VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 333 total)
  • Author
    Pälle wrote:
    Fan va kul!
    Nu får ja se lite träningsvikter oxå ju :emo-thumb
    wow…du e inte dåligt stark du inte, inspiring!
    Kommer definitivt att följa denna journal!

Stark var nog att ta i mannen, men det gladjer mig om du finner inspiration, det ar alltid kul om man kan peppa folk :). Hoppas du far en bra vecka. MVH cesse:up:

arne_fan wrote:
    Can i come:

Min tjej/flicka/sötnos/älskling/bästis har åkt till New York i 3 veckor..:(
    (vela bara få lite medlidande:p)

Hoppas allt är great där i spanien.
    Vad jobbar du nu som ?
    Peace out
    /arrrrrrrne fan

Tjena mannen! Klar du kan, nar vill du komma? det ar great men hosten kommer hit nu ocksa, dock inte lika kraftigt som hemma i Sverige. Jobbar pa dem Internationella Relationerna for utbytesstudenter, sa har hand om alla som ska aka ivag pa sitt utlandsar och dem som kommer hit for att ha sitt utlandsar i Europa. fixar kontrakt, certifikat etc. Hoppas gymmet rullar pa hemma halsa Klubben, MISS IT 😮

Hej gott folk! Sitter pa jobbet nu. Igar blev det lugnt med min karaste som haft ett hart schema med 6 dagar i rad av jobb, tar pa krafterna, sa vi gosade hela dagen igar samt var ivag till kopcentrum och handlade hem mat, you always need nutrition in your home.
    Ikvall ska vi kora ben och det ska bli harligt att fa dunka pa dem lite. PEACE :)

Steppen1983 wrote:
    Alcala de Henares, 30 min fran centrum.

Just ja. Nu ringer det lite klockor.

Där har jag bott en termin. Gillar den staden. :)

Fasen vad underbart det låter:) hade ju inte varit fel att få bosätta sig i värmen ett tag.
    Så vad är det för något som du pluggade där nere?
    Har själv funderat en hel del på att plugga utomlands men inte riktigt kommit till skott ännu:frust:

Steppen1983 wrote:
    man tackar, men det var battre for, fast man far tanka sig da att jag var bra mycket fetare da ocksa hehe :). Gick pa diet fran borjan av feb till maj och droppade 13 pannor, sa nu ar det tillbaka lite lagom offseason och lite mer styrka. Nu till din fraga :D, Jag studerade har forra aret och traffade min stora karlek,samt var jag lite trott pa plugget sa jag kande att detta var tillfallet att ta aret av, bo ett ar till och med alskling och se o kanna att det ar vi, och an sa lange allt kalas. Var hemma i Sverige over sommaren for att jobba samt traffa familj och vanner, men kom tillbaka i borjan av september och blir har till slutet av juli nasta ar. MVH cesse:up:
    Jay wrote:
    Just ja. Nu ringer det lite klockor.

Där har jag bott en termin. Gillar den staden. :)

harligt Jay :). Visst ar den mysig, speciellt storkarna, ALSKAR DEM ;):). Hur gar traningen? Keep it up.

MVH cesse

BC-MAN wrote:
    Fasen vad underbart det låter:) hade ju inte varit fel att få bosätta sig i värmen ett tag.
    Så vad är det för något som du pluggade där nere?
    Har själv funderat en hel del på att plugga utomlands men inte riktigt kommit till skott ännu:frust:

ja varmen haller i sig bra lange, nu har hosten borjat komma lite men det har varit upp till 25-28 grader och sol annu sa det ar ju great.Jag har pluggat nationalekonomi har nere, mitt 3 studiear tog jag i utlandet eftersom det ingar i min utbildning fran linkoping och nu har jag sabbatsar och jobbar pa universitetet for att sedan komma tillbaka nasta ar i Sverige och kora klart sista aret dag. Vad ar du sugen pa att lasa? Ha det great.

MVH cesse:up:

Ja gott folk ben igar, och det gick undan, 25 min mer eller mindre. Blev 5 ovningar och sa har sag det ut.

BEN
    [/b]

Benboj
    *40kg 20 reps
    *60kg 10 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 10 reps
    *110kg 10 reps
    *130kg 2 reps

Superset mellan hacksquats och benpressar

Hack:12 reps 60kg
    Benpress: 150kg 20reps
    Hack:10 reps 90kg
    Benpress:10 reps 200kg
    Hack:10 reps 90kg
    Benpress:12 reps 200kg

Superset mellan Bensparkar och baksida lar curl
    *spark 15 reps 50kg
    *lar 15 reps 50kg
    *spark 10 reps 100kg
    *lar 10 reps 60kg
    *spark10 reps 100kg
    *lar
    10 reps 65kg

Och dar var det over, fan vilken pump jag hade i benen efter detta pass, skont som fan var det. har inhandlat lite glutamin, nytt prottepulver samt BCAA for lite mer muskelkick, far se om det ger, A och O att ata bra mat sa det sa. Well medeltidsvecka i Alcala, ratt ballt, kanske aker det upp lite bilder fran den. Idag ar tyvarr allt stangt i Alcala, sa inget gym, men imorgon brost och biceps och pa lordag rygg o triceps.

PEACE Cesse:emo-thumb

En av mina favoriter, vilken machine8)

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xoqSx3V1r7Q]

Kan förstå att du gillar det:)
    Rätt mycket bättre än runt 5 graders och regn nästan varje dag:(
    Har lite svårt att bestämma mig för vilken utbildning det blir (finns lite mycket att välja på) men är då sugen på att läsa hela utomlands, ifall man hittar den rätta.
    Hur är det att leva i Spanien annars, rekomenderas?

Steppen1983 wrote:
    ja varmen haller i sig bra lange, nu har hosten borjat komma lite men det har varit upp till 25-28 grader och sol annu sa det ar ju great.Jag har pluggat nationalekonomi har nere, mitt 3 studiear tog jag i utlandet eftersom det ingar i min utbildning fran linkoping och nu har jag sabbatsar och jobbar pa universitetet for att sedan komma tillbaka nasta ar i Sverige och kora klart sista aret dag. Vad ar du sugen pa att lasa? Ha det great.

MVH cesse:up:

BC-MAN wrote:
    Kan förstå att du gillar det:)
    Rätt mycket bättre än runt 5 graders och regn nästan varje dag:(
    Har lite svårt att bestämma mig för vilken utbildning det blir (finns lite mycket att välja på) men är då sugen på att läsa hela utomlands, ifall man hittar den rätta.
    Hur är det att leva i Spanien annars, rekomenderas?

hehe ja vadret ar ju great har, dock alskar jag vintern och aka utfor men det ar en annan grej for hosten ar ju ingen hojdare med regn och rusk. Well du far tanka igenom vad som kanns bra. Spanien for LIVS kvalite och da menar jag vadret folket kulturen ar den basta, sa ar det bara slar allt hemma men fran ekonomisk synpunkt samt valfard osv ar ju battre hemma, sa beror ju pa vad man varderar i livet. jag alskar spanien :):D

MMMMM vilken dag idag pa medeltidsveckan, sotsaker, mat och annat gott slank ned mmmmmm, tittade en hel del pa family guy vilket jag avgudar, allt var ju stangt igar nar det var cervantez dag, men idag ar det ordning och reda sa gymmet ska vi till inom nagra timmar och dunkar lite BROST OCH BICEPS samt mage.

PEACE:)

Tackar för svaret:)
    Tänkte kolla med dig också eftersom du skrev att du jobbade på ett universitet där, hur är studierna där för utländska studenter?
    Finns det gott om utbud och ligger deras olika program högt i kurs hos arbetsgivare? Dvs om det är bra kvalite på deras utbildningar och om det är dyrt som ”utlänning” att läsa i Spanien?

Steppen1983 wrote:
    hehe ja vadret ar ju great har, dock alskar jag vintern och aka utfor men det ar en annan grej for hosten ar ju ingen hojdare med regn och rusk. Well du far tanka igenom vad som kanns bra. Spanien for LIVS kvalite och da menar jag vadret folket kulturen ar den basta, sa ar det bara slar allt hemma men fran ekonomisk synpunkt samt valfard osv ar ju battre hemma, sa beror ju pa vad man varderar i livet. jag alskar spanien :):D
    BC-MAN wrote:
    Tackar för svaret:)
    Tänkte kolla med dig också eftersom du skrev att du jobbade på ett universitet där, hur är studierna där för utländska studenter?
    Finns det gott om utbud och ligger deras olika program högt i kurs hos arbetsgivare? Dvs om det är bra kvalite på deras utbildningar och om det är dyrt som ”utlänning” att läsa i Spanien?

De har bra utbud av kurser och du ska kunna finna det mesta som vi laser hemma har ocksa, nu ar det ju mycket pa gang med bologna processen vilket gor att du ska kunna avsluta dina studier/ studera vart du vill i dem lander som har processen och fa samma varde internationellt. Men jag far val saga att vi har riktigt bra klass i Sverige, sa ar det och jag tror varat upplagg ar battre an i Spanien. :up:

Ja usch och fy men i helgen eftetr sista gympasset i lordags kande jag att nagot var pa gang redan, hade det i kanning redan pa fredag, men man dunkade pa, dock ar det ingen storre bara halsen som ar slemmig som fan annars helt ok, sa idag har jag kurrerat mig och sovit en hel del samt atit bra, sa imorgon ar vi val som ni. Har inter uppdatera de sista tva passen och tankte gora det nu, kommer dock inte ihag vikter och allt men ska ge en bild vad som kordes. Hoppas pa att kunna dunka ben och axlar imorgon kvall.

FREDAGS: BROST OCH BICEPS
    [/b]

Plan hantelpress: mycket kontakt och bra push 4 set
    Incline pressar i maskin: bra tryck dar med och helt ok kontakt 4 set
    press i maskin: 3 set med bra kontakt och kontrollerat utforande
    pecdec:4 set och riktigt bra tryck

Bicepscurl med hantlar sittande: 4 set fint genomflode och bra tryck
    hammercurl med hantlar sittande:3 set, bra tryck och smarta :)
    stangcurl i cablecrossen: 4 set och mata pa en 10 reps i varje fint flode
    scottcurl i maskin: kramade ur det sista ur biccarna 3 set med 8-10 reps

LORDAGS: RYGG OCH TRICEPS:

Chins i maskin(jag vet skit tontigt men ar man klen sa ar man):
    5 set som tog riktigt bra och det kandes som att man kunde flyga hehe.
    drag med stang bakom nacken:3 set med fa 6-8 reps
    drag med triangel till broset:3 set 4-6 reps
    drag med rakstang med omvantgrepp till brostet: 3 set 4-6 reps
    Stangrodd: 3 set 10-12 reps
    Pullovers med rakstang i cablecross: 3 set 12-15 reps
    rodd med triangel:3 set 8 reps

Pushdowns med rakstang: 4 set 10-12 reps
    pushdowns med ovantgrepp: 4 set 10-12 reps enorm pump.
    Enarms pushdown med omvantgrepp: 3 set 10-12 reps
    Press i maskin: full mag 10-12 reps

Det var de tva sista passen forra veckan. Nu haller man tummarna att man ar helt ok imorgon istort satt och kan dra ivag och dunka pa kvallen :up: annars far det bli en till dags vila. PEACE

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.