- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2009 at 21:16 #627926Anonym anvandareMember
yes gott folk igar var det vila men i förrgar körde vi rygg vilket funkade fint men lite sma trött, men enormt bra tryck genom hela passet och skon träningsverk nu andra dagen i rad. Nu ska jag iväg och dunka armar samt mage, ska bli super skoj. Ha det bäst. MVH cesse
17 april, 2009 at 21:21 #627927Anonym anvandareMemberFavvo lat for tillfället, blir pepp och tänker pa Phil Heath, nu till gymmet och pumpa upp kablarna till armar
[youtube=pKv7dDFpCbk]
19 april, 2009 at 13:39 #627928Anonym anvandareMemberJa gott folk, da var annu en träningsvecka över och jävlar vad det kändes bra i ben och axelpasset, viktmässigt inte men det är ju föor att man tänker tilblaka pa den gamla goda tiden da man var rundare och goare med mer power dock en form likt en säl. nu är det mindre sälform och förhoppningsvis kommer styrkan sakta men säkert tillbaka på en bättra formad kropp så att man inte alltid behöver se ut som en säl när man vill vara stark.
Nog snackat, så här såg passet ut.
BEN OCH AXLAR
[/b]Benböj med fristång ( loooong time ago)
*Stången 20 reps
*40kg 20 reps
*50kg 15 reps
*60kg 12 reps
*70kg 10 reps
*80kg 10 reps
*90kg 10 reps
*110kg 8 reps
*120kg 4 reps
*130kg 2 repsSaknat att köra fritt var länge sedan, får väl skylla att man varit en bekväm nisse som velat kört i multipower, men fan nu inser man hur mycket härligare det är att var tillbaka med fri stång, känns så mycket bättre i benen. Var lat och körde inget mera ben, men LOVAR att nästa vecka är alla andra övningar inkluderade med som hacksquats och benpressar. Känns bra idag för övrigt i benen. BACK TO THE BASIC:up:
AXLAR
Hantelpressar:
*15kg 20 reps
*20kg 15 reps
*30kg 10 reps, hjälp pa dem två sista.
*32,5kg 7 reps, hjälp pa dem två sista.Kändes fint, var ett bra tag sedan med denna övning med då jag alltid kör militärpressar i smith, kul med variation.
Sidolyft med hantlar stående
*10kg 12 reps
*12kg 10 reps
*15kg 8 repsRaka lyft at sidan med hantlar
*10kg 8 reps, dropp till 5 kg och 6 reps till
*10kg 8 reps, dropp till 5 kg 5 reps till
*10kg 7 reps, dropp till 5 kg 4 reps tillShruggs med hantlar:
*40kg 15 reps
*45kg 15 reps
*45kg 15 repsSkönt pass som tog bra, men det är dags att slänga in baksidan med, varit dålig att träna den på sistone och det är viktigt att ej glömma bort det.
Ha en bra dag allihopa, imorgon är det nya tag igen.
MVH Cesse :emo-thumb
21 april, 2009 at 12:09 #627929Anonym anvandareMemberIgar blev det pattar och mage med marco, riktigt skönt pass och jävlar vad det tog bra, har bra värk i brösten ännu. Ikväll är det rygg som gäller. PEACE
22 april, 2009 at 12:45 #627930Anonym anvandareMemberRoligt med rygg och dunkade det pa med härliga övningar och det tog 1 timme. Ikväll kan det bli armar, ska bli gott.
Well ryggpasset i kort:
Latsdrag frampa med normalbrett grepp.
Drag bakom nacken med brett grepp.
Drag framfor med brett grepp.
Drag med triangel till brostet.
Drag till brostet med rak stang
Stangrodd i smithen.
Hantelrodd.
Pullovers i maskin.
Rodd i maskin
Fina grejor :emo-thumb, älskar att dunka skiten ur ryggen med manga ovningr, blivit som en kärlek och ett maste, Är sald pa det.
MVH Cesse:emo-thumb
24 april, 2009 at 10:25 #627931Anonym anvandareMemberBRa gregor i forr gar pa armpasset, förjävla pump och tryck i armarna, det gick undan och bra, samt magen fick sitt. Ikväll blir det Ben och axlar, WEEEEE . MVH cesse
25 april, 2009 at 14:31 #627932Anonym anvandareMemberKörde ben igar samt axlar vilket var skoj ochj det gick fint, men kommer inte ägna detta inlägg till att berätta mer om det utan att en grabb som jag inte träffade mycket men snackade rätt flitigt med pa forumet samt pa nätet har gatt till andra sidan och vill bara säga att det är en stor förlust av en sadan bra person. Det lilla jag träffade Paul gav ett tillräckligt bra intryck att killen var en social och härlig person. Du lämnade denna värld för tidigt mannen, du kommer bli mycket saknad. Vila i frid, min tankar gar till dig och din familj. // Cesse
27 april, 2009 at 14:21 #627933Anonym anvandareMemberSnacka om att din avatar är orättvis mot dig.. du ser mycket biffigare ut i verkligheten!!
Axeln är så sjukt mycket bättre:)27 april, 2009 at 22:28 #627934Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Snacka om att din avatar är orättvis mot dig.. du ser mycket biffigare ut i verkligheten!!
Axeln är så sjukt mycket bättre:)Man tackar mr teen beafcake, kul att höra sa fina ord fran en kille som sig, well kanske far fixa bättre bilder fran gymmet i veckan, dags att slänga in lite nog. Hoppas dem ger dig na vettiga resultat pa axeln snart stackare, samt att du kryar pa dig bra. MVH cesse :up:
27 april, 2009 at 22:29 #627935Anonym anvandareMemberDunkade bröst samt mage ett mycket bra pass med fin kontroll och tryck i pattarna hela passet, mycket strikt utförande i alla övningarna, precis vad jag behöver för mina kassa pattar, sakta men säkert tar det sig lite och blir lite lite lite lite bättre, men MYCKET kvar. Well well nu är det dags för lite krubb. PEace out
28 april, 2009 at 10:18 #627936Anonym anvandareMemberIkväll blir det ryggen som ska fa sitt, JUPPY, skoj skoj .
30 april, 2009 at 00:00 #627937Anonym anvandareMemberTja gott folk! Blev aldrig rygg igår, MEN dock blev det något utöver det vanliga idag nämligen rygg på eftermiddagen vid 15.30 till 16.30 och sedan armar klockan 22.00 till 23.00. Känns jävla gött nu kan jag säga,kommer sova som ett litet barn. Imorgon väntar Ben och Axlar.
PEACE out och godnatt
30 april, 2009 at 21:51 #627938Anonym anvandareMemberSkont ben och axelpass idag, rätt intensivt och ok vikter, var upp pa 40kg i hantelpressar for axlarna var skoj, dock med hjälpa där men skönt var det, bara fortsätta att dunka pa. PEace out och TREVLIG VALBORG!!!!!!:emo-thumb
4 maj, 2009 at 14:29 #627939Anonym anvandareMemberMMM vilken grym helg, var till södra Spanien och sag mig omkring, riktigt vackert och härligt. Idag är det Bröst och mage som gäller samt blir det nog lite biceps ocksa. Ha det bäst allihopa. MVH Cesse
4 maj, 2009 at 20:26 #627940Anonym anvandareMemberJaha gott folk, idag blev det bröst, biceps och mage med min gode vän Marco och passet gick helt ok. Som jag alltid nämner här, min axel har blivit bättre men fortfarande inte 100% men jag känner att jag kan ta i mer nu och vaga pusha mer vikter, men maste vara försiktig sa inte ego tar över smartheten.
Men som sagt var bra pass som tog cirka en timme att köra.
Dunkade fyra bröstövningar, tre bicepsövningar och tva magövningar, helt ok.
Bara fortsÄtta som man gör nu.
Imorgon är det rygg som gäller, sa härligt.
Ha en bra kväll, nu ska jag ut och njuta av den underbara solen, värmen ligger pa 25 grader nu
Peace out
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.