VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 333 total)
  • Author

Yeees! Skoj me bilder! Ser ut som att du dunkar på bra! I augusti vet du (och jag) vad som väntar. Bara att se till att vara i hyfsad form till dess för då blir det åka av :bb3: Ha det fint och hälsa Marina!

Sluta dwarfa Arnold;)
    Bra bilder björnen!

Redders wrote:
    Yeees! Skoj me bilder! Ser ut som att du dunkar på bra! I augusti vet du (och jag) vad som väntar. Bara att se till att vara i hyfsad form till dess för då blir det åka av :bb3: Ha det fint och hälsa Marina!

Tjena kompis! Well försöker, lite väl klen bara men jag ska nöta pa som fan sa jag kommer dit du är vikingen 8). yes i augusti är slut pa leken och början pa allvaret, the real thing, är SJUKT PEPPAD :D. Hälsa Sofie och vi höres av kompis. KRAM pa dig

arne_fan wrote:
    Sluta dwarfa Arnold;)
    Bra bilder björnen!

Tjena genetic freak! hehehe okej sorry lovar att inte göra om det ;). Björnen, det var nagot nytt, fettot skulle jag säga, för en Björn är ju iallafall stark jag är ju bara rund och go :D. Hoppas du läker bra nu och att du far komma igang med träningen snart, vill verkligen det. PEace cesse:up:

peppet var pa topp och musiken dunkade i mina lurar. Ett grymt bra armpass med bra tempo och vikter, helt ok ma jag säga, MEN bättre ska det bli.

Tog tva bögiga bilder pa mig, fan vad man har kvar att jobba pa maste fa ut mer rygg, mera pattar, mer rippad, sa det är bara till att keep up the spirit and train hard and brutal. Nu Är det dags för lite mat, blir köttfärs och äggviteomelett. Peace och god natt

Där ser man att det finns kött;) Bra sockret.

Min sista dag imorgon på antibiotika, och det känns bättre i huvudet.
    Skall vänta tills nästa Måndag innan jag gör ”comeback”, sedan återstår bara kortison-sprutan=).

arne_fan wrote:
    Där ser man att det finns kött;) Bra sockret.

Min sista dag imorgon på antibiotika, och det känns bättre i huvudet.
    Skall vänta tills nästa Måndag innan jag gör ”comeback”, sedan återstår bara kortison-sprutan=).

Tack kexet men maste nota hart som fan pa ryggen vill fa ut mer vidd och jag forsoker nota pa med latsdrag och chins, det är just upptill for nedre delen har blivit b¨¨atter men när jag försöker köra en dubbelbiceps bakifran ser det riktigt klent ut, grymt jobbigt.

är riktigt glad att din medicinkur snart är över och jag hoppas innerligt att du kan börja köra pa nu och fa göra din berikade come. Grymt att Kevin vill komma tillbaka, vi är ju tva glada över det iallafall 8).

Sov gott vi höres av.

PEACE

Steppen1983 wrote:
    Tack kexet men maste nota hart som fan pa ryggen vill fa ut mer vidd och jag forsoker nota pa med latsdrag och chins, det är just upptill for nedre delen har blivit b¨¨atter men när jag försöker köra en dubbelbiceps bakifran ser det riktigt klent ut, grymt jobbigt.

är riktigt glad att din medicinkur snart är över och jag hoppas innerligt att du kan börja köra pa nu och fa göra din berikade come. Grymt att Kevin vill komma tillbaka, vi är ju tva glada över det iallafall 8).

Sov gott vi höres av.

PEACE

Aa är lite så för mig med att fdb ser lite klen ut gemfört med övriga poser.
    Nöt nöt nöt..

Ja nu har jag inte tränat på 4 månader;) förstår inte hur snabbt tiden gått, men jag måste säga att jag både lidit och njutit

Om han ställer sig på scen eller inte är rätt irellevant i mina ögon, bara han kommer i form så ska det bli riktigt roligt att se! + att han är lite av en förebild för mig:up:

Ser bra ut, klar förbättrade armar om man jämför med avataren. Dags att byta den ;) Riktigt roligt med bilder!

arne_fan wrote:
    Aa är lite så för mig med att fdb ser lite klen ut gemfört med övriga poser.
    Nöt nöt nöt..

Ja nu har jag inte tränat på 4 månader;) förstår inte hur snabbt tiden gått, men jag måste säga att jag både lidit och njutit

Om han ställer sig på scen eller inte är rätt irellevant i mina ögon, bara han kommer i form så ska det bli riktigt roligt att se! + att han är lite av en förebild för mig:up:

Well da fortsätter vi nota pa som vi gör pa alla sätt och vis, HIGH FIVE 8). Ja jag kan tänka mig, blandade känslor, men jag ser verkligen framemot att du kan kliva in i gymmet igen och visa vart skapet ska sta. Ja helt sant, han är en grym jävel, bland de bästa byggare som världen nagonsin har skadat, en okrönt mr olympia.PEACe

Gustaf Lindberg wrote:
    Ser bra ut, klar förbättrade armar om man jämför med avataren. Dags att byta den ;) Riktigt roligt med bilder!

Man tackar Gustaf, men mycket kvar att förbättra, det roliga är att avatarbilden är tagen för bara en vecka sedan, tank vad taskigt ljus etc kan göra samt viceversa :D. lovar att forsóka bli bättre pa att uppdatera med lite bilder, vet att det uppskattas men jag är en liten latis, dock blir det ny journal da jag kommer hem till Sweden och da ska det redovisas allt vill jag lova. Ha en bra kväll. MVH cesse

precis satt i mig en kassein drink pa 30 g protein mixat pa vatten, nu Är det sängen gott folk. God natt. PEace out :)

Well gott folk efter tre dagars träning i rad sa tog jag vila, men imorgon ska benen och axlarna fa sitt. Underbart väder här, 33 grader och molnfritt och stralande sol, LIFE IS GOOOOOOD :D

Hel slut idag, sovit grymt lite sa inget gymmande idag, men dock imorgon kör vi ben och axlar samt mage. Ha en grymt bra dag allihopa. MVH cesse

Ben och axlar igar, gick fint men varmt var det, 35 grader och idag ligger tempen pa 36, men ack sa vackert det är och goddigt, baara njuta pa och fa lite farg. Imorgon ny vecka och nya tag, dUnka brost sa det star harliga till. MVH cesse

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.