- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2007 at 21:11 #846160Anonym anvandareMember
Ben[/b]
Uppvärmning på 10 min
Knäböj
50kg
4 set
8-10 repsBenspark
50kg
4set
8-10repsBenpress
75-90kg
3set
8-10repsSittande lårcurl
35-40kg
4set
8-10repsRakamark lyft med hantlar
14 kg
4set
10repsUtfalls gång med hantlar
14kg
3set
8-10repsStretching15-20min
30min promenad
Gahhh.. I love this shit!!:bb::yahoo:
29 september, 2007 at 00:14 #846161Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Gahhh.. I love this shit!!:bb::yahoo:back in action! bra där!
29 september, 2007 at 12:34 #846162Anonym anvandareMembermikaelf wrote:back in action! bra där!Yes å nu e de hard core som gäller!! :bb:
Testa de där med att peridiersa träning … Fan de värst jag vart med om att ligga på 15 reps Inte min grej riktigt.. Inte en reps över 10 blir iaf nu.. Å närmaste tiden nu tänket jag försöka ligga på 4-6 reps Så min lilla kropp kanske växer något oxå
Hur går de för dig då?
Trevlig helg !
29 september, 2007 at 13:23 #846163Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Yes å nu e de hard core som gäller!!Testa de där med att peridiersa träning … Fan de värst jag vart med om att ligga på 15 reps Inte min grej riktigt.. Inte en reps över 10 blir iaf nu.. Å närmaste tiden nu tänket jag försöka ligga på 4-6 reps Så min lilla kropp kanske växer något oxå
Hur går de för dig då?
Åfan… jag gör gärna 20+ reps… kanske inte i böjen och marken såklart men gärna i andra fjollövningar.
Så… ingen periodisering för mig… jag träffar allt från 6-30 reps på varje pass…
Jajemen det går finfint… ska väl spräcka 95kg på vågen närmaste veckorna.
I morrn är det dips! så får hoppas mina händer har läkt till dess… vet fan inte vad jag gjorde i tisdags på bröst/bicep-passet men mina händer blev helt trasiga av det.2 oktober, 2007 at 19:07 #846164Anonym anvandareMemberNu börjar jag tvivla på om de e här jag vill ?!! Jag tycker om träning…
men hälften utav alla som tävla inom den här sporten verkar ju va uppblåsta jävla idioter.. Å alla som har tävla eller har tävling planer har gjort mig illa på något sett.. Blir man sån när man börjar tävla.. då vill jag verkligen inte börja tävla,,, eller e de allt jävla skit de tycker i sig som gör dom såna…
Å kul att tävla när man inte kan va säker på ett rent spel.. Skjuter i sig olja och skit.. de e ju för fan patetiskt … fattar inte hur nån kan vinna stolt med e sån sak på samvetet…Nu har jag iaf fått Tränings tiderna ,,
så så fort jag blivit frisk igen så ska jag börja träna firidrott … skoj skojGahh …de e så jävla skönt att va singel å inte va ihop me nån jävla idiot till kill som kasta gröt genom hela köket för han råka få ägggula i gröten,, eller som får fri spel på en för minsta lilla jävla fel man gör eller säger… De e så jävla skönt att slippa dig,, så du anar inte…
2 oktober, 2007 at 23:33 #846165Anonym anvandareMemberDu syftar inte på mig va?! jag kör hårt, rent och rättvist!
Friidrott – det var som f-n…
Kan va bra att ventilera sig ibland… ibland kan det vara lika bra att ta ett djupt andetag och tänka: ”Aaaah… det är iaf inte jag som är en av idioterna.”
Idioter finns i alla samhällsskikt, yrken, grupperingar, idrotter… det är ett människodrag, inget byggardrag .
Take care!
M2 oktober, 2007 at 23:37 #846166Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Nu har jag iaf fått Tränings tiderna ,,
så så fort jag blivit frisk igen så ska jag börja träna firidrott … skoj skojUpsala IF? Där har jag iaf tänkt provträna såfort Hässelbyloppet och mina skadebekymmer är över.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.