VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 333 total)
  • Author

Jahapp folk här är det 30 grader och gott, ska ut i solen nu och njuta lite, senare blir det Rygg pass, MUMMA. PEACe :)

Hej gott folk! Igar dunkade vi ryggen, fan sa gott det var rent utsagt, fick smaka redigt mycket som vanligt, vilket jag älskar. Idag blir det lite baksida axlar och mage samt cardio. Kopte lite tillskott igar, proteinpulver och Hot blood, härliga grejor. Ha en bra dag allihopa and keep it up in the gym. MVH cesse :)

Tjena kompis! Ser att du kör på bra, härligt!! Augusti då vet du vad som gäller :bb2:

Redders wrote:
    Tjena kompis! Ser att du kör på bra, härligt!! Augusti då vet du vad som gäller :bb2:

Tack vännen, alltid härligt att fa peptalk fran dig Sveriges dolda muskelman, förbilden. Klart och det bÄsta Är att marina nu har fatt sitt friar bekräftat sa vi kommer alla pa samma gang. 7 Augusti är vi i Linkan igen, Fan vad vi ska lyfta, längtar sa mycket :P.

Ha det bäst.

MVH Cesse:up:

Igar drog jag ivÄg med min vän Marco för att dunka ett litet extra pass. Pa hans schema stod det rygg och mitt lite baksida axlar. Lugnt och skont pass pa 40 min for att starka bakredelen mer och mer. far se om jag dunkar armarna idag eller vilar en dag nu och dunkar dem imorgon, tror mer pa det. Vädret är ju sa great här nu 30 grader och klarbla himmel, bara att ta vara pa det. Ha en underbar dag allihopa.

MVH cesse

Igar blev det en härlig torsdag med bara donnan hela dagen. Ikväll blir det Armar och mage som ska dunkas hart, MUMS. PEACE out!!!!

Jag har haft en bra helg med mycket sol, vilket gör gott för kroppen. Idag är det dags att dunka Bröst och lite biceps samt Mage, blir fina fisken. PEACE OUT!!!

1 timme bröst och biceps blev det idag, riktigt bra pass ma jag säga med Marco, vi pushar varandra bra vilket är sjukt kul och det ger mycket för ens utveckling. Nu är det dags för 350g kycklingfile sedan sängen. Ha det bäst allihopa. MVH cesse

MMMMM rygg idag, fy fan vilket tryck och jag dunkade 7 övningar inom 30 min, svetten bara sprutade i hettan, men härligt var det. imorgon väntar armarna. PEACe

Bra tryck i ryggen idag, Sa härligt, ¨känns som om man skulle kunna flyga :D. Idag blir det nog armar som det ser ut som, MMMMM fina grejor samt mage. Ha det bäst allihopa. MVH cesse

Vilat tva dagar fran gymmet för att spendera kvalitativ tid med min kÄra älskling som flänger runt en hel del med jobbet sa det har varit gott. Men idag ska det dunkas armar och mage sa det star härliga till och imorgon blir det Ben och axlar. Solen skiner starkt här i Spanien och tempen ligger pa 30 grader och molnfritt, MUMS :).

Jaha gott folk har man Ätit 6 XL Ägg och lite sallad efter dagens armpass, fan vad det dunkades och svettades, men underbart var det och vikterna var väl rätt ok. Nu ska jag sova lite siesta så jag pallar med lite utgang i natt, men dock nyktert som alltid. Ha en trevlig helg allihopa. MVH Cesse :)

DRIVE IT ALL OUT!!! IDag dunkades det ben och axlar, på en timme och gud vad jag svettades här i värmen, men det är så härligt. Droppat 5 kg sedan julas nu, långsamt och fint och ja formen lite bättre samt att styrkan ändå ökar på, och det är det jag vill ha, mer definition långsamt med säkert och styrkan upp. PEACE out, ikväll blir det utgång igen. MVH cesse :)

Ätardag idag gott folk.

Detta är vad som har gått i fram tills nu.

12.00, vaknade och drog en Hot blood drink samt prottedrink på 20 gr protein mixat i vatten.

13.00, ben och axel pass

14.00, passet avslutas och direkt efter en drink med 55g protein och 70g snabba kolhydrater.

15.30 två skivor fullkornsbröd med 40g fettsnål ost på samt 40 gr kalkon, en liten brylepudding samt en yogurt pa 125 gr.

15.50: på burgerking och drar en whopperburgare + en liten doble baconcheese burgare light cola och lite pommes.

18:45. tva skivor fullkornsbröd, 40gr kalkon och en proteindrink på 30g protein.

21.30: 250 gr kycklingfilé, sallad, 15cm lång baguett med 80g fettsnål ost, 40g serrano skinka, ett glas multivitaminjuice och två minichoklad donuts till efterrätt.

Återstår resten av halva baguetten att äta sedan innan man ska ut och dansa lite i natt.

Ha det bäst gott folk och BLI GROOOOOOV or die trying :D.

MVH Cesse :)

16

Well ny vecka, ny dag, nya tag :). Idag är det bröst och biceps samt mage som gäller med Marco, ska bli riktigt skoj. Ha det bäst allihopa. MVH cesse

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.