Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

Home Forums Dagböcker Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 241 through 247 (of 247 total)
  • Author

Ben[/b]

Uppvärmning på 10 min

Knäböj
    50kg
    4 set
    8-10 reps

Benspark
    50kg
    4set
    8-10reps

Benpress
    75-90kg
    3set
    8-10reps

Sittande lårcurl
    35-40kg
    4set
    8-10reps

Rakamark lyft med hantlar
    14 kg
    4set
    10reps

Utfalls gång med hantlar
    14kg
    3set
    8-10reps

Stretching15-20min

30min promenad

Gahhh.. I love this shit!!:bb::yahoo:

VeronicaSöderman wrote:
    Gahhh.. I love this shit!!:bb::yahoo:

back in action! bra där!

mikaelf wrote:
    back in action! bra där!

Yes å nu e de hard core som gäller!! :bb:

Testa de där med att peridiersa träning … Fan de värst jag vart med om att ligga på 15 reps ;) Inte min grej riktigt.. Inte en reps över 10 blir iaf nu.. Å närmaste tiden nu tänket jag försöka ligga på 4-6 reps :P Så min lilla kropp kanske växer något oxå :D

Hur går de för dig då?

Trevlig helg !

VeronicaSöderman wrote:
    Yes å nu e de hard core som gäller!!

Testa de där med att peridiersa träning … Fan de värst jag vart med om att ligga på 15 reps ;) Inte min grej riktigt.. Inte en reps över 10 blir iaf nu.. Å närmaste tiden nu tänket jag försöka ligga på 4-6 reps :P Så min lilla kropp kanske växer något oxå

Hur går de för dig då?

Åfan… jag gör gärna 20+ reps… kanske inte i böjen och marken såklart men gärna i andra fjollövningar.

Så… ingen periodisering för mig… jag träffar allt från 6-30 reps på varje pass…

Jajemen det går finfint… ska väl spräcka 95kg på vågen närmaste veckorna.
    I morrn är det dips! så får hoppas mina händer har läkt till dess… vet fan inte vad jag gjorde i tisdags på bröst/bicep-passet men mina händer blev helt trasiga av det.

Nu börjar jag tvivla på om de e här jag vill ?!! Jag tycker om träning…
    men hälften utav alla som tävla inom den här sporten verkar ju va uppblåsta jävla idioter.. Å alla som har tävla eller har tävling planer har gjort mig illa på något sett.. Blir man sån när man börjar tävla.. då vill jag verkligen inte börja tävla,,, eller e de allt jävla skit de tycker i sig som gör dom såna…
    Å kul att tävla när man inte kan va säker på ett rent spel.. Skjuter i sig olja och skit.. de e ju för fan patetiskt … fattar inte hur nån kan vinna stolt med e sån sak på samvetet…

Nu har jag iaf fått Tränings tiderna ,,
    så så fort jag blivit frisk igen så ska jag börja träna firidrott … skoj skoj :D

Gahh …de e så jävla skönt att va singel å inte va ihop me nån jävla idiot till kill som kasta gröt genom hela köket för han råka få ägggula i gröten,, eller som får fri spel på en för minsta lilla jävla fel man gör eller säger… De e så jävla skönt att slippa dig,, så du anar inte…

Du syftar inte på mig va?! jag kör hårt, rent och rättvist! :D

Friidrott – det var som f-n…

Kan va bra att ventilera sig ibland… ibland kan det vara lika bra att ta ett djupt andetag och tänka: ”Aaaah… det är iaf inte jag som är en av idioterna.”

Idioter finns i alla samhällsskikt, yrken, grupperingar, idrotter… det är ett människodrag, inget byggardrag =).

Take care!
    M

VeronicaSöderman wrote:
    Nu har jag iaf fått Tränings tiderna ,,
    så så fort jag blivit frisk igen så ska jag börja träna firidrott … skoj skoj :D

Upsala IF? Där har jag iaf tänkt provträna såfort Hässelbyloppet och mina skadebekymmer är över.

Viewing 7 posts - 241 through 247 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.