- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2009 at 20:21 #628001Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Sköna bilder, stora spanjorer som poserar där! Den där låten är fö. riktigt bra.
Kul att du gillar dem Gustav. Ja Javi ( mannen till vänster) har rediga klubbor, mäter över 50 cm, har tävlat en gang i tiden i byggning, men JA rediga klubbor har han samt Papi ( mannen till höger) kort och kompakt som tusan. sedan att dem är jättre trevliga gör ju inte saken sämre. Ha en bra kväll, nu ska jag ut och njuta av solen. MVH cesse :up:
4 juni, 2009 at 11:06 #628002Anonym anvandareMemberDet blir en fjärde dag i rad med träning, jag menar ska pa bröllop imorgon sa bara dunka pa och köra ben och axlar idag, sedan en hel helgs vila. WOHO. PEACE
8 juni, 2009 at 00:52 #628003Anonym anvandareMemberAlltid roligt med bilder.
Vilat i helgen nu?, så du är redo för en veckas hårdträning på gymmet;)?
8 juni, 2009 at 09:37 #628004Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Alltid roligt med bilder.Vilat i helgen nu?, så du är redo för en veckas hårdträning på gymmet;)?
Kul att du tycker det mannen. Hoppas du har kunnat börja lyfta skrot igen, tänker pa dig.
Yes, har sovit igen sjukt mycket timmar -lördag och söndag, var pa bröllop i helgen, fy fan mannen helt jävla underbart, en dröm för en byggare offseason, Mat hela tiden, iallafall pa spanskt bröllop , helt crazy men grymt var det. Ikväll är det dags att aka av och dunka bröst och mage, YEAH samt lite biceps. :emo-thumb
8 juni, 2009 at 14:05 #628005Anonym anvandareMemberSkoj med lite gymbilder. Och sen en pose framför ”mästaren”…. kan inte bli bättre
8 juni, 2009 at 14:58 #628006Anonym anvandareMemberHarajuku wrote:Skoj med lite gymbilder. Och sen en pose framför ”mästaren”…. kan inte bli bättreKul att du gillar dem och ja det är ju inte helt fel att fa göra en pose framför en av sina största förebilder inom byggning : Ha en bra dag. MVH cesse :emo-thumb
8 juni, 2009 at 22:21 #628007Anonym anvandareMemberIdag blev det Bröst lite biceps samt mage gott folk och ja det märks att det tar tid för kroppen att aterhämta sig da man sovit för lite och sedan sovit igen timmarna, men men imorgon är allt som vanligt. blir rygg och triceps da. För övrigt kan jag säga att Spanska bröllop rockar fett, fy fan vad mat och dryck, helt underbart, HEAVEN . PEACE out
9 juni, 2009 at 11:14 #628008Anonym anvandareMemberWell gott folk, sovit helt underbart och djupt. Idag blir det rygg och triceps, mums. PEACE
9 juni, 2009 at 17:59 #628009Anonym anvandareMemberJahapp da har man matat igenom ryggen redigt, fan sa gott det känns, ÄLSKAR ATT KÖRA RYGG . dags för att äta lite, blir äggviteomelet med fibrehavregrynsgröt och lite light ost. PEACE
10 juni, 2009 at 15:57 #628010Anonym anvandareMemberBravo mäster! Du kör på i vått och torrt det gillar jag
12 juni, 2009 at 09:40 #628011Anonym anvandareMemberMuddler wrote:Bravo mäster! Du kör på i vått och torrt det gillar jagJag försöker göra mitt bästa jämt, men jag är oerhört glad att jag är tillbaka till den glöden och kämpandet som jag hade förut och det márks ju självklart att det bara ger en positivare verkan pa träningen. Hoppas allt är bra med dig. MVH cesse:up:
12 juni, 2009 at 09:47 #628012Anonym anvandareMemberigar var det Röd dag i Spanien och da var allt stängt i min lilla goa byg ( 235 000 människor), sa inget gym vilket gjorde att i Onsdags dunkade jag bade armar, ben och axlar, kan säga att det känns i dag da man körde allt i allo pass . Igar var det 4 timmars turist visning i Madrid, har en tjejkompis som är pa besök och hon har än sa länge varit jätte nöjd med allt hon har fatt sätt och upplevt i Spanien. Ha en bra dag allihopa, inte gymmande nu förrän pa Mandag. MVH cesse och trevlig helg
17 juni, 2009 at 00:07 #628013Anonym anvandareMemberWell gott folk hade besok fran sverige forra veckan vilket var trevligt och dunkade av da hela kroppen pa 3 dagar. idag var forsta dagen tillbaka och det var brost och biceps som fick smaka, kor latt vecka nu, vill tillbaka helt itll den rutin jag hade hemma i Sverige, men snart ar man dar pa hel tid och da blir det den traningsrutinen med vilket ska bli JAVLIGT GRYMT. Imorgon ar det rygg och triceps samt mage. Ha det gott folk nu ska jag ata upp min aggomelett gjord pa 2 hela agg och 6 vitor, MUMS. PEACE OUT
17 juni, 2009 at 18:55 #628014Anonym anvandareMemberMMMMM gott folk rygg och triceps idag, svettades redigt da det var 40 grader utomhus dock ratt ok ventilering inne pa gymmet men den rann om en kan jag saga. Kan bli att jag kor av ben och axlar ikvall med, vi far se. nu ar det duschen sedan mat, mUMS. mVH cesse
18 juni, 2009 at 12:29 #628015Anonym anvandareMemberFy fan vad gott det känns i ryggen och triceps efter gardagens högrepp pass. Idag kommer donnan hem efter nagra dagar borta och ska bli gott att mysa lite, sa inget gym forrän pa Lördag. PEace out:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.