VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 333 total)
  • Author

Skont bröst pass igar som fortfarande känns av idag samt lite finslip pa biceps med nagra discoövningar :D. Idag är det ryggen som ska fa sitt samt magen.

MVH Cesse :)

YEs rygg och mage ska fa sitt om en liten stund, men först tänkte jag innan jag drar till gymmet slänga upp tva dags färska bilder bara för skoj skull.
    Ha det gott allihopa. MVH cesse i ett soligt och varmt spanien (32 grader och molnfritt):D

Steppen1983 wrote:
    YEs rygg och mage ska fa sitt om en liten stund, men först tänkte jag innan jag drar till gymmet slänga upp tva dags färska bilder bara för skoj skull.
    Ha det gott allihopa. MVH cesse i ett soligt och varmt spanien (32 grader och molnfritt):D

Riktigt bra bilder men jag tkr fortfarande att det ser bättre ut IRL:up:
    Ser ut att finnas lite kött på hjulen.

Men duuuh.. 32 grader lät inte helt j*vla fel.
    Ta en pina colada och sätt dig i solen gosse:P

arne_fan wrote:
    Riktigt bra bilder men jag tkr fortfarande att det ser bättre ut IRL:up:
    Ser ut att finnas lite kött på hjulen.

Men duuuh.. 32 grader lät inte helt j*vla fel.
    Ta en pina colada och sätt dig i solen gosse:P

Man tackar mr teen genetic freak ;) aldrig fel att höra dem orden fran en grymming som dig. Well kanske ser bättre ut da men men vad ska man göra, sa här blir det pa bild iallafall, far väl börja ta riktiga action pics pa gymmet och posa lite dár. Yes du det är bra göddigt, fint för kroppen. Jo visst kan jag det om den är alkoholfri sa :D. Ha det bäst och krya pa dig. MVH Cesse

Da var ryggen klardunkad och ja det blev ett riktigt härligt pass med bra tempo och mycket övningar. Nu väntar jag pa att min älskling ska komma hem sedan kommer vi fa besok i natt av tva vanner, ska bli riktigt roligt. Ha det bäst allihopa. ARRIBA!!! :D

Mycket snuvande och sömnproblem pga av värmen här, men det är bara att försöka sova lite siesta idag och sedan dunka GUNZ. har besök av tva vänner fran Tyskland, trevligt som tusan. Ha det bäst allihopa. MVH cesse:up:

Gott med armar igar, gick riktigt fint i den härliga hettan. Idag blir det ben och axlar, ska bli fint det med. PEACE :)

YES gott folk, armar och axlar i rasande fart pa fredagen och gott var det, och sedan dans hela natten lang pa lite uteställen men självklart utan sprit i kroppen. Nu är det sondag, solen skiner starkt och imorgon nya tag med brost och mage. Trevlig kväll allihopa. MVH cesse

yes gott follk ny vecka och en ny gym vecka. Om 30 min bär det av för ett bröst och magpass, ska bli grymt härligt. är sa peppad samt sjukt glad att Kevin Levrone ska göra comeback, sa nu jävlar bara dunka. Maste dra upp min favoritvideo igen pa honom bara för att han är sa jävla grym rent utsagt. GO KEVIN :)

[youtube=tjyPS-UNjjw]

Passet idag funkade fin fint, var skoj att dunka pattar och jag kände mig fresh och bra. Sjukligt bra kontakt genom alla övningar, riktigt bra och kontrollerat utförande i alla övningar, sa det är väl bara att fortsätta sa. Kommer nagra bilder senare. PEACe

Woho, tisdag gott folk och ja lite sliten, igar firade jag en kompis födelsedag och det blev en lang dag men med god mat och mycket skratt. Sovit grymt lite, men blir väl en siesta efter jobbet idag :D. Hoppas pa ryggpass ikväll annars far jag ta det imorgon, men jag tror det ska lösa sig. MVH Cesse

Rygg igar kvall, och fan vad bra det gick, hade sadant pepp och sug samt tempo genom hela passet sa det var GREAT :), tog bara 50 min och vi dunkade bra manga ovningar och set, riktigt fint tryck. Ikväll blir det armar och mage, riktigt peppade :). Ha en bra dag allihopa. MVH Cesse

Om nagon timme blir det armar, fan vad pepp jag Är.

Hade med kameran pa ett pass under denna vecka sa tankte att jag slänger upp nagra bilder, det är jag och min vapendragare Marco som syns samt varan stora idol, och ni vet väl vem förstas :D😉

PEACE

:DMera

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.