- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juli, 2009 at 13:33 #628031Anonym anvandareMember
Solen skiner starkt i Spanien och det Är riktigt varmt. Lyckats bränna mig pa underarmarna, maste nog smorja mera Även om jag inte ligger och pressar, solen ar oerhört stark här. Ikväll blir det rygg och mage, ser jag framemot. Gardagens pass gick fin fint med bra tryck igenom, bara keep it up och kämpa pa. Over and out
2 juli, 2009 at 09:53 #628032Anonym anvandareMemberYEAH, rygg igar och det var ett riktigt härligt pass med myyyycket övningar och bra tryck i varje del av ryggmuskulaturen. har droppat 7kg sedan julas, men eftersom man gjort det langsamt har det ju blivit mer ofordelning, mer muskler mindre fet. Styrkan borjar kannas bra igen och min vanster axel ar som gott som bra nu vilket jag gladjer mig mycket over. Och sist men inte minst lika galen och kär i min älskling som alltid;) .
Ikväll blir det armar.
PEACE OUT
2 juli, 2009 at 20:39 #628033Anonym anvandareMemberBlev till att spara armar tills imorgon gott folk. Ha en trevlig kväll. MVH cesse
5 juli, 2009 at 15:02 #628034Anonym anvandareMemberIgar blev det armar och axlar da jag har varit helt slut torsdag och fredag, men det gick fin fint igar, skont pass rakt igenom pa 1 timme. Nu blir det till att sova lite siesta. PEACE OUT
6 juli, 2009 at 09:37 #628035Anonym anvandareMemberHej gott folk! Da var helgen slut och en ny vecka har börjat igen. Idag smäller vi ben och bröst. PEace out
7 juli, 2009 at 02:40 #628036Anonym anvandareMemberhej gott folk-! dags for sangen nu. dunkade brost, blev 6 ovningar, men bra tog det allt samt korde jag lite traps da jag inte hann det i lordags. Imorgon dunkar vi benen. Peace
7 juli, 2009 at 04:06 #628037Anonym anvandareMemberKör på!
7 juli, 2009 at 10:51 #628038Anonym anvandareMemberMuddler wrote:Kör på!thanks big boy, noter pa sa gott jag kan. Ikväll är det benen som far sitt. Peace
7 juli, 2009 at 20:56 #628039Anonym anvandareMemberJAG UPPMANAR ALLA ATT SE DOKUMENTÄREN ZEITGEIST:ADDENDUM
Jag bifogar en länk direkt, den är 2 timmar och 3 minuter, den bästa dokumentären jag sett pa mycket länge.
[http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912]
8 juli, 2009 at 01:19 #628040Anonym anvandareMemberHar man kort rygg gott folk, JAG VET, borde kört ben men efter att jag fassnade i dokumentären och sket i siestan sa tar jag det imorgon, kandes bättre att dunka rygg da halv seg som man var, ben vill jag alltid vara pigg och pa topp. Well nu sitter jag med 300gr kyckling o vatten sedan sangen. Ha det bäst, GOD NATT. MVH Cesse
11 juli, 2009 at 15:55 #628041Anonym anvandareMemberTja! Fan, nu är de inte länge kvar tills vi kommer träna ihop igen, blir grymt! Ska försöka vara i bra form tills dess :bb: Kommer köra en hel del löpning nu i juli också. Ledig till veckan så då blir det gym varje dag. Jobbat med halvårsbokslutet nu veckan som varit så har inte hunnit med någon träning alls. Njut av värmen och solen nu och hälsa Marina. Ha det gott!
11 juli, 2009 at 17:57 #628042Anonym anvandareMemberRedders wrote:Tja! Fan, nu är de inte länge kvar tills vi kommer träna ihop igen, blir grymt! Ska försöka vara i bra form tills dess :bb: Kommer köra en hel del löpning nu i juli också. Ledig till veckan så då blir det gym varje dag. Jobbat med halvårsbokslutet nu veckan som varit så har inte hunnit med någon träning alls. Njut av värmen och solen nu och hälsa Marina. Ha det gott!hej vännen! Underbart att höra fran dig som vanligt, längtar att fa träffa dig och Sofie igen, ska bli grymt kul att gymma ihop igen, är super taggad pa det. stackare vet att du har fullt upp med det nu, världens galnaste manad samt vid början av aret. Well well lovar att njuta pa, jobbar som en galning själv, men snart blir det lugnare och njuta lite av tiden i Spanien som aterstar. Vi höres av och den 8e augusti ses vi. . Kram pa dig kompis och hälsa Sofie
11 juli, 2009 at 17:58 #628043Anonym anvandareMembertjohej! 3 dagar utan träning pga av massa doning i hemmet osv men idag drog jag av armar, ben samt axlar men bara med basovnignarna for varje muskler grupp och 10 set i varje ovning. Nu är det mat sedan jobba. HEJDA
17 juli, 2009 at 14:03 #628044Anonym anvandareMemberhej hej gott folk! da har man knegat 40 dagar i sträck utan break, kanns helt sjukt att jag har min forsta lediga dag pa 40 dagar men men fina fisken jag är RIKTIGT GLAD . Vi har besok donnan o jag fran USA sa full rulle i tva veckor med turism etc men traning har jag hunnit med, kort brost och rygg, vilat nu i tva dagar och sa blir det armar idag sedan ben och axlar imorgon. 3 veckor aterstar sedan back to Sweden, damn kan knappt fatta det. PEACE
17 juli, 2009 at 14:07 #628045Anonym anvandareMember[youtube=LHtNFZ6K0pE]
Grymt bra kille
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.