- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juli, 2007 at 22:07 #846040Anonym anvandareMember
Glott igenom din journal o..
Jag vet vart dina tidigare 70 kilo sitter, i muskler !!!!! Snygg kropp !men SÅ många kilon behöver du ju inte släppa…
men ja förstår om du vill tighta till dig lite..så att allt blir mer synligt, Ta en titt i speglen o stirra dig inte blind på vågen !!Kör hårt !!
20 juli, 2007 at 21:00 #846041Anonym anvandareMemberLadyS wrote:Glott igenom din journal o..
Jag vet vart dina tidigare 70 kilo sitter, i muskler !!!!! Snygg kropp !men SÅ många kilon behöver du ju inte släppa…
men ja förstår om du vill tighta till dig lite..så att allt blir mer synligt, Ta en titt i speglen o stirra dig inte blind på vågen !!Kör hårt !!
Tack snälla du för dom snälla orden,, nu har du gjort mig glad för resten av kvällen:D
hmm,, vet inte om spegeln e min bäst vän alla gånger heller:( men som sagt jag ska bli hårdare iaf,,, sen hur många kilon de blir de återstår att se…
Trevlig helg tjejen!!
20 juli, 2007 at 21:18 #846042Anonym anvandareMember60 min morgon prom
Vader/mage + Intervall
Alltså de va väl ett under att jag lyckades genom föra detta pass över huvudtaget.. käkat dåligt…
Mage
sit-ups sne bänk 4set 15-20repsEn anna varjat av sit-ups på bänk då man dra bena mot sig som en fälkniv typ 4 set 15-20repsVader
stående vadpress 4set 6-10 reps här va de snurrig kommer inte håg va jag hade för vikt:| [/b]
sittande vad press (nån konsitg varjant av sittade vadpress masikn,, sög gjorde den iaf:evil: )[/b] 4 set 40kg 6reps20 min intervall på rullband å de va väl bara ett under att jag inte flög in i väggen bakom;) va fan jag hatar de där jävla rullbanden,, men jag har ingen bra intervall sträcka att springa i Uppsla:( å cyklarna de hade va ju hel mongo,, ska de va så svårt att ha en vanlig hedlig spinning cykel eller liknade?!! nee nu mer ska motionscyklarna se ut som ufon..
21 juli, 2007 at 16:10 #846043Anonym anvandareMember:yahoo: vi hitta sjön idag som jag leta efter för några dagar sen .. stigen va ju helt igen växt plus att de har fällt halva skogen på sina ställen:( så de va inte så konstig att jag inte hitta.. idag har jag iaf vart ute å promenixat me Tasso och Maggan i ungefär 2 timmar plus att vi bada när v väl kom ner till sjön,, å galningen till hund som jag har höll ju på å dränka både mig å sig själv,, men som tur va slutade de väl iaf..
haha.. kommer aldrig glöma när han va lite och skulle lära sig simma,, jag simma ut en bit i vatten å mamma nödig som han e simma han efter ,, å så långt gick de ju bra ända tills han kom ut till mig och insåg att de inte fanns någon botten.. värsta paniken fick lill stackarn och mer eller mindre försökte gå på vatten på vägen in till land.. stackars liten,, egentligen få man ju inte skratta men de såg rätt roligt ut..ikväll blir de iaf party för brorsan fyller 40år.. Men nu ska jag ut å leka me min nya lek kompis
23 juli, 2007 at 21:14 #846044Anonym anvandareMemberFuck this shit ,, nu e de jag som betäller tid för fettsugning eller nåt imorrn Tränigen går fan käpp rätt åt helvete,, så de e ingen ide att jag för träningsdagbok ens,, de e ju endast tragiskt.. palla knappt 40kg i böj å knappt 13kg rakamark.. fan va de suger när träningen går skit
nee allvarligt nu ska jag gå å gömma mig bakom en sten nånstanns i skogen där jag hör hemma.. kommer ändå aldrig bli nån fitness utav mig:cry:24 juli, 2007 at 07:49 #846045Anonym anvandareMemberHej hej!
Tittar in här lite:D Fina bilder! Riktigt fin mage måste jag säga…mycket avis..
Hur tycker du kolhydratcyklingen fungerar? Läste om den oxå o blev riktigt nyfiken,har dock extremt taskig disciplin när det kommer till kost så det lät lite avancerat.
Vad ligger vikten på nu? Såg att du tänkt gå ned till 57(?) Hur lång tid har du tänkt att det ska ta? Har samma målvikt själv, blir riktigt sugen på att sätta igång ordentligt när jag läste din journal:D
Lyck till med allt!
24 juli, 2007 at 13:03 #846046Anonym anvandareMemberSchysst fysik på den vikten (mkt massa!) och längden. :up:
Lycka till med dieten.24 juli, 2007 at 22:39 #846047Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Ja eller hur här, på gymmet eller ner grävd i ett berg potatisartack va snäll du e,, men vi vet båda två att din mage e den grymaste magen!
När kommer du hit och kör ett tränings pass ihop me mig då ??
Tack det var snällt.. Idag lider jag dessvärre av laktosmage. Ser för tillfället ut som en babymage -Men så är det när man är tokig i mjölkprodukter!
Jag skulle mer än gärna köra några pass med dig, så det blev något vettigt av min träning! Lite många mil för enbart ett träningspass dock
Trots att detta är din tråd, så inflikar jag en bild efter dagens pass.
Inte mkt massa här inte, men jag jobbar på det!
:friends:
[img=http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sctm/v103/153/87/520411178/n520411178_207046_7166.jpg]26 juli, 2007 at 09:38 #846048Anonym anvandareMemberyra wrote:Hej hej!Tittar in här lite.. Fina bilder! Riktigt fin mage måste jag säga…mycket avis..
Hur tycker du kolhydratcyklingen fungerar? Läste om den oxå o blev riktigt nyfiken,har dock extremt taskig disciplin när det kommer till kost så det lät lite avancerat.
Vad ligger vikten på nu? Såg att du tänkt gå ned till 57(?) Hur lång tid har du tänkt att det ska ta? Har samma målvikt själv, blir riktigt sugen på att sätta igång ordentligt när jag läste din journal..
Lyck till med allt!
Hej !
Tack..
Ja du ang kolhydrats cyklingen så har jag lagt den på hyllan..
Funka väl inte så där jätte bra för min del:( 1 så tycker jag de va skit tråkigt att bara träna styrka varannan dag2 så va jag mos hjärn och orkeslös större delen av dagarna.. en dag va de så illa att jag fan höll på att köra ner i diket 3 så så springer jag hellre intervaller än kör cardio..jag kör på dennna fördelning just nu istället P180g K180-200g F35g ungefär samma energi mängd bara de att jag inte kör me hög och låg dagarn utan kör me samma kolhydrats intag veckan igenom .. kanske inte optimala deffen men eftersom jag inte ska tävla än utan bara vill få fram lite mer detaljer så prioriterar jag välmående framför effekt.. Kan ju inte va hel egoistisk heller å måst tänka lite på min kära omgivning oxå så måste umgås me mig…
Ja du vågen jag tror den har gått upp till 69kg igen.. har haft min roliga tjejvecka i månden,, å jag e fan helt otrolig när de gäller mat under dess perioder plus alla vätska jag lägger på mig:( men nu e de över å jag har åter gått till mitt normala kost.. kan väga mig imorrn igen och skriva morgon vikt..
Kul att jag kan inspirera lite iaf
Har du nån journal hör på body?Lycka till me att nå din mål vikt!!
Ha de fint tjejen..
26 juli, 2007 at 09:43 #846049Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Schysst fysik på den vikten (mkt massa!) och längden. :up:
Lycka till med dieten.Tack:D Ja lite massa har jag väll.. men de e rätt mycket oönskad fettmassa oxå
schysst rygg btw.. några tips på bra rygg övningar ??
26 juli, 2007 at 10:04 #846050Anonym anvandareMemberHej Tjejen.
Bara att kämpa på!
Har också haft en dålig vecka med ingen insperation alls.
Kram Annelie26 juli, 2007 at 11:03 #846051Anonym anvandareMemberhej tjejen!nu har jag tittat igenom alla sidorna,ser bar ut..gryma ben o rygg! fina bilder på vovven och allt..riktigt kul att se..kör på hårt och tänk posetivt..rensa tankaran på morgon prommenaderna!!kram
26 juli, 2007 at 11:56 #846052Anonym anvandareMemberVeronicaSöderman wrote:Tack Ja lite massa har jag väll.. men de e rätt mycket oönskad fettmassa oxåschysst rygg btw.. några tips på bra rygg övningar ??
Den oönskade fettmassan har satt sig väldigt smickrande i sådana fall. :up:
Tack! Mkt roddövningar, kronlyft och latsdrag.
26 juli, 2007 at 20:05 #846053Anonym anvandareMemberElmutt wrote:Tack det var snällt.. Idag lider jag dessvärre av laktosmage. Ser för tillfället ut som en babymage -Men så är det när man är tokig i mjölkprodukter!
Jag skulle mer än gärna köra några pass med dig, så det blev något vettigt av min träning! Lite många mil för enbart ett träningspass dock
Trots att detta är din tråd, så inflikar jag en bild efter dagens pass.
Inte mkt massa här inte, men jag jobbar på det!
:friends:
[img=http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sctm/v103/153/87/520411178/n520411178_207046_7166.jpg]Då e vi två som har syndat då för jag käka rostade marmelad mackor här för ett tag sen så jävla gott.. tror fan de va 20 år sen jag åt de.. men magen min gillar ju inte gluten så,, den njutning fick betala sitt pris.. ja ja de e väl tur att jag e alergisk annars skulle jag väl va ännu fetare än va jag redan är ;(
Hmm.. jo de e ju en bit att åka.. men vem har sagt att de endast blir träning om du kommer upp;) aja vi får träna ihop sen när vi har flyttat till venice beach istället.. sufing istället för morgon promisarna blir de ju lätt då..
tror nog inte de e något fel på din träning gummam.. bevisligen inte me den fin ryggen,, massan fixar vi sen i L.A..
för du e väl fortfarande på på den ???De e lungt,, du får lägga upp hur många bilder du vill i min tråd,, så länge du inte slänger upp några flumm bilder på mig..
26 juli, 2007 at 20:12 #846054Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Den oönskade fettmassan har satt sig väldigt smickrande i sådana fall. :up:Tack! Mkt roddövningar, kronlyft och latsdrag.
Hmm.. de vat jag väl inte om jag kan hålla me om: men men..
nice.. varför kör du inga chins för??
öhh.. kronlyft aldrig hört talas om ?? tell me -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.