- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2007 at 15:28 #845950Anonym anvandareMember
Formen ser inte alls så dålig ut, men det är ju alltid kul att vässa formen lite :nod
Fysiken ser riktigt bra ut av det man kan tyda från bilderna :up:
Fortsätt köra hårt och lycka till!
5 juli, 2007 at 15:32 #845951Anonym anvandareMemberlittle_dwarf wrote:Gammal användare i ny tappning ser jag.. kul med nya tag!
Får man vara lite nyfiken o fråga hur mkt kcal du käkar per dag, samt hur hela dagens näringsfördelning ser ut (protein, kolhydrater, fett) ?Jag håller på me kolhydratscyklingen,, så jag kör låga och höga kolhydrats dagar.. Varav styrketräning på högkolhydrtasdagarna och cardio träning på lågkolhydrtsdagarn..
Fördelning ser ut så här
Högkolhydratsdagarn:
2200Kcal
330 g]Kolhydrater
150g Protein
30g Fett
Lågkohydratsdagarna:
1500 Kcal
75g Kolhydrater
225g Protein
30g Fett
5 juli, 2007 at 15:38 #845952Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Formen ser inte alls så dålig ut, men det är ju alltid kul att vässa formen lite :nodFysiken ser riktigt bra ut av det man kan tyda från bilderna :up:
Fortsätt köra hårt och lycka till!
Tack..
Exakt,, äntligen nån som förstår mig :yahoo:
Har ju aldrig deffa riktigt seröst nån gång heller,, så de e kul att test lite nya utmaningar..
Bygga kan jag gör när de e vinter och kallt,, då behöver jag mitt hull för att inte frusa ihjäl:p5 juli, 2007 at 15:45 #845953Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Tack..Exakt,, äntligen nån som förstår mig :yahoo:
Har ju aldrig deffa riktigt seröst nån gång heller,, så de e kul att test lite nya utmaningar..
Bygga kan jag gör när de e vinter och kallt,, då behöver jag mitt hull för att inte frusa ihjäl:pDet kommer bli grymt :up: Fast 13 kilo ner från den form du är i nu låter lite overkill faktiskt, tycker personligen att du skulle kunna nöjja dig med en mindre nedgång än så nu första dietförsöket
5 juli, 2007 at 15:47 #845954Anonym anvandareMemberVa kul att du kör igång nu!!
Spännande det här med cyklingen, läste den i Body, verkar kul! Lycka till!! Kommer titta in här och ser hur det går. Sätt in lite bilder så vi får se lite för och efter:emo-thumb
MVH/Denicé
5 juli, 2007 at 17:58 #845955Anonym anvandareMemberTrancetess wrote:Håller med de andra, du ser ju redan hård ut, varför gå ner? Har du styrketränat länge? Har du några bra tips? Ungefär hur stort kcalöverskott har du legat på när du byggt?
Ser jättebra ut, mvh Tess.Tack Tess:)
Jag har styrketräna cirka 2år.. Innan jag börja styrketräna spela jag fotboll som bäst på div 1 nivå och har även hållt på en del me spinning och lite klättringHmm.. vet inte riktigt va du e ute efter för tips.. Men tränat hårt och varjerat e väl de jag har gjort.. Älskar att ta ut mig till de ytterst och känna att jag jobbat hårt..
Överskott.. jag har väl bara sett till att jag fått in mig minst 2-3g protein per kilokroppsvikt om da,, resten har jag nog inte tänkt så mycket på,, mer än att få i mig bra mat… Har haft min perioder då jag vägt maten också,, men då i syftet att gå ner i vikt.. har aldrig räknat kcal på de settet när jag ”Byggt” .. Mer än hållt koll på protein intaget.. E rätt glad i maten så de har inte vart så stort problem för mig at ligga på ett överskott skulle jag tro:P
5 juli, 2007 at 18:14 #845956Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Det kommer bli grymt :up: Fast 13 kilo ner från den form du är i nu låter lite overkill faktiskt, tycker personligen att du skulle kunna nöjja dig med en mindre nedgång än så nu första dietförsöketJo de kanske de e.. Men 60kg skulle jag tro att jag kan pressa ner mig till iaf,, får vänta å se hur de släpper
5 juli, 2007 at 18:19 #845957Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Va kul att du kör igång nu!!Spännande det här med cyklingen, läste den i Body, verkar kul! Lycka till!! Kommer titta in här och ser hur det går. Sätt in lite bilder så vi får se lite för och efter:emo-thumb
MVH/Denicé
Tack
Ja före bilderna har jag ju redan lagt upp en del,, så nu e de bara å vänta på efter bildern:)
5 juli, 2007 at 21:00 #845958Anonym anvandareMemberMiddag:
170g morot
50g blomkål
215g kyckling
20g cashewnötter
1g Omega-3k22 p48 f10 Kcal: 407
Totalt:
Kolhydrater: 74g
Protein: 206g
Fett: 29g
Kcal: 1608
5 juli, 2007 at 22:46 #845959Anonym anvandareMember..Spännande läsning! :pop:
:bb2: :friends:
6 juli, 2007 at 09:14 #845960Anonym anvandareMemberRiktigt bra armar å axlar, benen var inte dåliga dom heller. Kommer bli riktigt bra. Fortsätt så:emo-thumb
6 juli, 2007 at 10:02 #845961Anonym anvandareMember60 min morgon promenix..
Frulle:
40g Havregryn
320g Äggvita
100g fryst jordgubbar
10g mandel
1g Omega-3K33 P40 F9,3 Kcal379
6 juli, 2007 at 10:07 #845962Anonym anvandareMemberElmutt wrote:..Spännande läsning!:bb2: :friends:
Hej tjejen!
Kul att du titta in :happy:
Trevlig helg..
Kramar :friends:
6 juli, 2007 at 10:10 #845963Anonym anvandareMemberHelmut wrote:Riktigt bra armar å axlar, benen var inte dåliga dom heller. Kommer bli riktigt bra. Fortsätt så:emo-thumbTack,, de ska jag göra :bb2:
Trevlig helg på dig
6 juli, 2007 at 10:11 #845964Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:TackJa före bilderna har jag ju redan lagt upp en del,, så nu e de bara å vänta på efter bildern:)
Väntar med spänning:yahoo: :bb:
Tingeling!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.