VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 333 total)
  • Author

Well well well ,allt stangt igar pga att det ar dagen efter halloween som heter el dia de santos niños har i spanien och det ar som sondag, fri dag och inget oppet SNYFT, men men tar igen det imorgon med ben och pattar ihop, blir fint det. Nu ska jag ata lite lovbiff. ha det bast och trevlig sondag. MVH cesse:)

Well well well mandag igen och nya tag, halv forkyld igen vilket suger, men det skiter jag i rent ut sagt, ivag och dunka ben idag samt mage. Varit och inhandlat lite kosttillskott idag da lonen kom i fredags. blev lite krealkalyl, glutamin samt whey protein. Ar sugen att kopa lite NO explode mer, blir nog senare. var lange sedan jag hade kreatin hemma sa ska bli kul att se om det blir lite extra tryck i kröppa nu. Well trevlig kväll :).

MVH cesse

Well gott folk blev inget i mandags, var for hangig, later vekt men sant, och jag kanner inte for att dunka om jag ar hangig. Igar dunkade vi brost och lite biccar och ikvall blir det ben och axlar. Passet var ok igar, men ar for lat for att uppdatera stats. Hors. MVH cesse

hej gott folk! Igar blev det rygg och tricc pass innan natt jobbet, men han dunka en fin fin burgare pa det samt tva prottekakor med sa da fixar man att jobba till 04.00. Well nu ar det till att jobba sista 1,5 timmen sedan sova och vila sa far vi se om det blir ben i kvall, men det blir det nog allt :). PEACE

Well gott folk i fredags dunkade vi ben, samt lite axlar sa vi fick ihop forra veckans traning. denna vecka blir det 3 dagar i rad och hela kroppen for pa torsdag kommer det nagra vanner hemifran och halsar pa vilket ska bli riktigt roligt. Ikvall kommer jag skriva om passet, sorry for att jag varit lite lat pa det dem senaste tva passen. PEACE

Yes igar var det Brost och biceps som stod pa schemat och sa har sag det ut.

BROST O BICEPS
    [/b]

Incline press i maskin
    *40kg 25 reps
    *80kg 15 reps
    *100kg 12 reps
    *120kg 10 reps
    *130kg 5 reps

Plana hantelpressar med tvist
    *20kg 15 reps
    *30kg 12 reps
    *30kg 10 reps

Pecdec
    *32kg 15 reps
    *42kg 10 reps
    *42kg 10 reps

Brost press i Cablecross
    *25kg 15 reps
    *25kg 13 reps
    *25kg 12 reps

decline bankpress
    *50kg 15 reps
    *50kg 15 reps
    *50kg 15 reps

Hantelcurl
    *10kg 12 reps
    *15kg 10 reps
    *15kg 10 reps
    *20kg 6 reps

Trippelset mellan hammercurl, scott curl i maskin och konsentrations curl med hantel.

Hammercurl
    *12kg 10 reps
    *15kg 7 reps
    *15kg 5 reps, dropp till 12 kg och 5 till

Scott curl i maskin
    *25kg 10 reps
    *25kg 6 reps
    *25kg 4 reps, dropp till 15 och 6 till

Koncentrationscurl med hantel
    *10kg 7 reps
    *10kg 5 reps
    *10kg 5 reps

Kandes bra ont i dem sista dar eftersom biccarna korde jag pa 12 min.

Well idag blir det rygg och triceps.

Kanner av lite i vanster axel, men det ar lugnt, inget storre problem.

PEACE:emo-thumb

Igar dunkade vi rygg och triccar, gick undan pa 1 timme och sa har sag det ut.

Rygg och Triceps
    [/b]

Drag med stang till brostet med mycket brett grepp
    *40kg 20 reps
    *50kg 15 reps
    *60kg 12 reps
    *70kg 10 reps

Mycket kontakt i denna

Chins i maskin
    *40kg 10 reps
    *40kg 8 reps
    *40kg 8 reps

Drag bakom nacken med brett grepp
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *80kg 8reps

Drag med triangel till brostet
    *70kg 12 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps

drag med stang till brostet med omvantgrepp
    *70kg 12 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps

Stang rodd med underarms grepp
    *60kg 15 reps
    *70kg 12 reps
    *70kg 12 reps

super set med rodd med smalt grepp och tbar
    *40kg 7 reps, 40kg 5 reps
    *40kg 7 reps, 40kg 5 reps

Pulldowns i cablecross
    *30kg 12 reps
    *30kg 12 reps
    *35kg 10 reps

Rodd i maskin
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *80kg 10 reps

french press med stang
    *20kg 15 reps
    *40kg 10 reps
    *40kg 10 reps
    *40kg 8 reps

enarms triceps extention med hantel
    *10kg 10 reps
    *12kg 7 reps
    *12kg 7 reps

OO vilken pump da triccarna kors sa tight in pa och pa kort tid

tricepspress i maskin
    *70kg 15 reps
    *full mag 8 reps
    *full mag 8 reps

Triceps pushdowns
    *20kg 20 reps
    *40kg 10 kg
    *40kg 8 reps

triceps pushdowns med omvant grepp
    *30kg 15 reps
    *40kg 10 reps
    *40kg 8 reps

Skont pass med bra kontakt genom hela passet, speciellt i ryggen kandes det riktigt bra.

Ikvall blir det sista passet for veckan, far besok fran Sverige imorgon av tva goda vanner sa blir trevligt, och det som skall tranas ikvall blir ben och axlar, DRIVE IT ALL OUT.

Ha det bast allihopa.

PEACE:emo-thumb

Tja man! Hoppas allt rullar på med träningen och att du har det fint med damen! Läste att du skulle få besök, skoj! Hoppas att vi också hittar lite tid och kommer ner en sväng till våren eller sommaren. Träningen går bra, men mycket av tiden har gått åt till den nystartade fotbollsklubben. Men det är bara roligt! Brorsan kommer ner till veckan så då blir det mycket gym, ska bli grymt skoj. Ha det gott så hörs vi framöver.

/Henke

Shiiiit, min vanstra axel ommar och javlas, whyyy? tror att det beror pa forra veckans barjobb med mycket lyft, men come on liksom 4 dagars vila nu nar jag har haft besok fran sverige och man kommer till gymmet idag mandag kvall utvilad och pa uppvarmningen for brost kanner man att axeln borjar kukar, har inte kannt detta pa jaaavligt manga ar, men hoppas det bara ar tillfalligt denna natt, nu blir det aggomelett med 3 st aggvitor och 3 hela agg.

ha det allihopa.

MVH cesse

Redders wrote:
    Tja man! Hoppas allt rullar på med träningen och att du har det fint med damen! Läste att du skulle få besök, skoj! Hoppas att vi också hittar lite tid och kommer ner en sväng till våren eller sommaren. Träningen går bra, men mycket av tiden har gått åt till den nystartade fotbollsklubben. Men det är bara roligt! Brorsan kommer ner till veckan så då blir det mycket gym, ska bli grymt skoj. Ha det gott så hörs vi framöver.

/Henke

hej kompis! Tankte pa dig idag, var ett tag sedan vi snackades sa tankte sla en signal i veckan sa har du hunnit skriva till mig har trevligt :). kul att hora att det rullar pa for dig med fotboll och gym, gladjer mig att hora. har haft ont i axeln idag, kukade ur redan vid uppvarmningen, ar nog lite att skylla till pa barjobbet, men det loser sig ska du se, nog fin imorgon for rygg passet. ja det var besok i helgen fran vanner fran gavle, RIKTIGT kul, vi hade en harlig helg ihop och hoppas verkligen pa att du och donnan din kan komma i var
    och vara med oss har en helg eller tva och ha det skoj i solen :). well halsa damen och alla andra som jag kanner. Saknar dig. MVH Cesse

Axeln ar lite battre idag, ar lite fundersam for nattjobbet imorgon, men tror det funkar fint, far lyfta smart, var val pga att jag inte lyfte sa smart forra gangen som det blev som det blev. well rygg ikvall samt triceps, vilade igar for att se hur axeln repade sig. DRIVE IT ALL OUT. PEACE

well gott folk, kort lite rotatorkuffs traning utan vikter pa jobbet och hemma under dagen och det har gett sig, sa det bar av nu till gymmet for att dunkas rygg och triccar, dock mycket strikt och med vikt som gar att kontrollera fint, for ibland ar det javla kul att bara dunka pa som en vilde. MVH cesse :)

Ja gott folk rygg och triccar igar, men fan axeln ar inte i fin form, blev javligt latt och med bra kontakt, fick iallafall riktigt go pump. men ok det ar val battre en i mandags iallafall, men blir det inte hel fint efter denna vecka far jag nog ga och checka den. ska gora lite pappers arbete nu och tranar rotatorn. PEACE

Efter en helg i lyon var det nya tag igar pa gymmet ,axeln ar battre men inte helt, ska ivag och dunka pattar idag samt biccar och mage sa far se hur det gar, om det inte har blivit fint efter denna vecka kommer jag checka upp den. Well ha det bast gott folk. MVH cesse

hej gott folk! back from gymmet och en varm skon dusch. gick helt ok, verkar som att axeln ar bra nu, men tog det dock lugnt med vikterna och reppade pa samt bra utforing i alla ovingar och mycket kontrollerat. uppdates kommer da det borjar handa lite mera med styrkan, men glad ar jag som tusan att det verkar ha blivit bra nu. Nu ar det 300g kycklingfile, lite tomatsas och gronsaker sedan sangen. Imorgon blir det rygg och mage. PEACE

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.