VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 333 total)
  • Author

well well lite mera plugg fixar vi innan sangen. Maste bara saga en sak, om ni gillar maffia serier, se The Black Donnellys, riktigt härlig. Natti natti

efter en harlig langvarande atar dag igar sa ar det dags for normal mangd igen, men kanns gott och harligt tryck i kroppen. Nu ska jag plugga vidare infor morgon dagens tenta vilket jag tror kommer ga bra. har atit en skon omelett pa 2 hela agg och 3 aggvitor samt 1,5 dl fiberhavregryns grot pa sidan av. Peace out

Snart kommer min älskling hem och lyser upp min trakiga studiehelg, men maste fortsatta att plugga lite till sedan i vilket fall som helst. Precis atit 270 gr kottfars och 50g pasta, MUMS. Peace

Ja gott folk da var tentan avklarad, och den gick nog vagen, kandes riktigt bra faktiskt da jag skrev den sa vi hoppas val pa det basta. nu ar det bara soka mera jobb, for jag vill jobba mera och tjana mera hehehe. Well ben och axlar igar, gick helt ok, men tar vila idag, kanner lite slet i axeln samt skonare att vara hel fresh imorgon da man ska kora brost och mage samt lite biccar, sa axeln inte nots for mycket. Nu blir det 200g kottfars och lite pasta. Peace

Well dags att knalla till sangs nu gott folk, ska bli skont med lite somn. Varit in och titta lite kost tillskott som jag ska kopa till veckan nu nar lonen kommer, weee, ser framemot det. Imorgon brost biceps och mage, YES.Sitter och lyssnar pa Disturbed med laten get down with the sickness, fan sa bra lat, pepp blir man och arg. god natt allihopa. MVH cesse

Ny dag och ett javla sug for dagens pass, ska bli riktigt kul, ser sa mycket framemot det. Well Well nu ar det bara fortsatta att jobba pa har pa kontoret. PEace out

nu har vi laddat med lite kottfars och pasta, mycket kott lite pasta :). sedan blir det en pre work out drink och lite BCAA. om 40 min smäller det. PEACE

Passet var harligt igar, men enda sa kanner man av axeln lite annu, fan vad gay det ar, men men bara ha talamod och halla sig lugnt, myycket kontakt, sedan far vi val se da vi kan dunka pa redigt, men men kontakt ar det viktigaste sa ar det. idag blir det nog vila sa tar vi ryggen imorgon och armar pa lordag, eller sa blir det enda rygg idag sedan armar imorgon, och lordag ett extra pass annars hel vila i helgen. PEACE :)

Har all typ av humor, en riktig allatare.

Denna Är ju sa go :D

[youtube=http://es.youtube.com/watch?v=Ns3VIvgyXPk]

well gott folk vilken grymt rolig helg, har haft det suverrant med utgang, gymtraning, mat och mys med donnan. rygg passet i fredags gick fin fint samt arm passet i lordags. Imorgon mandag ar det ben och axlar som galler och det ar ju bara till att dunka pa som aldrig forr. ha det bast allihopa. MVH cesse

Fy vilken dag pa jobbet idag, varit en hejdans massa folk och mycket att dona med, men visst grymt bra pa ett satt, tiden gar fort :). Nu ar det dags for lite nutrition sedan ben och axlar pa gymmet. Peace

[youtube=http://es.youtube.com/watch?v=t3rzUVAHVd4]

bra sang och cool video

gott folk ben och axlar idag, dock lite kort, 30 min men vi korde pa nagra extra set i benbojen och bara att peppa upp sig lite sa gjorde man ju en aningen mer kilo massigt samt reps, sa det var skoj. Axlarna rullade pa fint med. Imorgon vantar brost och mage samt lite biceps. PEace out

MMM MMM en dag till gjord denna vecka. ska se lite pa sjunde sasongen av 24 nu, tycker det ar en javligt bra serie, men en favorit som jag har stort hjarta for och som tyvarr bara gjordes en sasong av ar THE BLACK DONNELLYS, underbar. Well ikvall ar det brost biceps och mage som galler,ska bli roligt :). MVH cesse

Well gott folk, brost och mage igar, sket i biccarna, det far sitt pa lordag med triceps. Ikvall kan det bli rygg, annars imorgon, men tror att vi dunkar pa ryggen idag for det ar ju sa jakla roligt. Brost for ovrigt gick bra igar, var ett roligt pass. Ha det bast allihopa. PEACE out cesse :)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.