hur slänger man in film nu då
Hur blir det med filmen? du kan ju alltid lägga in den på youtube sen andvända youtube ikonen och länka filmen
precis hemkommen hade vatt kul om ni kan lugna er lite precis innanför dörren men min polare är på väg hem så han ska skicka den blev dock inte en 5a var inte tillräckligt taggad idag blev en 3a men om ni inte nöjjer er med de så får jag väl filma nästa vecka när ajg gör en 5a
Okej hur kan du tro mig när du inte sätt filmen dock är de inte jättestrikt lite släng men endå
Bra att du filmat. Känner ju igen vikterna så får hoppas att du inte ljuger, men stämmer allt så är jag imponerad, men tills filmen kommer fortfarande kritisk. Om du inte får upp den, be simon skicka den till mig på msn så lägger jag upp den.
jag har den har lagt in på youtube men fattar inte varför nån som kan berätta exaxt hur man gör för få in den på youtube
ja men asså
när ajg lägger in den på youtube så står det detta
This video is a duplicate of a previously uploaded video
villle8
Du har inga filmer på youtube. så nåttär fel. be simon skicka den.
den lille jävlen är inne nu titta om ni ser den nu men ajg ser jävligt liten ut på filmen och ja vet kanske lite mkt sving om ni inte nöjjer er med de ska jag göra strikta nästa vecka eller mer strikta
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=TspaWBUuXUg]
Var ju inte i närheten av så strikta som jag trodde du menade.
nej jag vet men ska fixa en när jag kör bra strikta elelr så strikta jag kan
Hittar den inte, länk ngn?
jag vet att de e ostrikt så ni behöver inet skriva de mer skriv om de e nått bra ist
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY