- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juli, 2007 at 20:19 #845980Anonym anvandareMember
Innan Träning:
6g EsaPro
25g DextropureEfter Träning
6g EsaPro
25g DextropureK 45,5g P 12g Kcal 231
Middag:
800g Potais
150g Kyckling
60g Avocado
150g Tomat
150g GurkaK 170g P 47g F 10g Kcal 1018
Totalt:
Kolhydrater: 302g
Protein: 160g
Fett: 29g
Kcal: 2186
8 juli, 2007 at 20:30 #845981Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Riktigt grym form får jag säga (var ett antal år sedan jag var i närheten av det). Håller med att 10kg verkar vara lite mycket att gå ner, 5 är nog mer realistiskt att satsa på.
Du verkar ha stenkoll på maten, bara att fortsätta som du gör, och träningen ser också bra ut.
Lycka till med ”formtoppningen”!Tack
Jo får se hur många kilon minus de blir.. Mitt mål e att bli hård eller hårdare än jag e nu iaf,, och sen hur många kilon de blir minus e väl egentligen ovässentlig… Men 65 kg låter realistiskt..
8 juli, 2007 at 20:51 #845982Anonym anvandareMemberheleina wrote:hallå där! Måste säga att du har en grym kropp, speciellt snygga ben. De skulle jag ”die” for!
måste fråga om receptet på den maträtt du slängde upp en bild på sida 1… såg huuuur gott ut som helst. Hur gjorde du det??What?!! dö för min ben:o Tack:)
Recept:
Fullkorns ris
Kycklingfilé
Hackad spenat (Fryst)
Rivna morötter
olivoljaKoka riset.. å så jag kokar min kyckling oxå för min mage e lite överkänslig så den tycker inte om stekt mat Men de blir säkert lika gott om du ungssteker kyckling eller nått.. Sen tina jag bara spenaten och rev moröttern blanda allt och på me olivoljan och lite salt och peppear..
8 juli, 2007 at 20:53 #845983Anonym anvandareMemberSkriver träning imorrn ,, som vanlig :p
För nu e jag trött möss :sleepy:
Sov gott !!
9 juli, 2007 at 11:20 #845984Anonym anvandareMemberIgår morse när jag vakna så stanna nog hjärnan kvar i sängen när jag klev upp,, Ingen morgon cardio,, hel dö,, hade typ bara frukosten i huvudet tror till och me jag drömde om frukosten..
Sen när typ halv dan har gått inser jag att de e söndag och Sats i Bålsta bara har öppet till 15:00.. whata f**k!! :frust: Aja tur att man har guld kort,, å de har vettigare öppet tider på sats i sumpan :up:Skulle möta upp min bror i sumpan.. Väl i sumpan ingen bror,, pissnödig som en tok gick jag till sats,, som tur va inte ligger så långt ifrån station.. Färdig kissad och allt in till gymmet ( Som jag aldig vart på tidigare)[/b] Shit pommes fritt!! inte lätt när hjärnan e kvar hemma på kudden.. Nya maskin, nya vikte och, nya bänkar.. de här e dömt att misslyckts..
Bror dyker upp.. som ska göra va då,, springa i 60 min?! Alltså mäniskan e inte sann han har köpt ett guld kort på sats för att springa på ett jävla rullband;) aja e man gjord av pengar så e man..Så här blev iaf slut resultatet av träningen:
Dips 4set Max 12,8,8,6reps
Lutande bänkpress 4set 6-8reps 11-14kg
Flyes 4set 6-8reps 10kg
Cabelcross 4set 6-8reps 7,5kg
Stående Hantel lyft åt sidan 2 set 8reps 4kg 2set 6 reps 5kg
Så av nån konstig andledning så lyckades jag glömma köra plan hantelpress.. känner mig helt fel tränad idag.. men de e nog bara psykist..
9 juli, 2007 at 16:19 #845985Anonym anvandareMemberSaknar min Intervallpass:( Tror fan inte jag kommer palla den här diet ut om de e meningen att jag bara kommer få gå går gör ju typ pensionärer..
9 juli, 2007 at 17:52 #845986Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Igår morse när jag vakna så stanna nog hjärnan kvar i sängen när jag klev upp,, Ingen morgon cardio,, hel dö,, hade typ bara frukosten i huvudet tror till och me jag drömde om frukosten..
Sen när typ halv dan har gått inser jag att de e söndag och Sats i Bålsta bara har öppet till 15:00.. whata f**k!! :frust: Aja tur att man har guld kort,, å de har vettigare öppet tider på sats i sumpan :up:Skulle möta upp min bror i sumpan.. Väl i sumpan ingen bror,, pissnödig som en tok gick jag till sats,, som tur va inte ligger så långt ifrån station.. Färdig kissad och allt in till gymmet ( Som jag aldig vart på tidigare)[/b] Shit pommes fritt!! inte lätt när hjärnan e kvar hemma på kudden.. Nya maskin, nya vikte och, nya bänkar.. de här e dömt att misslyckts..
Bror dyker upp.. som ska göra va då,, springa i 60 min?! Alltså mäniskan e inte sann han har köpt ett guld kort på sats för att springa på ett jävla rullband;) aja e man gjord av pengar så e man..Heh, sådana dagar kommer, det är en del av det hela (var glad så länge du vet vilken tid på dagen det är i alla fall)
Varför inte träna intervallpass om du vill det? Personligen så är jag för tung för att springa, så jag är tvingad att vara lite pensionärsaktig och gå9 juli, 2007 at 19:23 #845987Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Heh, sådana dagar kommer, det är en del av det hela (var glad så länge du vet vilken tid på dagen det är i alla fall)
Varför inte träna intervallpass om du vill det? Personligen så är jag för tung för att springa, så jag är tvingad att vara lite pensionärsaktig och gåHehe.. ja jag får väl de men jag e glad att jag fick me mig allt jag skulle till och från gymmet,, plus att jag kände igen min bror:D så jag ska väl inte klaga allt för mycket..
Jo jag skulle ju kunna de men e lite rädd för att bli övertränad om jag skulle köra me intervaller.. Vet inte hur jag ska göra me kosten och så då heller.. De ända jag har att gå efter e ju artikeln i body eftersom jag e så pass grön när de gäller att deffa…
För vad jag har förstått de lite som,, så kör många med lågintensiv träning under deffen dels för att de e snabbare återhämtning, mindre slitage och mindre muskelnerdbrytande… eller har jag fel ??
Men har du något förslag eller tips på hur jag skulle kunna gör för att få in lite intervaller i mitt schema utan att riksera att bli övertränad,, så e de jätte tacksamt
9 juli, 2007 at 19:44 #845988Anonym anvandareMemberLåhkolhydratsdag
Frulle:
40g Havregryn
300g äggvita
20g äggula
125g Lakstosfri keso
80g kyckling
1g Omega-3K 27
P 76
F 14
Kcal 509Lunch:
270g kyckling
100g brysselkål
200g Broccoli
200g Gröna bönor
250g Morot
100g Äpple
7g olivoljaK 50
P 77
F 12
Kcal 624Kvällsmat:
255g kyckling
225g äggvita
200g gurka
100g Tomat
1g Omega-3K 11
P 80
F 4
kcal 410Totalt:
Kolhydrater: 88
Protein: 233
Fett: 30
Kcal: 1543
9 juli, 2007 at 19:48 #845989Anonym anvandareMember120min Pensionärs promenader :p
En sträcka intervaller upp för centrumbacken (den e lång och seg;) )[/b],, sen dog min ben:o
Kanske hinner me en kvällsprom oxå innan jag slocknar oxå..
9 juli, 2007 at 21:11 #845990Anonym anvandareMemberJopp 60min kvälls promenix hann jag med oxå
10 juli, 2007 at 09:36 #845991Anonym anvandareMember60 min morgonpromenix
10 juli, 2007 at 09:37 #845992Anonym anvandareMemberDe va nån som fråga efter axel bilder,, vette fan hur man posar axlarna,, men slänger upp lite bilder iaf:)
10 juli, 2007 at 09:41 #845993Anonym anvandareMemberShoulders
Lagom svettig efetr morgonprom :p10 juli, 2007 at 09:54 #845994Anonym anvandareMembermed och utan blixt…..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.