    Armar+Chins+Dips[/b]

Enarms extention i cc
    3set
    8-10reps

Dips
    3set
    10reps

Liggande french press
    3set
    8-10reps

preacher curl
    3set
    8-10reps

hantel curls
    3set
    8-10reps

Chins
    3set
    8-10 reps

Hammer curls me rep och stång i cc
    drop set

Som sagt sjuk mycket tryck på de här passet.. De e vid såna tillfällen de e kul att leva:D

VeronicaSöderman wrote:
    Kanske:what: Hade skapligt tryck igår :D Men jag ……
    Du tränar väl på Sats i Uppsala?Du var ju inte exakt hård men det fanns en hel del massa,det var svårt att inte lägga märke till dig eftersom du då och då gjorde en liten pose framför mig haha:D Lycka till med chinsen,dippen och allt annat:up:
    Crea_diem wrote:
    Du tränar väl på Sats i Uppsala?Du var ju inte exakt hård men det fanns en hel del massa,det var svårt att inte lägga märke till dig eftersom du då och då gjorde en liten pose framför mig haha:D Lycka till med chinsen,dippen och allt annat:up:

Jopp jag tränar på sats…

:D Lill spännis e mitt andra namn:p

Haha jag ska inte säga nåt ,det blir några poser under tränings passet för mig oxå men med tröjan på:D :p

15 min uppvärmning på rullbandet

Vader[/b]

Stående vadpress i smithen
    3set
    10-15reps

Sittande vadpress
    3set
    8-10reps

blev bara vader idag skulle ju kört mage och intervaller oxå.. men jag mådde jävligt dåligt (sovit dåligt som fan) så jag hoppa de:( Så de blev jack vegas och 90 min prom hem istället :)

Crea_diem wrote:
    Haha jag ska inte säga nåt ,det blir några poser under tränings passet för mig oxå men med tröjan på:D :p

Nice :D

Själv då ,, har du några tävlings planer?

RbN33 wrote:
    Kommer när som helst alltså!!!
    Går ju kanonbra för dig om du vill så kommer du klara dina/ditt mål! :emo-thumb

Är det din Schäfer?

Tack för ett åter igen snällt och upplyftande inlägg:)

Jag e delägare.. Men han bor hemma hos min pappa som jag oxå bor hos just för tillfället..
    Han ligger här brevid mig nu å tittar på simpsons :D

Trevlig helg!

VeronicaSöderman wrote:
    Nice :D

Själv då ,, har du några tävlings planer?

Jo då, det kan man säga att jag har:ph34r: kör hårt:emo-thumb

Har tyckt jag känt igen dig under lång tid, nu vet jag varför :)

du verkar grym på gymmandet. vi kanske ses i dips-ställningen nån dag – mitt andra hem :D

kämpa på!

Crea_diem wrote:
    Jo då, det kan man säga att jag har:ph34r: kör hårt:emo-thumb

Nice,, du får väl komma fram och hälsa nästa gång du ser mig på gymmet igen,, alltid kul att snacka med folk med samma intresse :)
    Kör hårt du me:up:
    ,, så får du får ha en trevlig lördag..

mikaelf wrote:
    Har tyckt jag känt igen dig under lång tid, nu vet jag varför :)

du verkar grym på gymmandet. vi kanske ses i dips-ställningen nån dag – mitt andra hem :D

kämpa på!

Ja de kan va irriterande de där när man inte kan placera folk… Men nu e ju de mysteriet löst :D

Tack ,, försöker gör mitt bäst iaf..
    Haha.. ja vi kanske får slås om den platsen då ,,för dips e en utav mina favo övningar oxå,, fast inte min starkaste tyvärr.. Fast jag har kört mina dips i fjoll maskinen på senast tiden eftersom jag legat på rätt höga reps.. Men nästa vecka blir de hard core:bb3:

Skulle ju egentligen haft vilodag idag.. Men eftersom de inte blev några intervaller igår ,, så fick de bli de en sväng Teräng löpning me Tasso.. Sen va vi ute på en morgon prom och så ska vi dra ut på en kvälls prom snart oxå:)
    Har ju slutat me morgon promenixerna eftersom jag hellre sover 2-3 timmar längre på morgonen än att va ute och gå mitt i natten:lazy: Men jag saknar dom verkligen:cry: Tänkte väl försöka hinna köra lite cardio efter styrkan istället.. Blir ju mycket stilla sittande på kursen nu oxå,, så jag känner mig lite lätt understimulerad rent fyskiskt :(

VeronicaSöderman wrote:
    Å eftersom jag bor på jävla skit landet 20 mil utanför uppsala så kom jag inte in till de där för bannade gymmet idag heller,

jag bor 300 meter ifrån det där förbannad gymmet *retas* :pop:

VeronicaSöderman wrote:
    Fast jag har kört mina dips i fjoll maskinen på senast tiden eftersom jag legat på rätt höga reps.. Men nästa vecka blir de hard core

Hardcore? vore kul att se till skillnad från alla som står och rycker i snören i ”dipsrummet”.
    Vad jag sett hittils så är du nog den med bäst fysik på detta gym, det ska du vara stolt över och bara kämpa vidare.
    Men vilar du aldrig? ;)

mikaelf wrote:
    jag bor 300 meter ifrån det där förbannad gymmet *retas* :pop:

Vill du ha en rumskompis :p För vet du hur dryg de e att bo på vischan eller=(

Quote:
    Vad jag sett hittils så är du nog den med bäst fysik på detta gym, det ska du vara stolt över och bara kämpa vidare.

Nemen nu överdriver du väl lite… Men tack de e roligat att höra att man inte va fetas iaf:D

Quote:
    Men vilar du aldrig? ;)

Vila kan jag göra när jag e död!! hehe.. nee då.. jag brukar vila på lördagar om inte kroppen säger annat då jag jag vila lite extra..

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.