Heeej gott folk! Denna natt var den värsta i värme, har ju ingen AC i huset och 40 graders värme bränner bra och man svettas ut mycket, oj oj oj, var ju som rippad när jag vaknade Skämt och sido, varmt är det men glad ska vi vara för det. Nu är det snart dags att komma hem till Sverige och det är rätt blandade känslor kan jag säga er, lite angestfyllt men glÄdjande pa samma gang. Har dunkat ben och axlar samt bröst och idag blir det vila och imorgon rygg. take care peace out
MMMMMMM äntligen blev det rygg efter 2 dagars väntan, och faaan sa gott det var, vi drog skiten ur den totalt, helt underbart, ÄLSKAR ATT köra rygg. Snart dags att atervända till Sverige, helt galet pa ett sätt kan knappt fatta det men detk ommer bli grymt bra med, Kul med ett RIKTIGT bra gym att träna pa samt pusha sig till max hela tiden. Well trevlig helg gott folk, imorgon blir det armar. PEACE:emo-thumb
Well gott folk, dunkade ben och armar i Lördags, men det var bara lite böj för benen och Ikväll blir det första passet för denna vecka och da blir det Ben och axlar samt Bröst. Har världens panik som slagit mig, bara 6 dagar kvar i Spanien, är helt upp i varv med saker och ting och min skalle borjar tilta rätt fint vissa ganger. Maste fan till gymmet idag och dunka skiten ur mig sa jag inte flippar helt. PEace out
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY