Villes väg mot styrkan

Home Forums Dagböcker Villes väg mot styrkan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 732 total)
  • Author

Jag får inte ont i armbågarna när jag kör som jag gör nu men går jag längre ner gör det ont sen tar de bra och de är huvudsaken du verka gilla klaga gör de nån annan stanns
    för jag tar inte kritik från dig .. Och jag är kanske lite dum men du är sjukt jävla korkad själv.

villle8 wrote:
    Jag får inte ont i armbågarna när jag kör som jag gör nu men går jag längre ner gör det ont sen tar de bra och de är huvudsaken du verka gilla klaga gör de nån annan stanns
    för jag tar inte kritik från dig .. Och jag är kanske lite dum men du är sjukt jävla korkad själv.

Okej. Nä första gången jag ”klagar”. Rolig kille du, får inte ont när du kör hälften men får ont om du kör lite längre ner. Du får ju fortfarande samma vikt belastning på armbågarna.. lulz

Nej eftersom jag inte får ont som jag kör vart vill du komma med de du säger?
    ”rolig kille du” allt du kan säga jävla mes

Hoppas det inte låter som att jag klagar eller gnäller på utförande o.s.v för det gör jag inte, men har du testat sänka vikterna och gå hela vägen ner? Gör det ont i bänkpress också?

jag har testat o köra typ på 20kg ända ner och de känns inte så mkt men när jag ökar till dom vikterna jag kör på och kör enda ner känns det och tyckte inte de är så kul att ligga på 20kg när de knappt tar något om man inte gör över 20st
    Efter som så jag kör nu tar bra så är jag nöjd .
    Nej bänkpress gör inte ont

Fet award till denna journal. Årets roliga journal 09 skapad av villle8 :D

du ger dig verkligen inte för mkt fritid.

Har du mens eller?

Haha, och så kommer mogna Calle Ekman och ifrågasätter ifall en kille har mens:)

kan bara hålla med nemo, underhållande journal! :D

Maacckee wrote:
    Haha, och så kommer mogna Calle Ekman och ifrågasätter ifall en kille har mens:)

haha mjo mogen kille

Maacckee wrote:

hahahaha:emo-thumb

alltheman wrote:
    hahahaha:emo-thumb

äre kickboxning på tisdag me ?

Varför går du inte hela vägen i hantelpressarna? :)

villle8 wrote:
    [youtube=6yrX9DNX0gU]

Tur att du hade bälte så du inte bröt ryggen!!! :up::up::up:

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 732 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.