- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juli, 2010 at 17:01 #459438Anonym anvandareMember
Kul att du har startat journal. Följer dig lite på Kolo och är brutalt avundsjuk på din fysik :up:
Har du lust att lägga upp en latsspread förresten? Har nog sett en tidigare och kommer ihåg att jag nästan tappade hakan då..
21 juli, 2010 at 10:05 #459439Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Man ser dem på en gång… Bra form för
övrigt.Okej tack
Niclas Holgersson wrote:Kul att du har startat journal. Följer dig lite på Kolo och är brutalt avundsjuk på din fysik :up:Har du lust att lägga upp en latsspread förresten? Har nog sett en tidigare och kommer ihåg att jag nästan tappade hakan då..
Ah fan, journal är en motivation booster. Vilket också gör mig mer aktiv på forumen så de bra. Får dra te med en latspread när jag har fått tillbaka vingarna :whistle:
Mitt mål är att ha överskott på träningsdagar och balans/små underskott på vilodagar så jag går upp sakta men säkert.
Måndag vikt: 72.3 (berkänade kalorier: 3450)
Tisdag vikt: 71.8 (beräknade kalorier: 2650)
Onsdag: 71.5 (Idag. Slår till med över 3000kcal)+ idag igen så får jag se vad vikten ligger på imorgon.Kan ju verkligen inte räknat fel heller, är ju lätta saker jag äter som jag räknar. Men formen är också bättre, men att droppa flera hekto??? Wtf.
Där emot rör jag på mig väldigt mkt så svårt att uppskatta. Likaså tränar jag med rage osv binder och släpper säkert vatten, jag ska inte stressa eller få panik utan kö vidare och hoppas på att vikten går enligt planeringen. Maten är ju dyr dock! …Basförbränning 1825 x 1.7 = ca 3100 + 500-1000kcal extra på träningsdagar. Kan ju inte ha högre förbränning!?
21 juli, 2010 at 10:09 #459440Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:väg dig varje dag, men ta bara veckosnittet som din ”vikt”, annars kommer det ju variera från dag till dag hur mkt vätska och mat i tarmarna osv du har..Okej! Tänkte på de där med rage osv. Kör ju med det på träningsdagar. Binder och släpper säkert vatten, sen äter jag lite olika + ”toa” besöken har varit färre nu under diet jämfört med bulk. Typ var tredje dag haha. Trots högfiber protein kost :yikes:
21 juli, 2010 at 10:54 #459441Anonym anvandareMemberJojjep91 wrote:Okej! Tänkte på de där med rage osv. Kör ju med det på träningsdagar. Binder och släpper säkert vatten, sen äter jag lite olika + ”toa” besöken har varit färre nu under diet jämfört med bulk. Typ var tredje dag haha. Trots högfiber protein kost :yikes:jag hoppas du skojar?
3 på en dag är nog närmare sanningen för mig.
dock schysst form på bilderna:emo-thumb
21 juli, 2010 at 12:04 #459442Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:jag hoppas du skojar?3 på en dag är nog närmare sanningen för mig.
dock schysst form på bilderna:emo-thumb
Jag ligger nog fan också på var tredje dag, skönt
21 juli, 2010 at 14:01 #459443Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jag ligger nog fan också på var tredje dag, sköntså antar jag att ett toalettstols byte är nödvändigt vart annat år?
21 juli, 2010 at 14:24 #459444Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:jag hoppas du skojar?
3 på en dag är nog närmare sanningen för mig.
dock schysst form på bilderna:emo-thumbNej de sant
Gustaf Lindberg wrote:Jag ligger nog fan också på var tredje dag, sköntHaha okej då är vi två!
Emil Lundberg wrote:så antar jag att ett toalettstols byte är nödvändigt vart annat år?Hahaha aa
DAGENS PASS RYGGTJOCKLEK + BICEPS
MARKLYFT 3×6
130×6
132×6
135×6STÅNGRODD 3×6
90×6
90×6
90×6STÅNGCURL
40×10SITUPS PÅ LUTANDE BÄNK
Kv x 15
Kv x 15
Kv x 15Helt okej pass. Marken känndes bra med start från ställ. Skippade chinsen kör dem på böj dagen istället. Hoppas på volym och styrka i ryggen nu! Tränade helt klart ryggen för hårt innan!
Lite filmer med + en latspread under en av filmerna som någon ville se
Marklyft set 3, 135×6
[youtube=S768cvBIkHw]Stångrodd set 2, 90×6 + en latspread.
[youtube=8Pw7yhWnNpE&feature]21 juli, 2010 at 15:11 #459445Anonym anvandareMemberDra mig baklänges vilken galen latsspread! Nu blir du fan tvungen att ta en bild på den och slänga upp på den sjuka V-formen.
21 juli, 2010 at 18:31 #459446Anonym anvandareMembernible wrote:Dra mig baklänges vilken galen latsspread! Nu blir du fan tvungen att ta en bild på den och slänga upp på den sjuka V-formen.Sa ju det.. Helt insane :worship:
21 juli, 2010 at 20:16 #459447Anonym anvandareMemberRiktigt snygg fysik har du.
Men jag tänkte fråga varför du inte kör marklyft från just marken? Och kör dom ”döda” alltså utan lite studs i backen? Tycker det verkar vara flera gymmare som kör så med studs. Fattar dock inte varför
21 juli, 2010 at 20:34 #459448Anonym anvandareMemberRiktigt fina lyft.
21 juli, 2010 at 21:44 #459449Anonym anvandareMemberSnacka om att fälla ut vingarna!:up:
22 juli, 2010 at 00:55 #459450Anonym anvandareMembernible wrote:Dra mig baklänges vilken galen latsspread! Nu blir du fan tvungen att ta en bild på den och slänga upp på den sjuka V-formen.Haha!
Niclas Holgersson wrote:Sa ju det.. Helt insanehe_N_rIk wrote:Riktigt snygg fysik har du.Men jag tänkte fråga varför du inte kör marklyft från just marken? Och kör dom ”döda” alltså utan lite studs i backen? Tycker det verkar vara
flera gymmare som kör så med studs. Fattar dock inte varförTack, är för liten dock. Jag kör från ställning för jag suger kuk i marklyft.
Det började med att jag alltid körde från ställning, fråga mig inte varför Sen började jag köra från marken för ville köra ”ordentligt” och märkte att jag är mycket klenare när jag kör från marken, alltså första repetionen blir sämst. Är för klen nånstanns, eller så suger tekniken just där. En gång rammlade jag framåt och har skadat ryggen för jag körde utan skor, så vågar inte köra med start från mark än då tekniken måste sitta bra där först och ryggen är som mest känslig just första repetionen, skadan har inte läkt helt än så vill inte riskera något i onödan och köra med ”hyffsad teknik” utan kör på 100% säkerhet.Inte konstigt att tekniken suger när jag aldrig tränar med start från marken. Får började göra det sen igen. Men då får jag droppa 10-15kg.
Gustaf Lindberg wrote:Riktigt fina lyft.Jasså? Tack.
Lowgrein wrote:Snacka om att fälla ut vingarna!:up:22 juli, 2010 at 09:46 #459451Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:dom (vingarn) verkar fästa ganska högt, det plus getingmidjan ger helt klart ett V-format intryck.Hehe spänner konstigt. Vet inte om jag har så smal midja rent måttmässigt. Ligger väl runt 77-80cm beroende på vikt.
Men många påpekar midjan IRL. Pappa hade en jävla vform när han tränade ”sa” han22 juli, 2010 at 10:03 #459452Anonym anvandareMemberSpänner jag magen dvs magmusklerna så åker midjan ner på 76cm. Avslappnad ”utryckt” runt 79cm :S Haha.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.