Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

Home Forums Dagböcker Veronicas Lilla Kost och Tränings Dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 247 total)
  • Author

Formen ser inte alls så dålig ut, men det är ju alltid kul att vässa formen lite :nod

Fysiken ser riktigt bra ut av det man kan tyda från bilderna :up:

Fortsätt köra hårt och lycka till!

little_dwarf wrote:
    Gammal användare i ny tappning ser jag.. kul med nya tag!
    Får man vara lite nyfiken o fråga hur mkt kcal du käkar per dag, samt hur hela dagens näringsfördelning ser ut (protein, kolhydrater, fett) ?

:)

Jag håller på me kolhydratscyklingen,, så jag kör låga och höga kolhydrats dagar.. Varav styrketräning på högkolhydrtasdagarna och cardio träning på lågkolhydrtsdagarn..

Fördelning ser ut så här

Högkolhydratsdagarn:

2200Kcal

330 g]Kolhydrater

150g Protein

30g Fett

Lågkohydratsdagarna:

1500 Kcal

75g Kolhydrater

225g Protein

30g Fett

Petter__Jonsson wrote:
    Formen ser inte alls så dålig ut, men det är ju alltid kul att vässa formen lite :nod

Fysiken ser riktigt bra ut av det man kan tyda från bilderna :up:

Fortsätt köra hårt och lycka till!

Tack..

Exakt,, äntligen nån som förstår mig :yahoo:
    Har ju aldrig deffa riktigt seröst nån gång heller,, så de e kul att test lite nya utmaningar..
    Bygga kan jag gör när de e vinter och kallt,, då behöver jag mitt hull för att inte frusa ihjäl:p

VeronicaSöderman wrote:
    Tack..

Exakt,, äntligen nån som förstår mig :yahoo:
    Har ju aldrig deffa riktigt seröst nån gång heller,, så de e kul att test lite nya utmaningar..
    Bygga kan jag gör när de e vinter och kallt,, då behöver jag mitt hull för att inte frusa ihjäl:p

Det kommer bli grymt :up: Fast 13 kilo ner från den form du är i nu låter lite overkill faktiskt, tycker personligen att du skulle kunna nöjja dig med en mindre nedgång än så nu första dietförsöket

Va kul att du kör igång nu!!

Spännande det här med cyklingen, läste den i Body, verkar kul! Lycka till!! Kommer titta in här och ser hur det går. Sätt in lite bilder så vi får se lite för och efter:emo-thumb

MVH/Denicé

Trancetess wrote:
    Håller med de andra, du ser ju redan hård ut, varför gå ner? Har du styrketränat länge? Har du några bra tips? Ungefär hur stort kcalöverskott har du legat på när du byggt?
    Ser jättebra ut, mvh Tess.

Tack Tess:)
    Jag har styrketräna cirka 2år.. Innan jag börja styrketräna spela jag fotboll som bäst på div 1 nivå8) och har även hållt på en del me spinning och lite klättring :)

Hmm.. vet inte riktigt va du e ute efter för tips.. Men tränat hårt och varjerat e väl de jag har gjort.. Älskar att ta ut mig till de ytterst och känna att jag jobbat hårt..

Överskott.. jag har väl bara sett till att jag fått in mig minst 2-3g protein per kilokroppsvikt om da,, resten har jag nog inte tänkt så mycket på,, mer än att få i mig bra mat… Har haft min perioder då jag vägt maten också,, men då i syftet att gå ner i vikt.. har aldrig räknat kcal på de settet när jag ”Byggt” .. Mer än hållt koll på protein intaget.. E rätt glad i maten så de har inte vart så stort problem för mig at ligga på ett överskott skulle jag tro:P

Petter__Jonsson wrote:
    Det kommer bli grymt :up: Fast 13 kilo ner från den form du är i nu låter lite overkill faktiskt, tycker personligen att du skulle kunna nöjja dig med en mindre nedgång än så nu första dietförsöket

Jo de kanske de e.. Men 60kg skulle jag tro att jag kan pressa ner mig till iaf,, får vänta å se hur de släpper :)

Denicé wrote:
    Va kul att du kör igång nu!!

Spännande det här med cyklingen, läste den i Body, verkar kul! Lycka till!! Kommer titta in här och ser hur det går. Sätt in lite bilder så vi får se lite för och efter:emo-thumb

MVH/Denicé

Tack :)

Ja före bilderna har jag ju redan lagt upp en del,, så nu e de bara å vänta på efter bildern:)

Middag:

170g morot
    50g blomkål
    215g kyckling
    20g cashewnötter
    1g Omega-3

k22 p48 f10 Kcal: 407

Totalt:

Kolhydrater: 74g

Protein: 206g

Fett: 29g

Kcal: 1608

..Spännande läsning! :pop:

:bb2: :friends:

Riktigt bra armar å axlar, benen var inte dåliga dom heller. Kommer bli riktigt bra. Fortsätt så:emo-thumb

60 min morgon promenix..

Frulle:
    40g Havregryn
    320g Äggvita
    100g fryst jordgubbar
    10g mandel
    1g Omega-3

K33 P40 F9,3 Kcal379

Elmutt wrote:
    ..Spännande läsning!

:bb2: :friends:

Hej tjejen!

Kul att du titta in :happy:

Trevlig helg..

Kramar :friends:

Helmut wrote:
    Riktigt bra armar å axlar, benen var inte dåliga dom heller. Kommer bli riktigt bra. Fortsätt så:emo-thumb

Tack,, de ska jag göra :bb2:

Trevlig helg på dig :)

VeronicaSöderman wrote:
    Tack :)

Ja före bilderna har jag ju redan lagt upp en del,, så nu e de bara å vänta på efter bildern:)

Väntar med spänning:yahoo: :bb:

Tingeling!!!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 247 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.