- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 september, 2007 at 09:25 #846130Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Knepigt i en liten etta.. – Jag glömde säga att det ska vara med 15 fastkedjade kilon också!
16 är ju bra som fan. Jag brukar stanna på 20 reps i mitt uppvärmningsset…Finns de hjärte rum så fins de stjärte rum…
20reps me 15 kg e en bagis för mig snart :pQuote:Jag är oftast upptagen med stålet? Eller bara väldigt disträJag har ett hum om vem det kan vara men från att bara sett kroppen på bild till att bara se påklädda människor i gymmet kan jag faktiskt inte med säkerhet koppla just nu. Jag verkar dessutom träna senare på kvällarna än er.
Jo de har blivit lite tidigare träning för min del de senast dagarn,, för att jag ska försöka hinna me cardio efter Styrkan.. Jag har ju en bit hem sen oxå :frust:
Hmm… Jag har faktiskt ingen aning om vem du e,, så du får fan hälsa på mig nästa gång du ser mig på gymmet,, kul att få ett ansikte på den man snackar me:D
Trevlig helg!!
21 september, 2007 at 09:28 #846131Anonym anvandareMembersh0w wrote:Jag brukar kallar den axlar á la FodorGrymt pass förövrigt! :emo-thumb
Jo men jag brukar kalla en annan axel övning á la Fodor,, så de kan bli lite lätt förvirrande om jag kalla alla övningar de :p
Trevlig helg på dig bruden!!
21 september, 2007 at 09:31 #846132Anonym anvandareMemberIntervaller[/b]
5 min Uppvärmning
20min Intervaller lite blandning utav 60/30 40/20
5 min Nervarvning
15-20 min stretching
21 september, 2007 at 09:39 #846133Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Hmm… Jag har faktiskt ingen aning om vem du e,, så du får fan hälsa på mig nästa gång du ser mig på gymmet,, kul att få ett ansikte på den man snackar me:DDet gör jag om jag får chansen. Var länge sen jag såg dig nu…
Ikväll blir det rygg så det blir chins, good old deadlifts och lite annat smått och gott :ph34r:
ciao.21 september, 2007 at 19:45 #846134Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Det gör jag om jag får chansen. Var länge sen jag såg dig nu…
Ikväll blir det rygg så det blir chins, good old deadlifts och lite annat smått och gott :ph34r:
ciao.Chins e nice ,, synd att man e så svag bara
Hur många gör du?21 september, 2007 at 19:59 #846135Anonym anvandareMemberArmar +Chins + Dips[/b]
Pushdowns rep
3set
8repsDips
4set
max vilket inte e allt för många:( Vet inte va de e för fel på mig just nu alltså,, dipsen vill inte alls som jag vill:( men de ska vi ändra påLiggande French press me stång
4set
6-8repsChins
4set
negativa repsPreacher curls
3set
6-8repsHantel curl
3set
6repsHammer curls me v-grepp
4set
6-8reps40 min cardion
Rullband
7,5 km/h
3,5 %Stretching 15 min
21 september, 2007 at 21:00 #846136Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Chins e nice ,, synd att man e så svag bara
Hur många gör du?I dag blev det:
12 på uppvärmningsset
8 med 10kg i bälte
6 med 15kg i bältesatsar inte på att göra många, bara på att bygga
jag kan ju tillägga att jag är personligen jävligt nöjd med att klara 12 strikta med tanke på att jag snart gått upp 20kg i år
det blir ju inte precis lättare och lättare … typ håller sig på en konstant svårighetsgrad, vilket varit lite demotiverande i perioder. men nu har vikten stabiliserats och äntligen klarar jag 12…21 september, 2007 at 22:11 #846137Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Jo men jag brukar kalla en annan axel övning á la Fodor,, så de kan bli lite lätt förvirrande om jag kalla alla övningar de :pTrevlig helg på dig bruden!!
Hahahah jaja ok
Den chica är gryyyym!Ha en trevlig helg på dig med..
Det med dipsen kommer! Inte för att jag är någon expert för det är jag inte men ha tålamod :emo-thumbCiao
22 september, 2007 at 10:57 #846138Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hahahah jaja ok
Den chica är gryyyym!Ha en trevlig helg på dig med..
Det med dipsen kommer! Inte för att jag är någon expert för det är jag inte men ha tålamod :emo-thumbCiao
Hon e grymast !!
Jo jag vet.. men de e lite surt för jag brukar ligga runt 10-12 st i första setet å nu ligger jag på 6-8 st Vet inte de kan bero på att jag slutat använda hanskar,, något knas e de iaf.. Men som du säger vilja och tålamod så gör jag 30 st snart..
Ha de fint
22 september, 2007 at 11:00 #846139Anonym anvandareMembermikaelf wrote:I dag blev det:
12 på uppvärmningsset
8 med 10kg i bälte
jag kan ju tillägga att jag är personligen jävligt nöjd med att klara 12 strikta med tanke på att jag snart gått upp 20kg i år
det blir ju inte precis lättare och lättare … typ håller sig på en konstant svårighetsgrad, vilket varit lite demotiverande i perioder. men nu har vikten stabiliserats och äntligen klarar jag 12…Nica:up:
Har du några tävligs planer ?
22 september, 2007 at 11:00 #846140Anonym anvandareMembermikaelf wrote:I dag blev det:
12 på uppvärmningsset
8 med 10kg i bälte
det blir ju inte precis lättare och lättare … typ håller sig på en konstant svårighetsgrad, vilket varit lite demotiverande i perioder. men nu har vikten stabiliserats och äntligen klarar jag 12…Nica:up:
Har du några tävligs planer ?
22 september, 2007 at 12:36 #846141Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Nica:up:Har du några tävligs planer ?
Nope, inte så länge träningspassen, spegeln, marklyft, böj och bänk ger tillräcklig motivation för att träna lite hårdare, lite bättre.
Lite väl tidigt att tänka såna tankar dessutom när jag bara kört 8 månader…handskar i dipsen tycker jag är ett måste – skönare… bättre grepp…
dessutom gör det jäävligt ont utan när man kedjar på ett par plattor runt midjan
tränar så gott som alltid med handskar… inte så mycket skit att tvätta av händerna efter passet22 september, 2007 at 14:36 #846142Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Nope, inte så länge träningspassen, spegeln, marklyft, böj och bänk ger tillräcklig motivation för att träna lite hårdare, lite bättre.
Lite väl tidigt att tänka såna tankar dessutom när jag bara kört 8 månader…handskar i dipsen tycker jag är ett måste – skönare… bättre grepp…
dessutom gör det jäävligt ont utan när man kedjar på ett par plattor runt midjan
tränar så gott som alltid med handskar… inte så mycket skit att tvätta av händerna efter passet…Okej men de e ju schysst..
Ähh aldrig för tidigt me tävlings planer,, jag har haft tävling i tankarn ända sen jag börja träna… Hade Linda Fodor och Timea Majorova uppklistrade i hela köket när jag va yngre:oJo handska e bra.. Mne jag tror inte man får ha handsak sen när man tävla så de e lika bra att köra hard core från början,, kör utan drag remar oxå
22 september, 2007 at 15:17 #846143Anonym anvandareMemberHar skummat igenom journalen lite överskådligt. Du tränar på bra, och det är kul med journalskribenter som orkar nämna vad dom käkar också.
Vart i Uppsala tränar du? Pluggar du förresten?
22 september, 2007 at 15:34 #846144Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Har skummat igenom journalen lite överskådligt. Du tränar på bra, och det är kul med journalskribenter som orkar nämna vad dom käkar också.Vart i Uppsala tränar du? Pluggar du förresten?
Tack:D har ju slutat skriva vad jag äter nu mera.. men jag kan printa ner min kost idag,, när ja ändå sitter vid datorn..
Jag tränar på sats i Uppsala för tillfället..
Nee jag pluggar inte nu,, Pluggade friskvår innan sommaren nu e jag arbetslös och går jag en ”Karrärs kurs” som ska hjälpa mig me min självkänsla och upp nå min mål.. Kanon bra för jag har kommit till insikt med mycket
Så mina framtids mål e väl att utbilda mig till styrketräning instruktör och att sen avancera till Personlig tränare.. Sen har jag även som mål att utbilda mig till massageterapeut och nutrionist:)
Vart tränar du?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.