- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2009 at 09:41 #627986Anonym anvandareMember
Ny dag nya tag som vi alltid säger. Bröst och biceps, samt mage ska fa sitt idag. WEEEEEEE, DRIVE IT ALL OUT!!!!!!!!
1 juni, 2009 at 13:43 #627987Anonym anvandareMemberRätt fint med 35 grader, klarblahimmel och sol. Fan har nog inte insätt annu hur mycket jag kommer att sakna detta da jag kommer tillbaka till Sverige, men ÄLSKAR SVERIGE finns sa mycket mycket bra saker hemma som ska bli sa härligt att komma tillbaka till med . MVH cesse
2 juni, 2009 at 11:24 #627988Anonym anvandareMemberWoho Bröst och lite biceps igar med Marco, RIktigt bra pass men grymt varmt, man svettas fint i 30 graders hetta, men bara dunka pa och dricka vatten som tusan, musklerna mar bra av värmen. Ikväll blir det Rygg och triceps samt mage. MVH cesse
2 juni, 2009 at 16:11 #627989Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Woho Bröst och lite biceps igar med Marco, RIktigt bra pass men grymt varmt, man svettas fint i 30 graders hetta, men bara dunka pa och dricka vatten som tusan, musklerna mar bra av värmen. Ikväll blir det Rygg och triceps samt mage. MVH cesseKan tänka mig att det är extra viktigt att se till vätske intaget där borta :up:.
Lycka till på passet ikväll:)
2 juni, 2009 at 16:29 #627990Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Kan tänka mig att det är extra viktigt att se till vätske intaget där borta :up:.Lycka till på passet ikväll:)
Jovars, man svettas bra mycket sa man far se till att ha bra västedepaer. Tackar gobiten, hoppas din rehab gar bra, blir du bättre? Haller tummarna för dig, vill se dig pumpa vikterna igen. MVH cesse :emo-thumb
2 juni, 2009 at 16:40 #627991Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Jovars, man svettas bra mycket sa man far se till att ha bra västedepaer. Tackar gobiten, hoppas din rehab gar bra, blir du bättre? Haller tummarna för dig, vill se dig pumpa vikterna igen. MVH cesse :emo-thumbJag ska nog träna imorgon:nod blir intressant att få se hur klen man har blivit.. haha ska se hur liten jag är these days:D
2 juni, 2009 at 16:50 #627992Anonym anvandareMemberSka ut och peppa nu i solen för att bli lite brun samt ladda energi för kvällens pass, Rygg och triceps.
Slänger upp lite klipp pa favoritbyggare fór att peppa mig mera samt er andra :emo-thumb. Ha en bra dag.
MVH cesse
[youtube=x6OGMjwKEgM]
[youtube=JlZdX1YtcPo]
[youtube=Unxb1X5dDGY]
[youtube=gatgkmVIXIs]
2 juni, 2009 at 16:52 #627993Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Jag ska nog träna imorgon:nod blir intressant att få se hur klen man har blivit.. haha ska se hur liten jag är these days:DYEAAAAAAAH, fan vad nice mannen, glädjer mig at dig :emo-thumb. Well kan ju inte äta pa samma sätt om man ej tränar, blir ju bara rund och go da men men nu jävlar, DRIVE IT ALL OUT mannen, hoppas att allt haller sig bra nu. MVH cesse
2 juni, 2009 at 23:28 #627994Anonym anvandareMemberMMM MMMM blev bara rygg idag gott folk samt cardio pa 20 min, men fyyy fan vad övningar set och reps vi dunkar, Är sa mör nu, men fan sa bra det känns, kommer ha redigt fint tryck in the back tomorrow. För övrigt sa blir det Armar och mage imorgon, ska bli skoj, sedan ben och axlar pa torsdag för i helgen ska jag pa Bröllop sa kan ej träna da. Ha det bäst allihopa. MVH cesse
3 juni, 2009 at 01:10 #627995Anonym anvandareMembermmmm mmmmprecis avslutat min maltid bestaende av fyra hela ágg och 4 vitor + en kasein drink pa 20g protein, MUMS MUMS. Natti natti allihopa. MVH cesse
3 juni, 2009 at 11:52 #627996Anonym anvandareMemberYEs da var det onsdag och gud vad skönt det ska bli med lite arm och magträning idag. SOlen skiner starkt igen och ja det ár bara till att njuta och känna att life is good. PEACE
3 juni, 2009 at 19:04 #627997Anonym anvandareMemberFy fan säger jag bara gott folk,¨är helt död i kroppen och speciellt i armarna, detta var garanterat det bästa armpasset jag har haft i Spanien samt det bästa tráningspasset pa mycket länge. Säger bara tack marco för allt peppande, det är roligt att känna att man är pa väg tillbaka dit man engang var, sakta men säkert. Värmen var grym, 36 grader, svettades sa det sved i ögonen da jag dunkade superset för biceps och triceps, avslutade sedan med mage. Nu är det mat sedan hus sysslor. MVH Cesse
3 juni, 2009 at 19:49 #627998Anonym anvandareMemberLite gott och blandat fran denna dag pa gymmet. Wellness center, látt bästa gymmet i Alcala de Henares i Madrid, jätte trevlig och bra personal och alla som tränar där är grymt schyssta, kánns som att man ár med en stor familj. :emo-thumb
3 juni, 2009 at 20:00 #627999Anonym anvandareMemberDen berättar min barndom/ungdom totalt .
[youtube=SNnVqTZP3Ig]
3 juni, 2009 at 20:12 #628000Anonym anvandareMemberSköna bilder, stora spanjorer som poserar där! Den där låten är fö. riktigt bra.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.