Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

Home Forums Dagböcker Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 247 total)
  • Author

Frukost:
    Rågflingor 40g
    Sojamjölk 200g
    Linfrön 1 msk
    Psyliumfrön 1 msk
    Egg protein 35g

Melis:
    Eggprotte 35g
    Omega-3 1st
    Cla 1st
    Morötter
    Psyliumfrön 2 msk

Mål 3
    Kyckling/nötkött 150g
    Ris 50g
    Grönskaer

1 timme inna träning
    Kyckling/Nöt kött 150g
    Ris 50g
    Grönskaer
    Omega-3 1st
    Cla 1st

30 min inna träning
    Kreatin Pyruvate

Efter träning
    Aminosyrer 12g
    Vitargo 38g

Middag:
    Kyckling/Nöt kött 150g
    Avocado 50g
    grönsaker

Inna sömn:
    Eggprotte 35g
    Soja mjölk 200g
    Omega-3 1st
    cla 1st
    Mulitvitamin tabletter 2st

å sen kaffe och vatten i massor under dagen..

VeronicaSöderman wrote:
    Tack:D har ju slutat skriva vad jag äter nu mera.. men jag kan printa ner min kost idag,, när ja ändå sitter vid datorn..

Jag tränar på sats i Uppsala för tillfället..

Nee jag pluggar inte nu,, Pluggade friskvår innan sommaren nu e jag arbetslös och går jag en ”Karrärs kurs” som ska hjälpa mig me min självkänsla och upp nå min mål.. Kanon bra för jag har kommit till insikt med mycket.

Så mina framtids mål e väl att utbilda mig till styrketräning instruktör och att sen avancera till Personlig tränare.. Sen har jag även som mål att utbilda mig till massageterapeut och nutrionist:)

Vart tränar du?

Okej där ser man.:) SATS vet jag faktiskt inte ens vart det ligger men det brydde jag mig aldrig om att ta reda på efter att ha läst om deras priser.;)

Jag tränar på Friskis&Svettis i Ekeby, bor i Flogsta så det är närmast helt enkelt. Skulle gissa på att det är det bästa F&S i Uppsala om man ser till mängden folk som tränar där. Har hört att det kan vara rent förjävligt inne i stan men i Ekeby är det sällan extremt mycket folk.

Går träningen dock som den ska är jag inte i gymmet mer än två-tre gånger per vecka, då är det mest löpning.

60 min powerwalk innan frulle… Såååååååå skönt me kaffe och morgon tränigen:D

inget gym idag då?

för min del börjar passet med stenhårda dips ~ 16:30 :)

grymt impad av din koll på kosten 😮

mikaelf wrote:
    inget gym idag då?

för min del börjar passet med stenhårda dips ~ 16:30 :)

grymt impad av din koll på kosten 😮

Nice me dips

Jo bli träning om jag pallrar mig ner till bussen i tid.. E väl i stan vid 17 tiden isf.. Måst ju äta lite innan och sen tar de ca 60 min för mig att gå till bussen.. Underbart att bo på vischan .. eller inte..

Men om jag kommer in så blir re intervall mage å vader.. lite speciall träning tänket jag lägg till idag oxå :D

Får se hur pass bra karraktär jag har idag då..

Om inte annat lycka till på träningen ikväll :bb2:

VeronicaSöderman wrote:
    Nice me dips

Jo bli träning om jag pallrar mig ner till bussen i tid.. E väl i stan vid 17 tiden isf.. Måst ju äta lite innan och sen tar de ca 60 min för mig att gå till bussen.. Underbart att bo på vischan .. eller inte..

Men om jag kommer in så blir re intervall mage å vader.. lite speciall träning tänket jag lägg till idag oxå :D
    Får se hur pass bra karraktär jag har idag då..
    Om inte annat lycka till på träningen ikväll :bb2:

aah fan låter lite jobbigt ja.

men… Ain’t nothing to it but to do it!!! be strong! :friends:

……………. skit samma………………

Vader+Mage +Intervaller[/b]

Stående vadpress i smith
    4set
    10reps

Sittande Vadpress
    4set
    10reps

Crunches
    4set
    20reps

Sneda Sit-ups
    4set
    30reps

Å en till magövning som jag inte vet vad den heter
    4set

Intervaller i typ 15min sen trodde jag att jag skulle avlida och antagligen resten av gymmet oxå :| Magen typ Krampa så de gick fan inte att spring mer hur mkt jag än ville:(

VeronicaSöderman wrote:
    Å en till magövning som jag inte vet vad den heter
    4set

Intervaller i typ 15min sen trodde jag att jag skulle avlida och antagligen resten av gymmet oxå :| Magen typ Krampa så de gick fan inte att spring mer hur mkt jag än ville:(

Brukar kalla den cable crunches om det var den jag såg dig göra.
    Blev nästan rädd av att se dig intervalla så jag susade iväg innan olyckan skedde :D. Taskigt med magen, hoppas det släppte sen…

Och angående ovan post vet jag inte om jag ska säga att du är galen eller bara hardcore :P .

Mvh
    Mike

mikaelf wrote:
    Brukar kalla den cable crunches om det var den jag såg dig göra.
    Blev nästan rädd av att se dig intervalla så jag susade iväg innan olyckan skedde :D. Taskigt med magen, hoppas det släppte sen…

Och angående ovan post vet jag inte om jag ska säga att du är galen eller bara hardcore :P .

Mvh
    Mike

Ja så heter de nog orka inte tänka så noga när jag skrev…

Ja de e ju lite livsfarligt att springa intervaller på de där löpbanden.. men jag har vant mig,, blir inte så mycket flyt i träningen bara.. Men man blir riktigt jävla slutkörd iaf.. går att pressa sig lite extra när man ser klockan ticka …

Jopp de släppte när jag fick i mig vitargo och aminsyror :up:

:D Ja mest knäpp kanske… Tog bort de,, folk behöver ju inte veta hur psykist störd man egentligen e.. haha…
    Men d de va farsans bil så de va inte så farligt ändå… bara de att han antagligen kommer lyncha mig när han får reda på de ,, för jag har inget kör kort :P hehe…

Gick din träning bra då?

VeronicaSöderman wrote:
    Gick din träning bra då?

Det går alltid bra… syns inte det? :p
    Nää just nu går det faktiskt över förväntan och jag tänker inte klaga på småsaker.
    Gick bra styrkemässigt i dipsen, bättre än nånsin tror jag…
    Bara en axel som strular men det har den gjort hela året så det är bara nonsens. Ska försöka fixa det med lite specifik träning, stretching samt massage nu framöver…

hörs
    Micke

mikaelf wrote:
    Det går alltid bra… syns inte det? :p

hörs
    Micke

Off course,, You Looking good man :up:

Ha det :friends:

Känner mig lite halv kraslig nu å vill inte dra på mig något skit i onödan,, så nu e de vila och mat som gäller för mig :lazy:
    Men snart e de nya friska tag igen ,, så fort jag känner mig fit for fight :up:

Better Bodies Modell Wannabe 2005 :p

VeronicaSöderman wrote:
    Känner mig lite halv kraslig nu å vill inte dra på mig något skit i onödan,, så nu e de vila och mat som gäller för mig :lazy:

Krya på dig! Ikväll ska det böjas. Jag böjer lite åt dig också.

mikaelf wrote:
    Krya på dig! Ikväll ska det böjas. Jag böjer lite åt dig också.

Tack:D

:) så varje gång du känner at du inte klara en endaste reps till så gör du en till för min skull :bb:
    Lycka till ikväll !!

:friends:

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.