- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2009 at 06:11 #627911Anonym anvandareMember
Två dagars träning har det blivit och först ut blev det ben och axlar, skönt som tusan och värken sitter i ännu, och idag körde jag bröst och lite biceps. Imorgon är gymmet stängt pga farsdag, samt alla som jobbar är lediga i Alcala där jag bor, lustigt va ? Om ni undrar varför jag skriver nu är det för att jag precis kom hem från en utgång, så nu är det sängen och sova x antal timmar. SImma lugnt allihopa.
Natti natti
19 mars, 2009 at 08:39 #627912Anonym anvandareMemberJag vill också bo i Spanien och vara ute till 06.11 på nätterna Iofs kanske klockan inte stämmer överens med verkligheten där nere!
19 mars, 2009 at 16:42 #627913Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jag vill också bo i Spanien och vara ute till 06.11 på nätterna Iofs kanske klockan inte stämmer överens med verkligheten där nere!hehe Gustav, du skulle nog tycka om Spanien en hel del. I stort sätt alla svenskar som kommer gillar det, men som man säger borta bra men hemma bäst. Det som är underbart här är SOlen, för det är nästan alltid sol och värmen kommer ju tidigt här, ligger runt 20 grader nu, så inte kan man vara ledsen direkt. Samt folket är ju glada och framåt här, man går ut sent och har tid på sig att ta det lugnt och inte stressa till saker och ting, och det tycker jag om mycket. Ha en trevlig helg.
MVH Cesse:emo-thumb
19 mars, 2009 at 17:16 #627914Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:hehe Gustav, du skulle nog tycka om Spanien en hel del. I stort sätt alla svenskar som kommer gillar det, men som man säger borta bra men hemma bäst. Det som är underbart här är SOlen, för det är nästan alltid sol och värmen kommer ju tidigt här, ligger runt 20 grader nu, så inte kan man vara ledsen direkt. Samt folket är ju glada och framåt här, man går ut sent och har tid på sig att ta det lugnt och inte stressa till saker och ting, och det tycker jag om mycket. Ha en trevlig helg.MVH Cesse:emo-thumb
Man kanske skall damma av högstadiespanskan och sätta sig på ett plan och bosätta sig där nere några månader. Ursäkta om jag går väldigt offtopic från träningen nu men hur ser jobbsituationen ut där nere? Du får gärna PMa mig svaret så slipper jag förstöra mer här inne!
24 mars, 2009 at 19:19 #627915Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Man kanske skall damma av högstadiespanskan och sätta sig på ett plan och bosätta sig där nere några månader. Ursäkta om jag går väldigt offtopic från träningen nu men hur ser jobbsituationen ut där nere? Du får gärna PMa mig svaret så slipper jag förstöra mer här inne!Tjena mannen! Ingen fara roligt att du fragar och du vet detta är ju dagsboks delen sa det Är ju fritt fram för denna typen av inlägg . Situationen är som hemma och lite sämre, jag har haft oerhörd tur tackvare kontakter sedan mitt utlands¨förra aret att jag fick praktik här pa universitetet, men annars A¨r det rätt mörkt. Men klart svenskar är omtyckta och kan du kommunicera sà kan du säkert fixa barjobb etc här. Keep it up in the gym :up:.
MVH cesse
24 mars, 2009 at 19:21 #627916Anonym anvandareMemberHej gott folk! Vet att jag har varit dälig pa uppdate här angaende pass osv, det är REN LATHET, sa inga ursäkter det är precis sa läget är. Hade en grymt bra helg med min flickvän med lite tursim utanför Madrid samt lite flängande pa köpcentrum sa det har varit bra. Dunkade rygg och armar i Lördags, vilket funkade fin fint. Igar korde jag och min käre vän Marco bröst och biceps, var skoj skoj och idag tänkte jag ge rygg och triccar sitt och imorgon ben och axlar. HA det great. MVH cesse
24 mars, 2009 at 19:21 #627917Anonym anvandareMemberEn bra ursäkt att inte hänga här är ju PGA den underbara solen som skiner sa starkt här i spanien, man vill gärna vara ute och njuta .
25 mars, 2009 at 13:12 #627918Anonym anvandareMemberUNDERBART rygg, triceps och mag pass igar, gick fin fint och man kánde sig fyllig, kul att ha den känslan ibland. I april efter pask aker växeln in för hardare diet för att komma in fint till sommaren, men ok ingen av er kommer se mig da jag kommer i augusti, men kanske hinner flexa lite da i Sverige om vadret tillater hehehe. Ha en kalas bra dag. Idag ska benen och axlarna fa sitt. PEACE
30 mars, 2009 at 12:45 #627919Anonym anvandareMemberJahapp da kom hosten till spanien med bara 16 grader, usch sa kallt , men men far val ga efter 2 perfekta veckor med sol och molnfritt . Ikvall blir det ben och axlar eller brost och biceps, vet ej riktigt, men aterstar att se vad som dunkas. pa lordag kvall kommer jag till Sverige, sa nu i veckan blir det hardgymmande, äta pa samt packa resvÄskan. Ha det bäst allihopa, trevlig dag.
MVH Cesse
31 mars, 2009 at 09:49 #627920Anonym anvandareMemberHej gott folk! Igar blev det bröst och biceps och jÄvlar, första gangen pa länge var man tillbaka pa lite tyngre vikter iallafall i biccarna, brösten blir det lugnt eftersom jag känner av axeln och det är bara köra pa kontakt, har märkt att dem blivitbättre av det samt utvecklats mer och det var ju det jag självklart ville att dem skulle göra. Sakta men säkert. Well ikväll blir det Rygg och triceps. Ha det gott. MVH cesse
1 april, 2009 at 11:11 #627921Anonym anvandareMemberIgar blev det Rygg och mage, fan vad skont, som alltid pumpa och dunka skiten ur ryggen, bara mata som fan. 55 min tog passet. Ikväll blir ben och axlar, ska bli skoj med. Snart är det Sverige dags, ska bli skoj . Ha det bäst allihopa. PEACE
2 april, 2009 at 12:59 #627922Anonym anvandareMemberVet ej hur jag gör idag, men tror jag kör armarna före ben och axlar, da nattskift väntar, och dunkar skiten ur tentacklerna imorgon. Well well fullt ös medvetslös.
PEACE
3 april, 2009 at 12:12 #627923Anonym anvandareMemberMMMMMM jag är sa glad för det är underbart väder idag och passet igar var GRYMT pepp och roligt. Armar med superset, MMMM grym pump och bra drag genom hela passet, samt körde jag mage vilket var gott. Ikväll blir det Ben och Axlar, DRIVE IT ALL OUT, sedan imorgon pa morgonen SWEEEDEN YEAH . Peace out
14 april, 2009 at 19:32 #627924Anonym anvandareMemberJahapp gott folk, back again in Spain efter en härlig vistelse i Sverige, var riktigt gott att vara pa hemma mark och checka läget. Men nu är man tillbaka i det soliga Spanien och träningen Är det bara att dunka pa med. Vi höres av. MVH cesse
15 april, 2009 at 13:22 #627925Anonym anvandareMemberJapp och det blev bröst, snabbt och intensivt (35 min).
jag körde Lutande hantelpress, Plan hantelpress, pecdec med handgrepp och dips i maskin.
Lutande Hantelpress
*15kg 20 reps
*20kg 20 reps
*30kg 12 reps
*40kg 8 reps, med hjälpKörde mycket strikt och kontrollerat da jag vet att min axel inte är helt 100a samt att jag maste det för min bröstutveckling, använder mina axlar för mycket annars och far inte upp korgen. Sa kort o gott, I bröst gäller det för mig att köra redigt med kontakt.
Plan Hantelpress:
*20kg 15 reps
*30kg 12 reps
*30kg 10 reps
*30kg 10 repsSkont tryck i korgen.
Pecdec med handgrepp
*36kg 15 reps
*54kg 12 reps
*54kg 12 reps
*54kg 10 repsDips i maskin:
*Halv magasin ( vet ej kg): 15 reps)
*Fullt magasin : 12 reps
*Fullt magasin : 12 reps
*Fullt magasin : 10 reps.Helt ok pass och skönt var det. Ikväll blir det rygg och mage.
Vikten har legat pa 98kg nu under 3 manader, tappat 3 kg da jag började smyg dieta lite latt och vi far val se hur jag lyckas omvandla resterande, blir hardare diet växel nu.Ha det bäst allihopa.
MVH cesse :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.