Viktökningen..

Home Forums Dagböcker Viktökningen..

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Ok.. nu var det dags med lite bilder också.
    Med risk för att de större grabbarna skrattar ihjäl sig så lägger jag upp dessa.
    Har kört igång och tränat nu efter ca 9 månaders uppehåll och försöker öka i vikt med hjälp av gainer.
    Startdagen var 71,2kg och dag elva 73.6kg, känns för övrigt ganska tungt på gymmet då man förlorat ganska mycket i kraft med månaderna som gått.

Bäst att skriva att den första bilden är dag 1, kanske inte ser nån skillnad:
    Är jag på rätt väg?

men vad är det här… nån kommentar i alla fall.

På rätt väg, helt klart!

Bogen och Axlarna ser större ut.

Kom igen, lite fler kommentarer och tips vad man kan göra bättre också. Hmm… Kanske postat i fel ämne? Kan man flytta tråden?

Det beror nog på att ingen ser någon skillnad.

2,4 kilos viktökning är inte jääättemycket!

Om 10 kommer man se skillnad ;)

Karlssooooon wrote:
    2,4 kilos viktökning är inte jääättemycket!

Om 10 kommer man se skillnad ;)

Ingen klär av sig så mycket som du gjort ;) och ingen klär på sig lika fort heller:p(kg)

hahaha :up:

Tänk att det alltid är nån eller några som alltid ska lägga såna ”roliga” kommentarer istället för att hjälpa till lite.
    Har man inget viktigt att säga så säg det inte.

Det är väl meningen med bodys forum att kunna hjälpa till lite och hitta tips och idéer.

Jag tog nog i för hårt i mitt förra inlägg, insåg att det inte alls var så farligt..
    hade nog vaknat på fel sida :D
    Är nu i alla fall uppe i 74kg….tycker det är helt ok, 3kg på ca 13 dagar..eller vad bör man öka?
    Jag kan också poängtera att jag har extremt svårt att gå upp i vikt och måste kämpa för att inte rasa i vikt… tungt:(

Återkommer med fler bilder när vikten ökat ytterligare…

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.