När jag cyklade i slutet, var det en jävla cykelpump
Riktigt nice pass idag !
Rak hantelpress:
47,5kg/6 PB
50kg/5 PB!! drop
32,5kg/8
Lutande hantelpress:
40kg/6
42,5kg/5
Rak bänkpress:
80kg/6
90kg/2
100kg/2
105kg/1 Lätt
MAGE
2 set magdödaren
2 set höftböj nått
Rak hantelpress:
47,5kg/6 PB
50kg/5 PB!! drop
32,5kg/8
Lutande hantelpress:
40kg/6
42,5kg/5
Rak bänkpress:
80kg/6
90kg/2
100kg/2
105kg/1 Lätt
MAGE
2 set magdödaren
2 set höftböj nått
bänken satt perfa idag !
Härlig hantelpress! Grattis
Tackar grabbar
Blev ingen träning idag pga så sjukt jävla trött och omotiverad och ingen träning imorgon heller.. Armar på torsdag och träning hela helgen
vet inte hur det kommer sig men du ser likadan ut på 90 kg som på 82, har benen blivit enorma? skulle va kul med en ben bild, har läst igenom journalen och du verkar ha gjort riktigt sjuka ökningar under 2009. Fortsätter det såhär kan det ju blir riktigt bra. Läste att du tog ca 150 i knäböj också, skulle gärna se en film på din böjteknik, är det bra sjup kan du nog räknas som ett stykelyftsämne skulle jag tro
Kört hårt!
Mvh
Tackar, Ehm jag ser inte lika dan ut på 82 kilo som 90 kg men bilderna kanske ser ut så men jag känner att jag blivit större .
Har inte tränat ben så bra nu på sistonde men ska slänga upp filmer och bilder på benen också, de kommer
okej, ja bilder säger ju inte allt, var inte menat som en pik iaf Kör hårt med benen, ser ju helt sjukt ut med ett par storkben till en grov överkropp :p
Tackar ska jag göra:D
Beställde lite mer kosttillskott nys så de blir lite mer på hyllan
Det blev:
Trück 750g
Cyperol
MASS FX 1 kg (FX)
CREA FX 500g (FX)
Varför testohöjare?
Ganska bortkastat i denna åldern IMO
Okej men va utförsäljning på mkt så tänkte kunde testa de
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY