Villes väg mot styrkan

Home Forums Dagböcker Villes väg mot styrkan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 732 total)
  • Author

hur slänger man in film nu då

villle8 wrote:
    hur slänger man in film nu då

Hur blir det med filmen? du kan ju alltid lägga in den på youtube sen andvända youtube ikonen och länka filmen

precis hemkommen hade vatt kul om ni kan lugna er lite precis innanför dörren men min polare är på väg hem så han ska skicka den blev dock inte en 5a var inte tillräckligt taggad idag blev en 3a men om ni inte nöjjer er med de så får jag väl filma nästa vecka när ajg gör en 5a =)

Okej hur kan du tro mig när du inte sätt filmen :O dock är de inte jättestrikt lite släng men endå =)

Bra att du filmat. Känner ju igen vikterna så får hoppas att du inte ljuger, men stämmer allt så är jag imponerad, men tills filmen kommer fortfarande kritisk. Om du inte får upp den, be simon skicka den till mig på msn så lägger jag upp den.

jag har den har lagt in på youtube men fattar inte varför nån som kan berätta exaxt hur man gör för få in den på youtube

ja men asså

när ajg lägger in den på youtube så står det detta

This video is a duplicate of a previously uploaded video

villle8

Du har inga filmer på youtube. så nåttär fel. be simon skicka den.

den lille jävlen är inne nu titta om ni ser den nu men ajg ser jävligt liten ut på filmen =( och ja vet kanske lite mkt sving om ni inte nöjjer er med de ska jag göra strikta nästa vecka eller mer strikta

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=TspaWBUuXUg]

Var ju inte i närheten av så strikta som jag trodde du menade.

nej jag vet men ska fixa en när jag kör bra strikta elelr så strikta jag kan

Hittar den inte, länk ngn?

jag vet att de e ostrikt så ni behöver inet skriva de mer skriv om de e nått bra ist

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.