VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 333 total)
  • Author

Ja folk som ni har sätt, halsen med slem, inget farligt, men kannt att det trycker vidare mot näsan, man k_änner att det hänger i luften men har inte trängt ut ännu, men det skiter jag i idag, nu har jag varit tillräckligt snäll mot min kropp och vilat och försökt fa den bra med mycket vila o mat, men nejda, otacksam är den, sa dâ tänker jag vara otacksam tilbaka och dunka pa med ett fint pass idag, sa jävlar far vi se vad som sker.

OVer and out/ cesse boy som är trött pa att vila :)

Seg som man var blev det vila , sedan ivÄg pa natten för att köra sitt skift och itne gjorde det bättre för halsen, sa far väl bli en hel vilo vecka fran trÄningen, sova och vila samt ÄTA SOM FAN och dricka varmt och mycket vatten underh elgen, som vi kan dunka skiten ur oss pa mandag igen. Trevlig helg allihopa. PEACE OUT!!!!

Jahapp men torskade och blev samre efter nattskiftet, men det var da, idag är det ju mandag och vi var frisk och kry som fan efter en rejall atardag pa lordagen och mycket vila och slappande, samt hela sondagen med. Dunkade ben och axlar, ratt mjukstart, ett ok pass men inte mer an sa. Imorgon brost och biceps samt mage. NATTI NATTI. MVH Cesse

Gott folk, igar var det gymmet, blev brost och lite biceps lätt, för att mjukstarta efter förra veckans förkylning. Kommer bokföra passen fran och med nästa vecka igen. Well ha det bäst allihopa, idag blir det en lugn dag med min dam som har varit borta i 4 dagar. MVH cesse

MMMM sa sugen att träna, och om 2 timmar blir det rygg och mage, MMMM ska bli sa gott. MVH cesse

Rygg i fredags samt armar, 1,5 timme, men gott var det, allt for att kunna vara med kära flickan under helgen. Pa mandag ska jag borja äntligen med min nya preworkout produkt, ska bli intressant att se om man far en bra effekt, av smakexempelna som jag fick, sa badar det gott, samt kirrat 3 kg protein, mums, annars tar det slut sa fort. Well trevlig Söndag. MVH cesse

Tja mannen! Härligt att höra att ni kommer till Sverige och Linköping! :D Blir grymt skoj att ses! Hör av dig när det är dags, du vet att det finns plats för er här. Kör hårt med träningen! Ha det gott

Redders wrote:
    Tja mannen! Härligt att höra att ni kommer till Sverige och Linköping! :D Blir grymt skoj att ses! Hör av dig när det är dags, du vet att det finns plats för er här. Kör hårt med träningen! Ha det gott

Ser framemot det jag med kompis ska du veta. Tusen tack vännen, hör av mig i tid till dig sa styr vi upp det bra. Ha en härlig vecka vännen. MVH cesse:emo-thumb

Jahapp da var det dags for brost, biceps och mage nu, ska bli gott. dunka pa lite :D. PEace out!!!!

YEAH Brost och biceps igar, var gott, men lite kanning i axeln efter, inget grovt ,men det ar inte stort, bara kora rotator traning och stretcha. Well ikvall blir det rygg och mage. PEACE

Well gott folk, med mycket störningar med sömn under denna vecka, sket jag i ryggen igar och tog en fin siesta. Men ikväll ska det dunkas pa fint samt magen, ska bli riktigt skont och imorgon ska armarna fa sitt. Peace out!!!!!

Sov sjukt lite i helgen, sena nätter och lite utgang, dock utan sprit, tog sitt enda pa kroppen. Men sovit som en lite bÄbis nu i tva dagar, sa idag ska vi allt ivag och dunka ben och axlar. FRESH TO DEATH. Well ha det bäst allihopa.

MVH cesse :)

Hej Gott folk! Gymmet igar kvall, fick bli bröst och biceps, var för seg för att köra ben och axlar(ursäkt), samt hade jag tagit lite väl manga proteindrinkar och magen var inte sig själv, vilket gjorde att det kunde bli lite riskfyllt att dunka pa benböj samt pressar :). Ikväll blir det rygg och triceps och imorgon dunkar vi benen och axlar sa det star harliga till. Ha en bra dag allihopa. MVH Cesse

Ryggen och triccarna fick smaka sitt igar, det var riktigt harligt och traningsvarken sitter fint idag. Ser ut att vi dunkar ben och axlar idag, ska bli skoj. Maste fan skarpa mig med magovningarna alltsa, vart mycket lat pa den fronten det senaste halvaret, sa det ar dags att andra pa det, samt borja oka upp cardion. Peace out!

Well gott folk annu en helg avslutad, och grymt bra var den som vanligt. Mycket sol, gym, utgang och mat i mangder. Igar at jag sa mycket paella sa jag holl pa att svalla sonder. Höres av. MVH cesse

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.