VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 333 total)
  • Author

Jobbar mycket nu gott folk ,men vad gor det lite jobb har aldrig skadat som man sager. blev ben och axlar idag, med manga reps kanns gott da det ar 40 grader har hehehe. ska ata nu och sedan siesta. PEACe out

Steppen1983 wrote:
    Jobbar mycket nu gott folk ,men vad gor det lite jobb har aldrig skadat som man sager. blev ben och axlar idag, med manga reps kanns gott da det ar 40 grader har hehehe. ska ata nu och sedan siesta. PEACe out

Jobbar my ass off jag med :p Bara bita ihop det.. i feel ur pain.
    Ska dock inte jobba så fruktansvärt länge (2 veckor tror jag) med tanke på att jag vill ta vara på mitt final och sista sommarlov:)

arne_fan wrote:
    Jobbar my ass off jag med :p Bara bita ihop det.. i feel ur pain.
    Ska dock inte jobba så fruktansvärt länge (2 veckor tror jag) med tanke på att jag vill ta vara på mitt final och sista sommarlov:)

Ja gosse 55 timmar i veckan blir en del faktiskt, men som du sÄger bara dunka pa. jag ska köra 45 dagar i sträck utan paus, men det är lugnt, fïnns tid för allt :D. BLIII GROOOOOV. hoppas allt är bra.
    MVH Cesse

Igar blev det bröst och biceps gott folk, rätt nött efter att ha haft en helg med mycket jobb och utgang pa det, vilket blir lite sömn, men det tar jag igen nu under veckan. Ikväll blir det rygg och mage. Ha det bäst allihopa. MVH cesse

Igar dunkade jag ryggen, och det gick fin fint, kändes lika gott som vanligt med bra tryck i hela muskulaturen och bra fart genom hela passet. Ikväll blir det armar. MVH cesse

42 grader utomhus gott folk, fan vad nice. gymmet senare. PEACE

[youtube=XoMvcnZxTAQ]

da var armarna genomkorda, fan sa gott, gick riktigt bra. imorgon blir det nog ben och axlar med, bara kora nu.Duschen nu sedan 400gr kyckling. GOD NATT. MVH cesse

Vaya fin de semana säger jag bara, full rulle hela helgen och mycket bentraning pa sidan av gymmet, men idag dunkar vi ben sedan brost och biceps imorgon, ska bli gott. PEACE

43 grader var det en gång när jag var på kanarie holmarna, jag kunde fan inte gå ut för det var så J*VLA varmt.. hur kan du säga att det är nice :D?

arne_fan wrote:
    43 grader var det en gång när jag var på kanarie holmarna, jag kunde fan inte gå ut för det var så J*VLA varmt.. hur kan du säga att det är nice :D?

Man vanjer sig med allt, men visst det branner bra, pungkulorna kanns som stekta agg nar du satter dig i bilen hehehehe pavag till poolen :D. Idag blir det brost och ben fan vad jag ar pepp, MMM MMM. ha det bast kexet.

MVH cesse

sOLEN gassar pa och ja det ar underbart, man kan inte vara annat an glad trots att man svettas otroligt mycket, bara att ta vara pa detta underbara vader. ha det gott, gymmet ikvall for min del, ben och brost pa schemat da jag ej han dunka benen i lordags. MVH cesse

trevligt med lite dinero, har man varit och plockat pa sig lite glutamin, aminosyror, whey och kasein protein samt fettförbrännare, nu jävlar kör vi :D. PEACE

Steppen1983 wrote:
    sOLEN gassar pa och ja det ar underbart, man kan inte vara annat an glad trots att man svettas otroligt mycket, bara att ta vara pa detta underbara vader. ha det gott, gymmet ikvall for min del, ben och brost pa schemat da jag ej han dunka benen i lordags. MVH cesse

Lika svettigt här kan jag säga. Rinner bort på gymmet. Tur att jag övergått till högrepp nu. Finns inga krafter kvar. Men jag vet hur det var att träna i Magaluf innan jag tävlade. Rena plågan! Går det bra för dig?

bffen669 wrote:
    Lika svettigt här kan jag säga. Rinner bort på gymmet. Tur att jag övergått till högrepp nu. Finns inga krafter kvar. Men jag vet hur det var att träna i Magaluf innan jag tävlade. Rena plågan! Går det bra för dig?

Men tjena groven :)! kul att du har tagit dig en titt här. Ja jag har hört att det rikigt bra väder hemma och det glädjer jag mig över för er som ár hemma i Sverige, ni förtjänar det, jag menar här är man sa bortskämd att det alltid är sol och värme.

Hmmm later inte dumt med högrepp, men shit tror jag skulle flasa sönder mig totalt isafall, men da jag kommer tillbaka till Sverige kommer jag dunka 2 veckor tungt och en vecka lätt med mycket reps. Det rullar pa fint i värmen faktiskt, far bara se till att dricka mycket ,sedan haller jag mig nastan bara till protein och fett nu, vill försöka dra bort nagra kg till pa kroppen.har droppat 7kg sedan julas, sakta men säkert, men mer behövs.

Ha en riktigt underbar dag och keep it up in the gym.

MVH cesse :up:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.